Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

To był rok Google

Opublikowano: 17-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Google Google okazało się internetowym hitem 2008 roku – tak wynika z badań amerykańskiej firmy badawczej Nielsen. Jak wyglądał ten rok z Google?

To, co najważniejsze dla użytkowników i osób zainteresowanych, to kilka aktualizacji algorytmu PageRank powodujących przetasowania w wynikach (to ta okoliczność, która mobilizuje pozycjonerów do nieustannej optymalizacji i z powodu której raz osiągnięte pozycje nie pozwalają spocząć na laurach).

Zmienność Google widoczna była także w różnych estetycznych wariacjach na temat logo wyszukiwarki. Na przykład w Dzień Ziemi...

Google Earth Day
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się