Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Kontekstowo znaczy trafnie

Opublikowano: 02-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Google to przestrzeń możliwości – możemy korzystać z licznych narzędzi, nie tylko wyszukiwarki. Kampanię reklamową Google AdWords można prowadzić w witrynach wyszukiwania i informacyjnych, w określonych serwisach www, na blogach – wszystko po to, by reklamodawca jeszcze trafniej docierał do grupy docelowej i by treść linku była idealnie zgodna z zainteresowaniami i potrzebami użytkownika.

Zamieszczanie linków sponsorowanych na stronach innych niż wyniki wyszukiwania, nosi miano reklamy kontekstowej. By jakakolwiek grupa reklam zyskała ten status, wystarczy umiejętnie kierować ją na miejsca docelowe. System AdWords umożliwia wybór witryny, w której chcemy wyświetlać nasz link. Kryterium dopasowywania może być także słowo kluczowe.

Jakie to daje korzyści? Przekaz reklamowy maksymalnie treściwy i sensownie adresowany: wśród informacji związanych tematycznie i widocznych dla osób, które świadomie i intencjonalnie ich poszukują.

Popularność takich kampanii rośnie: nieograniczona liczba serwisów internetowych pozwala każdemu reklamodawcy znaleźć przestrzeń dogodną dla niego.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się