Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Jak zapewnić stronom internetowym wzrost konwersji
Opublikowano: 24-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Celem każdej firmy jest zdobycie zainteresowania Klientów. Właściciele walczą o pierwsze pozycje w wyszukiwarkach, aby pokazać potencjalnym Klientom, że to właśnie produkt tej konkretnej firmy jest tym, którego potrzebują. Reakcją Klienta, której oczekuje sprzedawca jest zakup artykułu ze sklepu internetowego. Zjawisko to zwane jest konwersją. W tym artykule dowiecie się, jakie elementy warto wykorzystać, aby zapewnić lepszy współczynnik konwersji.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Google na straży wysokiej jakości stron
Opublikowano: 19-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Zastanawiałeś się czy Twoja strona internetowa jest dobrej jakości? Google na pewno! Mało tego, gigant z Mountain View już wykorzystał tę wiedzę i umiejscowił Twoją witrynę w Internecie w miejscu, które uznał za odpowiednie dla jakości jaką prezentuje. Przekonaj się czy nie ocenił jej nisko. Odkryj co jeszcze możesz zrobić dla swojego portalu. Zadbaj by został lepiej oceniony i zyskał w opinii Google, oczach odbiorców, a także w pozycjonowaniu.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Nowinki technologiczne Google w 2017 roku
Opublikowano: 18-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:00 min
Postęp technologiczny nigdy się nie zatrzymuje. Najlepszym tego przykładem jest Google, który zarówno podczas konferencji I/O, jak i w filmie na YouTube sprzed kilku dni pokazuje jak można jeszcze bardziej ułatwić nasze życie. Od słuchawek tłumaczących każde słowo w innym języku, przez gogle VR dla smartfonów i natychmiastowe przesyłanie zdjęć, po najnowszą wersję Androida
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (wrzesień/październik 2017)
Opublikowano: 17-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Kolejny miesiąc, kolejne Doodle. W drugiej połowie września oraz pierwszej października zaobserwowaliśmy między innymi Doodle poświęconej badaczowi polarnemu oraz leksykografowi. Ponadto przypominamy, dzięki komu możemy dzisiaj zobaczyć ludzika na sygnalizacji świetlnej dla pieszych. A na deser, raport środowiskowy Google, poszerzenie horyzontów Street View oraz zakupy z Google Assistant.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Spójrz na mnie! - czyli jak sprawić, aby mój tekst przyciągnął uwagę odbiorców
Opublikowano: 16-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Kiedy chodzisz po galerii handlowej, możesz łatwo zauważyć, jak bardzo konkurencyjne marki walczą o Twoje zainteresowanie. Najczęściej dzieje się to poprzez próby wyróżnienia danej oferty na tle pozostałych. Podobnie jest w internecie, tylko techniki zwracania uwagi użytkownika są nieco inne. Jak więc stworzyć treść na swojej witrynie, aby przyciągnęła ona uwagę potencjalnych klientów i skłoniła ich do skorzystania z Twojej oferty?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
"Computer, tell me..." – wyszukiwanie głosowe i jego wpływ na pozycjonowanie
Opublikowano: 13-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Jeśli choć obejrzałeś film „Star Trek” czy „Her”, z pewnością utrwaliłeś sobie obraz komputera, któremu można wydawać skomplikowane komendy. Dziś wizja ta nie wydaje się już tak odległa. Wyszukiwanie głosowe ma przed sobą ciekawą przyszłość, czego dowodem jest jego rosnąca popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Czy i w jaki sposób voice search wpływa na pozycjonowanie?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
FAQ, czyli jak jednocześnie pomóc sobie i użytkownikowi naszej witryny
Opublikowano: 12-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Użytkownicy zasypują Cię pytaniami i nie nadążasz z udzielaniem odpowiedzi? Wbrew pozorom to bardzo dobry znak! Oznacza to bowiem, że Twoja strona internetowa cieszy się dużym zainteresowaniem. Dlatego zamiast narzekać, postaw na naprawdę dobry poradnik FAQ i pomóż odnaleźć użytkownikom to, czego szukają! Nie wiesz, jak? Bez obaw - chętnie udzielimy Ci kilku wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.88 - (8 głosów)
5 błędów w prowadzeniu fanpage'a
Opublikowano: 11-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Obecnie coraz więcej przedsiębiorców zaczyna sobie zdawać sprawę z tego, że warto promować firmę w mediach społecznościowych. Jednak prowadzenie fanpage’a wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się to wydawać. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego jedne strony na Facebooku mają dużo fanów i wysokie zaangażowanie, a na innych – mimo regularnych działań - wciąż wieje nudą, przeczytaj o największych błędach przy prowadzeniu fanpage'a.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kiedy i jak często warto publikować na Facebooku i Twitterze?
Opublikowano: 09-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
Wbrew pozorom nie wystarczy po prostu publikować, by zwrócić na siebie uwagę odbiorców. Nieumiejętne wrzucanie treści do sieci może bowiem pozostać niezauważone przez użytkowników. Niektórzy eksperci twierdzą, że wszystko zależy od dnia i pory aktualizowania stron w mediach społecznościowych. Z tego postu dowiecie się, jakie godziny i dni tygodnia są potencjalnie najlepsze na publikowanie postów oraz czy takie ustalenia rzeczywiście mają sens.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Nowe życie starych treści?
Opublikowano: 29-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Wiele osób mających swoją stronę internetową lub bloga, nie docenia potencjału, jaki tkwi w starych treściach. W Internecie nic nie jest pisane do szuflady i zawsze może zdarzyć się, że ktoś szukając jakichś informacji, trafi na nasz stary artykuł. Dlatego warto rozważyć recykling starych wpisów. Które treści można aktualizować oraz jak się do tego zabrać? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym tekście.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Copywriterze, poszerzaj swoje horyzonty! - o tym, jak skutecznie rozwijać swoją kreatywność
Opublikowano: 27-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Podczas pisania tekstów na strony internetowe klientów copywriter musi brać pod uwagę wiele czynników – poprawność językowa, ciekawe podejście do tematu, wytyczne pozycjonowania, itp. Tak wiele ważnych kwestii może utrudniać tworzenie atrakcyjnych treści, szczególnie, jeśli jakiś temat często się powtarza. Jak więc nie popaść w rutynę? Regularnie zwiększając swoją kreatywność!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pierwsze wrażenie, czyli jak napisać ciekawy wstęp do swojego tekstu
Opublikowano: 26-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Podczas pisania dłuższej lub krótszej treści, jednym z najczęstszych problemów pisarzy, copywriterów czy uczniów jest stworzenie odpowiedniego wstępu. Nierzadko czas poświęcony na rozpoczęcie opisu, opowiadania lub artykułu jest nieproporcjonalnie dłuższy od pisania dalszej treści. Z tego względu przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Wam stworzyć interesujący i chwytliwy tekst.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się