61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.60 - (5 głosów)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
W świecie zakazów i ograniczeń reklamy – czyli pozycjonowanie pełne wyzwań
Opublikowano: 09-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lekarze, prawnicy, producenci suplementów diety, farmaceuci, weterynarze, właściciele sklepów z alkoholem czy wyrobami tytoniowymi – co ich łączy? Otóż, są to przedstawiciele branż objętych ograniczeniami, a nawet zakazem reklamy. Czy to oznacza, że nie mają szans na promocję swojej działalności w sieci? I co z pozycjonowaniem w takich przypadkach?

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą?
Opublikowano: 03-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

Autor
Justyna
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Marketing pokoleniowy – jak docierać do różnych odbiorców i się nie zatracić?
Opublikowano: 27-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Bluzy jako gadżet firmowy? Case study ze współpracy z BluzUp
Opublikowano: 21-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy można się przytulić do marki? Można! Z myślą o tym przygotowaliśmy dla całego naszego zespołu ciepłe i miękkie bluzy firmowe w energetycznym kolorze.  Świetnie się układają, są miłe w dotyku – aż chce się je nosić! Nie udałoby się to nam bez współpracy z marką Bluz Up. Case study tej kooperacji opisujemy w artykule i zachęcamy do jego przeczytania.

Autor
Michał
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Co oznacza bezpieczeństwo komputera? Rozmowa z ekspertem!
Opublikowano: 12-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Google zmienia sposób wyświetlania tytułów – rewolucja czy ewolucja?
Opublikowano: 07-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Google przyzwyczaił nas już do zmian, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Każdą zapowiedź nowości ze strony Google warto uważnie śledzić. Na tym tle w ostatnim czasie dość mocno wybiła się informacja o aktualizacji metody wyświetlania tytułów stron. Co tak naprawdę zmienia się w znacznikach title? Czy ta zmiana wpływa na pozycjonowanie?  Tematowi przyjrzał się nasz ekspert SEO.

Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czym jest rebranding marki?
Opublikowano: 24-09-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.50 - (8 głosów)
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych
Opublikowano: 19-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań.  Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.91 - (11 głosów)
Zmiana w strukturze Sunrise System
Opublikowano: 04-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Ostatnie miesiące to dla nas bardzo intensywny okres, obfitujący w wiele zmian. Przeprowadziliśmy rebranding, ale też wdrożyliśmy do sprzedaży nowe, a wręcz innowacyjne usługi. Dziś chcemy poinformować o zmianach w strukturach organizacyjnych, ponieważ stanowisko Prezesa Sunrise System obejmuje Miron Kłosińskim, zaś tymczasowa prezeska Sandra Górecka, awansuje w strukturach Grupy do grona C-level.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.50 - (14 głosów)
Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%!
Opublikowano: 29-07-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Kampanie Zakupów Google realizowane za pomocą zewnętrznych porównywarek cen to szansa na tańsze kliknięcie i więcej konwersji. Historie naszych klientów potwierdzają – jest zdecydowanie taniej. O ile? Średnio o 31% tańsze są kliknięcia pochodzące z porównywarki Sunrise System Shop. Możliwe jest to dzięki Comparison Shopping Services (CSS)!    

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się