61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Słowa sprzedają. Jak napisać mocny opis produktu?
Opublikowano: 15-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min

Nigdy nie lekceważ wartości dobrego tekstu! Pokutuje niekiedy przekonanie, że dobry towar w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce to wszystko, czego potrzeba, aby osiągać zadowalające wyniki sprzedaży. Bagatelizowanie atrakcyjnego opisu produktu jest jednak poważnym błędem, a w najlepszym wypadku niewykorzystanym potencjałem – szczególnie w okresie świątecznym, gdy  większość sprzedawców wytacza najcięższe marketingowe działa.

Autor
Patryk
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Świąteczna uczta dla duszy, czyli przegląd bożonarodzeniowych spotów reklamowych
Opublikowano: 09-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Mimo tego, że na co dzień wiele osób pomija reklamy lub za wszelką cenę ich unika, to co roku przychodzi taki czas, że nie da się przejść obok nich obojętnie. Mowa oczywiście o Świętach Bożego Narodzenia, które mają w sobie coś magicznego i sprawiają, że nawet reklamy stają się interesujące. Co w tym roku sprawiło, że nie mogliśmy oderwać się od ekranu?
Autor
Kinga
Ocena artykułu
4.50 - (10 głosów)
Jak przygotować skuteczny Landing Page nie tylko na Święta?
Opublikowano: 02-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.

Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy marketing jest potrzebny? Praktyka a opinie
Opublikowano: 25-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.60 - (5 głosów)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
W świecie zakazów i ograniczeń reklamy – czyli pozycjonowanie pełne wyzwań
Opublikowano: 09-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lekarze, prawnicy, producenci suplementów diety, farmaceuci, weterynarze, właściciele sklepów z alkoholem czy wyrobami tytoniowymi – co ich łączy? Otóż, są to przedstawiciele branż objętych ograniczeniami, a nawet zakazem reklamy. Czy to oznacza, że nie mają szans na promocję swojej działalności w sieci? I co z pozycjonowaniem w takich przypadkach?

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą?
Opublikowano: 03-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

Autor
Justyna
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Marketing pokoleniowy – jak docierać do różnych odbiorców i się nie zatracić?
Opublikowano: 27-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Bluzy jako gadżet firmowy? Case study ze współpracy z BluzUp
Opublikowano: 21-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy można się przytulić do marki? Można! Z myślą o tym przygotowaliśmy dla całego naszego zespołu ciepłe i miękkie bluzy firmowe w energetycznym kolorze.  Świetnie się układają, są miłe w dotyku – aż chce się je nosić! Nie udałoby się to nam bez współpracy z marką Bluz Up. Case study tej kooperacji opisujemy w artykule i zachęcamy do jego przeczytania.

Autor
Michał
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Co oznacza bezpieczeństwo komputera? Rozmowa z ekspertem!
Opublikowano: 12-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Google zmienia sposób wyświetlania tytułów – rewolucja czy ewolucja?
Opublikowano: 07-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Google przyzwyczaił nas już do zmian, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Każdą zapowiedź nowości ze strony Google warto uważnie śledzić. Na tym tle w ostatnim czasie dość mocno wybiła się informacja o aktualizacji metody wyświetlania tytułów stron. Co tak naprawdę zmienia się w znacznikach title? Czy ta zmiana wpływa na pozycjonowanie?  Tematowi przyjrzał się nasz ekspert SEO.

Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się