Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Większa widoczność dzięki elastycznemu podejściu - Case Study ze współpracy z firmą JULIZ
Opublikowano: 05-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Współpraca z firmą JULIZ jasno pokazuje, że nawet gdy spełnimy pierwotne oczekiwania Klienta nadal zależy nam na zapewnieniu jeszcze lepszych wyników! Aby to osiągnąć zdecydowaliśmy się zmienić formę promocji: z tradycyjnego pozycjonowania na kampanię linków sponsorowanych. Tak elastyczny sposób myślenia i działania pozwolił nam wypracować niesamowity efekt, co udowadnia nasz studium przypadku.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 04-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 60:50 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps – poradnik Ster na SEO
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Coraz więcej właścicieli firm zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki tkwi w wizytówkach na Mapach Google. Jak je jednak pozycjonować, aby zyskać najwięcej? Sprawa oczywiście nie jest wcale taka prosta i (tak jak w tradycyjnym SEO) wymaga czasu, cierpliwości... i wiedzy! I właśnie fragmentem tej wiedzy dzielimy się w najnowszym poradniku na naszym blogu o pozycjonowaniu.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.18 - (11 głosów)
Współpraca nie na 100, lecz na 200%! Case Study ze współpracy z firmą Allsport
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
SEO Cloud po prostu się opłaca! Nasz kolejny Klient jest w pełni zadowolony z efektów, jakie uzyskaliśmy dzięki tej innowacyjnej formule pozycjonowania. Współpraca z firmą Allsport jest też znakomitym przykładem na to, że kompleksowe działania przynoszą najlepsze rezultaty. Zwiększenie widoczności o niemal 1000% to fakt, który napawa nas dumą i zachęca do dalszej pracy.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Dlaczego nie działa mapa na stronie, czyli po co klucz API?
Opublikowano: 27-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 26:45 min

11 czerwca 2018 roku przyniósł wielkie zmiany w Google Maps Platform. To właśnie po tym dniu właściciele witryn zaczęli zastanawiać się dlaczego nie działa mapa na stronie. Poszukując informacji musieli zrozumieć czym jest i po co istnieje klucz API, a także w jaki sposób go prawidłowo wykorzystać. My postanowiliśmy odpowiedzieć na te, jak i wiele innych pytań w przystępny sposób. Zachęcamy do lektury!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Podstrona z cennikiem - sprawdź, w czym może Ci pomóc!
Opublikowano: 23-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Nie od dziś wiadomo, że użytkownicy internetu są wygodni i nie lubią, kiedy poszukiwanie informacji wymusza na nich podejmowanie dodatkowych czynności. W pełni uzupełniona podstrona z cennikiem jest ich częstym sprzymierzeńcem podczas przeglądania sieci, jednak łatwość i wygoda to nie jedyna korzyść wypływająca z posiadania na swojej witrynie takiej zakładki.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (październik/listopad 2018)
Opublikowano: 16-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min
W tym miesiącu w naszym rankingu Doodli bliżej zapoznacie się z różnymi sposobami na świętowanie Dnia Zmarłych. Co więcej poznacie tajniki ochrony zagrożonych gatunków morskich, a także techniczną stronę ekspedycji na Antarktydę. Nie zabrakło również 100-lecia niepodlegości Polski, wyborów samorządowych czy nawet wglądu do umysłu konsumentów. Ufff... trochę się tego uzbierało, więc na pewno nie będziecie się nudzić!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
3 sposoby na to, jak uatrakcyjnić bloga
Opublikowano: 15-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Prowadzisz bloga? Prawdopodobnie jesteś jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie, ponieważ robisz to co lubisz i piszesz o tym, na czym się znasz. Gdyby tylko za chęciami i wiedzą szła jeszcze popularność wpisów, byłoby idealnie. Co zrobić, żeby Twój plan nie spalił na panewce? Jak sprawić, aby ruch na stronie był większy, a pozycje w wyszukiwarce zadowalające? Czas nieco podlansować bloga!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Dlaczego Twój content marketing nie działa?
Opublikowano: 13-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej... Owszem, nikomu tego prawa nie chcemy odbierać. Jednak w przypadku content marketingu nie wystarczy lekkie pióro i lektura artykułów przygotowanych przez specjalistów. Myślisz, że wiesz, o co chodzi w content marketingu, a mimo wszystko widzisz, że nie przynosi on u Ciebie efektów? Prawdopodobnie popełniasz któryś z podstawowych błędów.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ktoś inny zweryfikował moją firmę na Mapach Google
Opublikowano: 07-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google to już podstawa, o którą powinien zadbać każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak co zrobić, gdy wpis istnieje na Mapach Google, a my nie posiadamy do niego dostępu? W tym artykule przystępnie opisujemy w jaki sposób można krok po kroku wykonać proces odzyskiwania własności - zarówno w przypadku firm działających na określonym obszarze, jak i tych z tradycyjną siedzibą.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Szkielet tekstu SEO - o pisaniu (nie tylko) na strony produktów
Opublikowano: 06-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uniwersalny sposób na stworzenie treści dla każdej branży i na każdą stronę? Nie, to nie chwyt marketingowy, a faktyczna metoda ułatwiająca pisanie na strony i podstrony. Korzystając ze szkieletowej metafory wyjaśniamy, jak skonstruować tekst na podstawie produktu i oczekiwań klienta, jak wypełnić go treścią, a wreszcie – jak używać słów kluczowych.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Duplicate i Thin Content – czego unikać, by rankingować lepiej?
Opublikowano: 05-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Słynne polskie przysłowie głosi, że „lepszy rydz niż nic”, z czym trudno się nie zgodzić. Jeśli na stronie internetowej nie umieścimy żadnych treści, użytkownik z pewnością nie uzna witryny za przydatną czy atrakcyjną. Jak się jednak okazuje nie wszystkie materiały, które umieszczamy na stronach, będą pozytywnie wpływać na ich widoczność. Niektóre mogą im wręcz zaszkodzić.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się