Ikona 01:00 min Ikona 29.12.2008

Co przyniesie Nowy Rok

Rok 2008 to wielomiliardowa wartość rynku reklamy internetowej, wzrost cen reklamy telewizyjnej, trudności dla prasy, a 2009 – coraz ściślejszy związek wszystkich mediów z Internetem. Tak wyglądają refleksje i przewidywania osób obserwujących polski rynek mediów i reklamy.

Czas podsumowań jest także momentem refleksji i na temat kryzysu gospodarczego. Analitycy są ostrożni. Przewidując naturalne wyhamowanie, dodają także, że niezdrowe byłoby zamrażanie budżetów reklamowych właśnie w momencie spowolnień czy spadków – dobrze dywersyfikowane środki na reklamę to przecież najlepszy sposób, by uniknąć konsumenckiego dołka.

Co ciekawe, wytrawni znawcy rynku mówią o kryzysie w sposób następująco: „Kiedy do nas dotrze…, „Jeśli pojawi się w Polsce…”. A dotrze, kiedy Zwykły Konsument przestraszy się złych prognoz i zacznie chomikować, zamiast wydawać. W przypadku reklam najbardziej prawdopodobne jest, że wygra rozsądek – przedsiębiorcy nie mogą zaprzestać promocji, skoro klienci nie przestają mieć ochoty na zakupy. A gdyby im przeszła – reklama jest potrzebna tym bardziej!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 21.05.2009 Show options to nowy sposób na porządkowanie wyników wyszukiwania, dostępny zarówno w amerykańskich, jak i angielskich wyszukiwarkach Google. Możliwości jest sporo: filtrowanie według wybranych kategorii czy prezentacja wyników w postaci arkusza kalkulacyjnego (Google Square). Anglosaskie firmy już chętnie korzystają z takiego rozwiązania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:10 min 09.09.2009 Poniższy artykuł jest serią tekstów, mających na celu przedstawienie w kilku punktach „supermocy” mikroblogów - na przykładzie najsłynniejszego z nich, czyli Twittera. Chcesz wiedzieć jak korzystać z Twittera prowadząc własną firmę? Jak zaangażować Klientów i zainteresować ich swoją ofertą? I w końcu jak zapewnić sobie zwiększenie sprzedaży? Zapraszamy do lektury. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 24.10.2008 Każdy, kto myśli o reklamowaniu swojej firmy poza granicami kraju, powinien rozważyć wykorzystanie sprytnego i jakże pożytecznego narzędzia, jakim jest Google Translate. To tani i szybki sposób, aby przetłumaczyć stronę internetową na dowolny język. Tak wyeksponowana strona stanie się atrakcyjna dla znacznie szerszego grona potencjalnych klientów. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700