Ikona 00:50 min Ikona 12.12.2008

Google – znak czasu

To, co dzieje się w Sieci, jest znakiem naszej kultury… Google opublikowało zestawienia najpopularniejszych haseł wpisywanych do wyszukiwarki w 2008 roku. Jego tytuł – Zeitgeist 2008 (z niem. „duch czasu”) odzwierciedla status Google – globalnej skarbnicy wiedzy o zainteresowaniach, potrzebach, trendach.

Do najczęściej wyszukiwanych haseł w Polsce należały następujące frazy: 1. nasza klasa 2. gry 3. allegro 4. youtube 5. onet 6. mapa 7. program tv 8. forum 9. warszawa 10. praca

A światowy trend wzrostu popularności fraz kształtował się następująco: 1. sarah palin 2. beijing 2008 3. facebook login 4. tuenti 5. heath ledger 6. obama 7. nasza klasa 8. wer kennt wen 9. euro 2008 10. jonas brothers

Warto zauważyć, że w obu rankingach pojawiają się fora społecznościowe (a nasza Nasza-Klasa – należy do haseł popularnych na całym świecie!). Polacy zdradzili także swoje zamiłowanie do zakupów, ciekawych filmików i telewizora (choć trzeba zaznaczyć, że portal był jednak popularniejszy niż program tv:-) ).

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:50 min 15.12.2008 Obyczaje ulegają zmianie, także ze względu na coraz większy dostęp do Internetu. Zamiast tradycyjnych wybieramy więc kartki elektroniczne, korzystając z możliwości, jakie daje nam sieć. Tylko czy to oznacza, że zatracamy magię samych świąt? Niekonieczne, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak wiele osób wybiera ten sposób ze względu na szybkość i wygodę docierania z życzliwym słowem do najbliższych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 05.01.2009 Święta, święta i już po... Jak pokazują najnowsze badania, ponad 2 mln Polaków robi bożonarodzeniowe zakupy przez Internet. Co przemawia za takim wyborem? Nie tylko konkurencyjność ofert oraz atrakcyjne promocje, ale także oszczędność czasu oraz wygoda zakupów. Są jednak i zagrożenia, do których zalicza się nie tylko nieuczciwych sprzedawców, lecz także... licznych pochlebców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:50 min 11.12.2008 AdWords daje nam do dyspozycji mnóstwo przeróżnych narzędzi, dzięki którym jesteśmy w stanie przygotować kampanię skrojoną na miarę każdych potrzeb. Obecnie do dyspozycji otrzymujemy jeszcze więcej możliwości. Analiza słów kluczowych z wyszukiwarki oraz czytelne dane modułu wyszukiwania to najnowsze sposoby na prowadzenie jeszcze efektywniejszych prac. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700