Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Lanie wosku i skórka jabłka – synergia nie tylko w służbie wróżby!
Opublikowano: 29-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Chyba nie ma wśród nas osoby, która w dzieciństwie nie bawiła się w lanie wosku czy ustawianie butów ze znajomymi. Andrzejki to bardzo popularne święto, które kiedyś jednak miało nieco bardziej poważne znaczenie - panny dowiadywały się wtedy wielu informacji o swojej przyszłości. Co to ma wspólnego z synergią działań marketingowych? Więcej, niż Ci się wydaje - przekonaj się sam!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.88 - (8 głosów)
Co wie o mnie Google? Odpowiadają użytkownicy Reddit'a
Opublikowano: 26-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Niektórzy użytkownicy korzystają z internetu od kilkunastu, a nawet od kilkudziesięciu lat. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co w ciągu tego całego czasu zostawiłeś po sobie w sieci? Jakie informacje są dostępne na Twój temat? Ile gigabajtów wiedzy o swoim właścicielu przechowuje Twój komputer, smartfon czy smartwatch? Odpowiemy na wszystkie pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Autor
Juszczuk Adrianna
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Użyteczność w SEO Copywritingu - Ster na SEO
Opublikowano: 25-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min
Nawet najlepszy tekst, napisany pięknym językiem i nienaganny pod względem stylistycznym, a także zawierający również słowa kluczowe w przypadku braku niezbędnej warstwy merytorycznej nie będzie pożyteczny dla odbiorcy. Temu służy właśnie użyteczność w SEO Copywritingu, która powinna być jedną z najważniejszych cech każdej treści przeznaczonej dla użytkownika strony.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czym są algorytmy Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:35 min

Wyszukiwanie w Google z perspektywy użytkownika zajmuje kilka sekund. Z naszego wcześniejszego tekstu o tym jak działa wyszukiwarka Google wiecie już, że to bardziej złożony mechanizm. Dużą rolą odgrywają w tym procesie zaawansowane programy komputerowe, tzw. algorytmy. Czym są? W jaki sposób oddziałują na pozycjonowanie? Ten artykuł wyjaśni Wam wszystko, co powinniście wiedzieć o algorytmach Google.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.80 - (10 głosów)
Marketing afiliacyjny – jak działają programy partnerskie?
Opublikowano: 14-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży, nowych pobraniach aplikacji mobilnej lub rejestracjach do Twojego serwisu? Marketing afiliacyjny pozwoli promować Twoją działalność licznym właścicielom stron internetowych lub profili w mediach społecznościowych. Korzystając z tej formy współpracy, płacisz za efekt. Dowiedz się, czym jeszcze charakteryzują się programy partnerskie!
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Być jak Freddy Krueger contentu
Opublikowano: 31-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Twórcy stron internetowych nieustannie poszukują sposobów, aby uzyskać jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, z różnym skutkiem. Chcesz, aby Twoja witryna stała się niedoścignionym wzorem do naśladowania, pozostawiając konkurencję daleko w tyle? To dziecinnie proste! Rób to samo…  tylko inaczej – zgodnie z metodą "10x content", o której opowiemy Ci w naszym artykule.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Siła persony – o przyciąganiu zombie do swojego biznesu
Opublikowano: 25-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Okres przed Halloween jest tym czasem w roku, w którym na światło dzienne wychodzą zjawy, strzygi i potwory. Z reguły zapominane, w ostatnich dniach października bez przeszkód paradują po ulicach, przez nikogo nie zaczepiane ani nie gnębione. Pragnąc odpowiednio przygotować swoją stronę internetową na odwiedziny konkretnej grupy upiorów, musisz wiedzieć z kim masz do czynienia.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Sprzedaż w łagodnym wydaniu, czyli o technikach cross-sellingu i up-sellingu
Opublikowano: 23-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Wszyscy mamy dość nachalnych przekazów reklamowych, dlatego większość z nich po prostu ignorujemy. Warto mieć to na uwadze, gdy sami spróbujemy przekonać klienta do skorzystania z usług lub zakupu produktu. Tak naprawdę, zamiast bombardować go kolejnymi ofertami, wystarczy tylko trochę nim pokierować. Służą do tego techniki up-sellingu i cross-sellingu, na których najczęściej korzystają obie strony.
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Po co i jak zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 16-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Dla wielu osób głównym źródłem informacji o poszukiwanych usługach czy produktach jest internet. Dlatego niezwykle ważne jest to, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy w wirtualnym świecie, co przełoży się na to, że użytkownik chętniej skorzysta z Twojej oferty. W naszym artykule dowiesz się, po co i jak zgodnie z wytycznymi zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.2 - Ster na SEO
Opublikowano: 09-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:40 min
Pozycja witryny w wynikach wyszukiwania miała ogromny wpływ na dochody firmy już w 2003 roku. Niestety wielu przedsiębiorców chciało wypracować widoczność stosując różne sztuczki. Chcąc przeciwstawić się takim działaniom, Google wypuszczało aktualizacje algorytmu, mające uniemożliwić działania niezgodne z wytycznymi. W drugiej części serii dotyczącej zapomnianych aktualizacji algorytmu Google opowiemy sobie właśnie o takich update'ach.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Aktualizacje algorytmu Page Layout - Ster na SEO
Opublikowano: 08-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min
Google nieustannie doskonali swoją wyszukiwarkę, ponieważ chce, żeby była ona jak najlepsza dla użytkowników, a otrzymywane wyniki zdywersyfikowane w taki sposób, aby dać satysfakcjonującą odpowiedź szukającym. W tym celu tworzy wytyczne, które mają sprawić, że strony będą spełniały wymagania osób, które z nich korzystają, a także po to, aby wyniki ich wyszukiwania były do nich jak najlepiej dopasowane.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Nieustanna walka o prawa autorów, czyli dlaczego algorytm Google Pirate jest tak ważny - Ster na SEO
Opublikowano: 25-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:15 min

Strażnik praworządności pływający po Morzu Treści – tym mianem, nieco poetycko, można określić Algorytm Google Pirate, który od 2012 roku skutecznie ogranicza widoczność w wyszukiwarce stron z nielegalnym contentem. Jeśli chcesz poznać tajemnice, które skrywa przed nami ten raczej mało znany algorytm, to koniecznie sprawdź ten artykuł. Człowiek na pokład, kotwica na pokład, żagle rozwinąć i cała naprzód!

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się