Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Słowa, których każdy Copywriter powinien unikać w tekstach
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Możemy się z nimi spotkać dosłownie wszędzie - na stronach internetowych, w czasopismach, a także broszurach ofertowych. Zapychacze, czyli zbędne sformułowania w tekstach, które nie posiadają żadnej wartości informacyjnej, a czasem wręcz wprowadzają jeszcze większy zamęt w naszej głowie. O jakie zwroty chodzi? Jakich słów lepiej unikać, szczególności w tekstach sprzedażowych?

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (9 głosów)
Strony AMP - z korzyścią dla użytkownika i webmastera
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Bez wątpienia gigantowi z Mountain View zależy na użytkownikach Internetu mobilnego. Świadczy o tym zarówno praca nad indeksem mobile first, jak również projekt AMP, któremu przewodniczy. W związku z tym, że już wkrótce, tj. od lutego 2018r. Google będzie krytycznym okiem patrzeć na zawartość stron AMP, zachęcamy do bliższego zapoznania się z projektem – jego założeniami oraz wytycznymi dla tego standardu.
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kilka propozycji przedstawiania i dystrybucji treści
Opublikowano: 30-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Tworząc dowolną stronę internetową, należy zadbać o wysokiej jakości treści, udostępniane na poszczególnych podstronach. Jednak oprócz samych tekstów, równie ważna jest forma, w jakiej je publikujesz. Przedstawiamy 5 sposobów dystrybucji treści, umożliwiających stworzenie ciekawego contentu, który może jednocześnie przyczynić się do uzyskania wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Nowy Rok, nowy copywriting
Opublikowano: 22-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

W nowy rok weszłam z nową energią. Nie oznacza to, że pozbyłam się starych problemów. Przyznaję, czasem wymyślenie angażującego uwagę tematu nie należy do najłatwiejszych. Po kilku latach pracy w zawodzie wiem jak łatwo wpaść w rutynę, a z drugiej strony mam też sprawdzone sposoby jak wyłączyć ABS (absolutny brak sugestii) i wystartować z tematem. Wiecie jak? Chyba mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.
Opublikowano: 18-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (14 głosów)
Zadbaj o bezpieczeństwo danych swoich klientów!
Opublikowano: 17-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:20 min

Nasze całe życie znajduje się już w Internecie - nawet te najbardziej poufne dane, np. numer karty kredytowej, znajdują się w bazie danych różnych sklepów internetowych. Warto więc zadbać, aby nasi klienci nie obawiali się powierzać nam tego rodzaju informacji. Dlatego tak istotne jest zwiększenie bezpieczeństwa naszej witryny, m.in. wykorzystując protokół HTTPS, aktualizując wtyczki, a także stosując odpowiednie hasła.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Silver tsunami wyzwaniem dla content marketingu
Opublikowano: 16-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min
Styczeń to miesiąc naszych ukochanych seniorów. Dla tych, którzy zapomnieli, przypominamy - już niedługo Dzień Babci i Dzień Dziadka! To nie tylko doskonała chwila, by pokazać im, że ich kochamy i o nich pamiętamy. To także okazja, żeby zastanowić się nad tym, jaki tak naprawdę jest współczesny senior i jakie wyzwania stawia on przed marketingiem w sieci.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (grudzień 2017/styczeń 2018)
Opublikowano: 15-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Święta już za nami - rozpoczęliśmy kolejny rok. Widać to zarówno po trendach, jak i po postach na blogu Google, które podsumowują dotychczasowe wydarzenia, jak i przypominają o planach na następne kilka miesięcy. Za to w Doodlach jak zawsze królują rocznice - ludzi, wydarzeń, a także… roślin. Powróciła również znana wszystkim mysz! Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym w 2018 roku rankingiem.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Nota 10/10! Nowy algorytm NIMA oceni Twoje zdjęcia
Opublikowano: 10-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Panda, Koliber, Gołąb… algorytmy Google od lat dbają o to, aby treści dostępne w sieci posiadały jak najlepszą jakość. Czas zatroszczyć się o pozostałe elementy Twojego contentu. Internetowy gigant wypuścił w świat nowy algorytm odpowiedzialny za estetyczną ocenę zdjęć. Dzięki niemu dowiesz się m.in., czy fotografie na blogu lub stronie internetowej spodobają się Twoim użytkownikom.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Meta tag description – więcej znaczy lepiej?
Opublikowano: 09-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością zauważyliście, że od pewnego czasu wyniki wyszukiwania w Google wyświetlają dłuższe meta description lub fragmenty treści w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się temu trendowi. Zastanowimy się czy warto wydłużać liczbę znaków w opisach oraz odpowiemy na pytanie jak pisać dobre meta tagi description, aby skutecznie poprawić klikalność wyników?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zostań gwiazdą Twittera!
Opublikowano: 04-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Zazwyczaj, jeżeli już decydujemy się na założenie konta w mediach społecznościowych to chcemy, by nasz profil zdobył jak największą popularność. Szczególnie, jeżeli zakładamy konto naszej marki, którą chcemy w ten sposób wypromować i jednocześnie zbudować jej pozytywny wizerunek. Jak jednak sprawić, by stworzone konto zebrało wielu odbiorców? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym poście.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Rok 2017 w Google – tego się wyszukiwało
Opublikowano: 29-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się