Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Co przyniesie Nowy Rok

Opublikowano: 29-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Co przyniesie Nowy Rok Rok 2008 to wielomiliardowa wartość rynku reklamy internetowej, wzrost cen reklamy telewizyjnej, trudności dla prasy, a 2009 – coraz ściślejszy związek wszystkich mediów z Internetem. Tak wyglądają refleksje i przewidywania osób obserwujących polski rynek mediów i reklamy.

Czas podsumowań jest także momentem refleksji i na temat kryzysu gospodarczego. Analitycy są ostrożni. Przewidując naturalne wyhamowanie, dodają także, że niezdrowe byłoby zamrażanie budżetów reklamowych właśnie w momencie spowolnień czy spadków – dobrze dywersyfikowane środki na reklamę to przecież najlepszy sposób, by uniknąć konsumenckiego dołka.

Co ciekawe, wytrawni znawcy rynku mówią o kryzysie w sposób następująco: „Kiedy do nas dotrze..., „Jeśli pojawi się w Polsce...”. A dotrze, kiedy Zwykły Konsument przestraszy się złych prognoz i zacznie chomikować, zamiast wydawać. W przypadku reklam najbardziej prawdopodobne jest, że wygra rozsądek – przedsiębiorcy nie mogą zaprzestać promocji, skoro klienci nie przestają mieć ochoty na zakupy. A gdyby im przeszła – reklama jest potrzebna tym bardziej!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się