Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Sposoby na klienta

Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Sposoby na klientaMniejsza o przyczynę, liczy się skutek – z tego założenia wychodzą marketerzy, planując rok 2009 i chcąc inwestować w kanały promocji charakteryzujące się najwększą efektywnością.

Z badań ankietowych firmy StrongMail Systems przeprowadzonych wśród menedżerów wynika, że pod nazwą „efektywnych” rozumieją oni kampanie e-mailingowe i reklamę w wyszukiwarkach, stąd też w ciągu najbliższych 12 miesięcy chcą o 44% zwiększyć inwestycje w kampanie SEM / SEO.

Definiując skuteczność, specjaliści od marketingu przede wszystkim mają na myśli bezpośrednie przełożenie się kampanii reklamowej na wzrost wartości transakcji i zainteresowanie konsumenckie promowanymi dobrami. Ale specjaliści od reklamy komentują, że podobna relacja nie musi zachodzić natychmiast po wyemitowaniu reklamy – bez świadomości marki wzrost sprzedaży nie może nastąpić. A budowanie tej świadomości to proces rozłożony w czasie. Daje się przy tym zauważyć rosnące zainteresowanie reklamami mocno spersonalizowanymi, które – budując świadomość marki – są mocnym komunikatem perswazyjnym: „kup...!”.

Przyszłość narzędzi marketingowych zależy od ich efektywności. Szanse powodzenia są uzależnione od trafienia do konkretnego odbiorcy. I pozostaje rozwikłać marketingową zagadkę, jak masową kampanię ukształtować pod indywidualnego odbiorcę.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się