61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Jak ocenić ruch na stronie w czasie sezonu?
Opublikowano: 14-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Wysoki lub niski – sezon w niektórych branżach ma ogromny wpływ na ilość i jakość konwersji. Dlatego warto zastanowić się nad tym, czym jest sezonowość? Czy ma wpływ na analizę stronę internetowej? Jak analizować dane strony z perspektywy sezonu? To ważne pytania, na które w tym artykule odpowiada Bartłomiej – praktyk w obszarze analityki konwersji stron internetowych.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Coś więcej niż wykres — rodzaje infografik w contencie internetowym
Opublikowano: 11-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Content graficzny pozwala w atrakcyjny wizualnie sposób zaprezentować ważny dla autora przekaz. Wyjątkowo interesującą jego formą są infografiki. Łączą w prosty sposób to, co najważniejszego chcesz przekazać, z dopracowaną warstwą wizualną. Najlepsze są te, które już przy pierwszym rzucie oka rozwiązują problemy czytelnika. Jakie rodzaje infografik można spotkać w sieci? Koniecznie zajrzyj do tego artykułu.

Autor
Patryk Chwiałkowski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Storytelling – recepta na udany spot reklamowy
Opublikowano: 07-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

A gdyby tak na chwilę stać się bohaterem z bajki? To jest możliwe i pomoże Ci w tym storytelling. Wykorzystując go w działaniach marketingowych możesz zwiększyć szanse na pozyskanie nowych klientów, zbudowanie zaufania do swojej marki, stworzenie wokół niej zaangażowanej społeczności. Jak tworzyć skuteczny marketing narracyjny? Odpowiedź czeka już na Ciebie w artykule!

Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
4.67 - (6 głosów)
Warsztaty z marketingu internetowego dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy
Opublikowano: 05-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Na marketing internetowy spójrzmy tym razem od kulis! To obszar, posiadający wiele płaszczyzn, na których można realizować się zawodowo. Tylko jaką z nich wybrać? Skąd wiedzieć, gdzie zacząć? Podpowiedzią bywa często pokazanie z bliska przez osobę z branży, jej kawałka tortu marketingowego od środka. Właśnie tym zajęła się ostatnio Magda – nasza ekspertka PPC – podczas warsztatów dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy.

Autor
Magdalena
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Co działo się w marketingu cyfrowym w marcu 2022?
Opublikowano: 31-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Ostatni dzień marca to dobry moment na podsumowanie tego miesiąca pod kątem marketingowym. Z pewnością jedną z najbardziej elektryzujących wieści dla branży była informacja od Google o nowej wersji Google Analytics. Czemu okazała się aż tak ważna? Co zmienia w świecie marketingu internetowego, SEO, czy reklamie PPC? Jakie jeszcze ciekawe informacje pojawiły się w minionym miesiącu w branży? Warto zajrzeć do artykułu.

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wiosna na stronie! Kilka pomysłów na zmianę Twojej witryny
Opublikowano: 29-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Okres wiosenny, w który niedawno wkroczyliśmy, sprzyja zmianom. Chętnie decydujemy się na zmianę fryzury, zmianę nawyków żywieniowych, więc czemu by nie pomyśleć o zmianie na naszej stronie internetowej? Nawet z pozoru drobne elementy mogą pozytywnie wpłynąć na funkcjonowanie witryny oraz jej odbiór wśród użytkowników. W tym artykule podpowiadamy, na jakie elementy warto zwrócić uwagę, planując wiosenne porządki na stronie internetowej.

Autor
Dominika
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jesteś ekspertem w swojej branży? Pokaż się na LinkedIn!
Opublikowano: 23-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Budowanie marki osobistej przez ekspertów w firmie pozytywnie wpływa na budowanie świadomości całego brandu w biznesie, ale nie tylko. Personal branding działa z korzyścią również dla samych ekspertów, otwierając przed nimi możliwości rozwoju. LinkedIn jest jednym z powszechnie wykorzystywanych przez specjalistów narzędzi do kreowania marki osobistej. Po lekturze artykuł będziesz wiedzieć dlaczego.

Autor
Michał Sawka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak zwiększyć widoczność małej firmy w sieci? Postaw na pozycjonowanie lokalne!
Opublikowano: 16-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Coraz chętniej wspieramy małe, lokalne biznesy, jednak firmy te często “nie dają się znaleźć” w sieci. Dlaczego? Częściowo przez niedocenienie siły internetu, częściowo przez niewłaściwą strategię promocji. W tym artykule podpowiemy Ci, jak być bliżej Klienta i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w Google dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Dzień z życia pozycjonera – kim jest specjalista SEO?
Opublikowano: 14-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Pozycjonowanie to złożony proces, w którym specjalista SEO musi działać w wielu obszarach – od analizy danych, poprzez optymalizację, a kończąc na monitorowaniu wdrożonych zmian. Codzienna praca pozycjonera nie ma nic wspólnego z nudą i monotonią, pozwala natomiast zgłębić bardzo ciekawy świat marketingu cyfrowego. Co robi specjalista SEO na co dzień? Jak nim zostać? Zajrzyj do tego artykułu!

Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Jakie cechy powinien posiadać specjalista SEO?
Opublikowano: 07-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Interesujesz się pozycjonowaniem? Myślisz o pracy dla agencji interaktywnej? A może od jakiegoś czasu działasz w marketingu internetowym i chcesz być najlepszy w swoim fachu? Sprawdź, jakie cechy powinien posiadać każdy specjalista SEO. Nie tylko zaspokoimy Twoją ciekawość, ale podpowiemy też, jakimi ścieżkami podążać, aby odnaleźć się w się tak ciekawej branży jak nasza!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Co działo się w marketingu cyfrowym w lutym 2022?
Opublikowano: 28-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Mijający właśnie miesiąc pod kątem marketingu internetowego stanowił dla wielu biznesów dalszą rozgrzewkę do planów na 2022 rok. Wiele mówiło się o tym, jakie prognozowane pod koniec 2021 roku trendy będą się wybijały w nadchodzącym roku. Wideo marketing, dialogizacja, komunikacja z klientem z wykorzystaniem nowoczesnego contentu i nowoczesnych form oraz rosnące znaczenie mediów społecznościowych wydają się tym, co może mieć wpływ na strategie marketingu.
Autor
Karolina Nowaczyk
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Czym jest analityka konwersji i kto jej potrzebuje?
Opublikowano: 23-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:10 min

Wzrost konwersji to pożądana sytuacja w świecie marketingu internetowego, ponieważ niesie ze sobą korzyści w postaci np. większej liczby sprzedanych artykułów bądź usług, czy większej liczby wypełnionych formularzy kontaktowych. W jaki jednak sposób można konwersję optymalizować i oceniać? Czy w ogóle takie działania są potrzebne -  a jeśli tak, to komu? Potężną dawkę wiedzy na temat analityki konwersji znajdziecie w tym artykule.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się