Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Coraz precyzyjniejsze wyniki wyszukiwania Google

Opublikowano: 15-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Wyniki w Google stają się coraz precyzyjniejsze. Kiedy zastanawiasz się, na jaki film pójść wieczorem - i do którego kina - Google podsuwa pomysły wprawdzie hurtowo, ale przy tym porządkuje je logicznie - według miejscowości. Coraz trudniej jest więc wypozycjonować firmy, które rzeczywiście nie świadczą usług w danej lokalizacji. Wystarczy wpisać repertuar kin i w osobnym okienku zapytania wpisać pożądaną miejscowość:

Kino w Google

Wyszukiwarka w wyszukiwarce to wyższy stopień uporządkowania. Inną formą uściślenia zapytania jest tak zwany długi ogon, czyli rozbudowane, precyzyjne wyrażenie kluczowe. Zauważalnym trendem staje się bowiem to, że użytkownicy traktują wyszukiwarkę jak inteligentnego rozmówcę: zadają rozbudowane pytania bądź w jednym zapytaniu kondensują swoje preferencje odnośnie produktu, jego pochodzenia, lokalizacji sklepu i korzystnej ceny.

Faktem jest, że internauci wiedzą, czego chcą i osoby zainteresowane hierarchią wyników wyszukiwania zaczynają brać to pod uwagę. Ma to również oczywiście wpływ na pozycjonowanie, które zmienia się wraz ze zmianami w Google.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się