Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Jeśli nie maile, to co?

Opublikowano: 18-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

W założeniach było tak prosto i pięknie: wystarczy wysłać zachęcającego maila do obcego nam odbiorcy, by uczynić z niego wiernego klienta.

Ale nie dość, że stworzenie uwodzącej marketingowo wiadomości jest prawdziwą ... sztuką walki, to w dodatku adresaci coraz mniej chętnie je czytają (o żywej niechęci do mailowego spamu nie ma co się rozwodzić).

Prawda jest taka, że masowe e-maile nie są najlepszą formą internetowej reklamy – wskazują na to badania firmy MailerMailer, z których wynika, że spada odsetek osób otwierających maile marketingowe i tych, które odwiedzają podane w nich strony.

Oznacza to, że warto zmienić taktykę. To nie przedsiębiorca ma szukać klienta, lecz klient przedsiębiorcy. Internet to właśnie miejsce do szukania – konsumenci wykorzystują to intensywnie. I chętniej ulegają subtelnej perswazji, zgodnej z ich preferencjami.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się