Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:00 min Ikona

500% więcej wyświetleń w sezonie! Case Study ze współpracy z firmą OSA

Wyszukiwarka Google to zmienne i kapryśne środowisko zewnętrzne. Dopasowanie strony do ciągle aktualizowanych wytycznych i algorytmów jest zadaniem skomplikowanym, choć nie niewykonalnym. Jednak zamiast narażać stronę na nagłe spadki pozycji, warto rozważyć zmianę strategii na bardziej kompleksową, co zapewnia SEO Cloud. Wykonywane w zakresie tego modelu działania pozwalają zapewnić doskonałe, stabilne wyniki w sezonie oraz poza nim, o czym przekonała się firma OSA:

Kilka słów o firmie
 
Osłony okienne do domu i biura

Firma OSA oferuje zarówno osłony okienne, jak i elementy wyposażenia wnętrz – w tym przede wszystkim różnego rodzaju dekoracje. Jednak głównym przedmiotem działalności pozostaje hurtowa i detaliczna sprzedaż rolet, plis, żaluzji, verticali oraz innych akcesoriów okiennych. Wszystkie dostępne są w wielu wariantach kolorystycznych i wzorniczych, aby każdy mógł znaleźć produkt dopasowany do swojego domu.

Oferowane rozwiązania sprawdzają się w obiektach biurowych, a także w budynkach mieszkalnych, zapewniając odpowiednią ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem pomieszczenia. Dzięki ponad 12-letniej obecności na rynku, firma OSA jest w stanie zagwarantować doskonałą i kompleksową obsługę, obejmującą sprawne dostarczenie najwyższej jakości produktów.
 

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?
Współpraca Sunrise System z firmą OSA trwa już ponad 10 lat – a dokładnie od 2007 roku. W ciągu tak długiego czasu zmieniał się charakter oczekiwań Klienta, choć jeden cel biznesowy pozostał niezmienny: wzrost ruchu na stronie internetowej. Inne środki promocji wykorzystywane przez Klienta, jak chociażby tradycyjne ulotki, nie zapewniły pożądanego rezultatu. Dopiero strategia przyjęta przez specjalistów z Sunrise System pozwoliła osiągnąć to, na czym zależało Klientowi.
 
Jakie kroki podjęliśmy?
Do lipca 2017 roku nasze prace dotyczyły przede wszystkim skupienia się na kilku precyzyjnie dobranych frazach – generujących zysk w branży Klienta, a zarazem dopasowanych do obszaru, na którym firma świadczy usługi. Jednak, choć tak tradycyjne podejście do pozycjonowania nadal może być skuteczne, nasi specjaliści zauważyli, że w przypadku domeny osa.info.pl jeszcze lepsze rezultaty może przynieść podniesienie ogólnej widoczności strony. Za to odpowiada nasz kompleksowy model SEO Cloud, obejmujący szereg działań, dopasowanych zarówno do wyszukiwarki Google, jak i zmiennych zachowań użytkowników. I to właśnie ta strategia pomogła spełnić, a nawet przerosnąć oczekiwania Klienta.
 

Efekt I

Więcej ruchu w sezonie i poza nim!
Współpraca w zakresie tradycyjnego pozycjonowania, a później w ramach modelu SEO Cloud zapewniła to, co dla Klienta było priorytetem: znacznie więcej ruchu na stronie internetowej.

Porównując dane od lipca 2016 roku do października 2018 roku, liczba kliknięć wzrosła aż o 174%! Jednak warto także zwrócić uwagę, jakie korzyści przyniosła wyłącznie sama zmiana strategii na bardziej kompleksową i innowacyjną. Po przejściu na model SEO Cloud (po lipcu 2017 roku) ruch na stronie wzrósł o 85%! Oczywiście, największy przyrost widoczny jest w najistotniejszym dla branży sezonie letnim, jednak doskonałe rezultaty zostały odnotowane również w pozostałych miesiącach.

Wykres prezentuje liczbę kliknięć od kwietnia 2016 r. do października 2018 r. Źródło: Google Search Console
Efekt II

Większa widoczność na więcej fraz
Aby poprawić widoczność strony internetowej naszego Klienta w wyszukiwarce Google niezbędne było skupienie się na dotarciu do wielu potencjalnych klientów przy pomocy branżowych, acz różnych fraz dopasowanych do użytkowników. Właśnie to zapewnia SEO Cloud, dzięki któremu nastąpił wzrost średniej liczby fraz o 220%!

Wykres prezentuje liczbę fraz, na które była widoczna strona od kwietnia 2016 r. do października 2018 r. Źródło: Google Search Console
 
Oczywiście, przełożyło się to również na znacznie większą liczbę wyświetleń – aż 500% więcej w sezonie! Ponadto dzięki tak kompleksowemu podejściu udało nam się uzyskać o 32% większą widoczność witryny.

Wykres prezentuje liczbę wyświetleń od kwietnia 2016 r, do października 2018 r. Źródło: Google Search Console
 

Skuteczni we wszystkich aspektach

Tak doskonałe rezultaty mogliśmy osiągnąć wyłącznie dzięki innowacyjnej strategii, jaką zapewnia SEO Cloud. To właśnie ten model jest odpowiedzią na tak często zmieniające się algorytmy Google, pozostając na nie odpornym. Użytkownicy mogą odnaleźć stronę przy pomocy naturalnych dla nich zapytań, zwiększając widoczność i ruch na stronie, a w rezultacie powiększając również grupę potencjalnych klientów.
                                                                                 
„Na początku obawiałem się SEO Cloud – w końcu było to całkowicie coś innego, niż do tej pory widziałem w Sunrise System czy w innych agencjach. Jednak szybko przekonałem się, że tradycyjne formy pozycjonowania raczej nie są już wystarczająco skuteczne. Moja strona wymagała czegoś, co dopasuje się do współczesnego środowiska wyszukiwarki, zapewniając więcej ruchu. Nie spodziewałem się, że aż tak szybko zobaczę doskonałe rezultaty! Cieszę się, że zdecydowałem się na zmianę modelu.” – wspomina Krystian Rutkowski, właściciel firmy OSA.
 
Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55