Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Tak się kręci światem

Opublikowano: 25-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

Tak się kręci światem Nowoczesnej reklamy potrzebują także największe koncerny o rozpoznawalnej marce i stanowiące element pewnego stylu życia. Dowodem tego jest fakt, że nawet Philips promuje markę w Internecie.

Dlaczego znana firma i popularne produkty potrzebują interaktywnej kampanii? Bo właśnie wielkość zobowiązuje szczególnie – do utrzymywania wizerunku, do ekspansji we wszelkich możliwych formach, do budowania skojarzeń wśród nowego pokolenia konsumentów. Raz wyrobiona marka wymaga marketingowej pielęgnacji.

Przykład koncernu elektronicznego wskazuje, że wielkie firmy nie poprzestają na osiągniętym sukcesie i nie skupiają się na odcinaniu kuponów. Na markę pracuje się tam bezustannie. Dziś tak naprawdę konsument potrzebuje wciąż nowych bodźców, by jego zaufanie do marki nie słabło – i by owocowało decyzjami handlowymi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się