Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Jak wypromować swojego bloga?
Opublikowano: 06-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min
Internet sprawił, że każdy z nas, może tworzyć własne treści i dzielić się nimi z innymi. Blogi stały się więc powszechnym narzędziem służącym do opisywania naszych pasji i zainteresowań. Obecnie bardzo ciężko jest znaleźć jakąś niszę tematyczną, ponieważ ludzie piszą o wszystkim. Oczywiście pisać może każdy, jednak nie każdy wie, jak stworzone przez siebie treści zaprezentować.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Hotel Dal zawsze pełen Gości, dzięki połączeniu SEO Cloud oraz kampanii Google Ads
Opublikowano: 04-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 10:15 min
Hotelarstwo należy do wyjątkowo konkurencyjnych branż, dlatego tak istotne jest dobranie właściwej formy promocji strony internetowej hotelu. Zadanie staje się jeszcze bardziej skomplikowane, gdy celem jest zapewnienie znacznie większego obłożenia nie jednego, a dwóch obiektów! Jednak udowodniliśmy, że doskonale poradzimy sobie z każdym wyzwaniem - w tym przypadku przy pomocy SEO Cloud oraz kampanii linków sponsorowanych.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sprzedaż online i offline - dwa aspekty jednej marki
Opublikowano: 01-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Rozwój Internetu sprawia, że korzystanie ze sklepów online wydaje się wygodniejszą alternatywą dla tradycyjnych zakupów. Nie mniej jednak, nadal istnieje liczna grupa klientów, którzy preferują wizyty w tradycyjnych punktach handlowych. Z tego powodu sprzedaż offline nie traci na znaczeniu i nadal powinna być uwzględniana podczas działań marketingowych.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wysokie pozycje w trzech prostych krokach na przykładzie współpracy z firmą Wersalin
Opublikowano: 25-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:55 min

W skutecznym pozycjonowaniu ważne jest, aby do działania zawsze podchodzić kompleksowo: stale monitorując zmiany i proponując coraz nowsze rozwiązania, dopasowane do specyfiki danej branży. W prezentowanym studium przypadku przekonacie się, że tradycja i nowoczesność nie tyle mogą, co powinny iść ze sobą w parze. Zalety takiego podejścia potwierdzają wyniki naszej pracy.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
O 185% więcej wyświetleń witryny – czyli jak pozycjonowaliśmy dla firmy FOTO 7
Opublikowano: 25-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Reklama w wyszukiwarkach internetowych to obecnie „must have” każdego przedsiębiorcy, poważnie myślącego o promocji swojej firmy w sieci. Dziś w naszym studium przypadku zdradzimy jak wyglądają kulisy pozycjonowania marki ze specjalistycznej branży. Na tapet wzięliśmy współpracę ze Spółką FOTO 7. Jaką strategię wybraliśmy? Jakie efekty przyniosła optymalizacja serwisu?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (7 głosów)
127% więcej ruchu w sklepie internetowym! Przebieg współpracy z SerwetSPA w ramach usługi SEO Cloud
Opublikowano: 21-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Obecnie w każdej kampanii marketingowej marki uwzględniana jest promocja  w wyszukiwarce Google. Istotne jest przede wszystkim dokonanie wyboru przy pomocy jakiej strategii zadbamy o większą widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. My ze swojej strony zdecydowanie polecamy SEO Cloud - jak zauważycie w tym case study, wyniki mogą być oszałamiająco pozytywne.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.69 - (13 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć - Ster na SEO
Opublikowano: 21-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.64 - (22 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (styczeń/luty 2019)
Opublikowano: 15-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Czy wiecie kto przyczynił się do powstania kawy w postaci, w jakiej ją dzisiaj znacie? Czy jesteście w stanie prawidłowo zadbać o bezpieczeństwo swoich danych w sieci? A może macie już dosyć zmagania się z próbami zaśnięcia każdej nocy i szukacie skutecznych porad? W tym miesiącu, dzięki naszemu rankingowi Doodli, artykułów The Keyword oraz Trendów dowiecie się wiele pożytecznych informacji!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Charakterystyka kreatywnego twórcy, czyli jaki powinien być dobry copywriter?
Opublikowano: 13-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Copywyriter kojarzy się przede wszystkim z kreatywnością i tworzeniem inspirujących treści, jednak zawód ten wymaga znacznie więcej cennych, a czasami trudnych do rozwinięcia umiejętności. Niektóre z nich można wprowadzić od razu, na inne z kolei pracuje się latami, a w tym doskonaleniu nigdy nie powinno się poprzestać. Co może przyczynić się do sukcesu w tej branży?
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Topowe pozycje dla firmy DDW Serwis – wszystkie frazy w top 5 już po miesiącu współpracy!
Opublikowano: 11-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Pozycjonowanie to proces złożony i wymagający intensywnych prac - nie tylko w celu osiągnięcia wysokich pozycji, ale również ich utrzymania. To, kiedy zobaczymy wyniki jest uzależnione od wielu czynników - jednak nie oznacza to, że nie można zauważyć ich już nawet po miesiącu. Właśnie taki rezultat wypracowaliśmy przy pomocy usługi SEO Smart, co pokazuje nasz Case Study!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Wzrost, wzrost i jeszcze raz wzrost! Case Study ze współpracy z firmą Kon-Trade
Opublikowano: 06-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Współpraca z firmą Kon-Trade pokazuje, że nie lubimy spoczywać na laurach - chcemy osiągać coraz więcej, a jednocześnie udowadniać, że nowoczesne pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Tak też było i tym razem: lepsza widoczność, większa klikalność... to tylko niektóre korzyści, na jakie mógł liczyć nasz Klient. Więcej dowiecie się z przygotowanego Case Study!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Jak skutecznie stosować fitness marketing?
Opublikowano: 04-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Branża fitness cieszy się coraz większą popularnością, wszyscy chcemy być zdrowi, jednak chyba jeszcze bardziej zależy nam na tym, żeby pokazać innym, że jesteśmy fit. Czy skoro zainteresowanie zdrowym trybem życia jest coraz bardziej promowane, a healthy produkty zasypują sklepowe półki, to czy wysoko pozycjonowane siłownie muszą jeszcze stosować jakieś chwyty marketingowe?
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się