Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Mam tę moc! – kilka słów o sekretach wzbudzania zaufania wśród odbiorców
Opublikowano: 14-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min
Niezależnie od tego, jaką firmę prowadzisz, z pewnością dążysz do tego, by użytkownicy internetu, zaglądający na Twoją stronę, zaufali Ci i skorzystali z oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Jednak w gąszczu wielu konkurencyjnych firm musisz zadbać o to, by content Twojej witryny wyróżniał się na tle Twoich branżowych rywali. Proponujemy Ci kilka sprawdzonych metod na to, by zwrócić szczególną uwagę użytkowników na świadczone przez Twoją firmę usługi.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Content marketing (nie tylko) od święta
Opublikowano: 12-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta… Gdy podczas bloków reklamowych w telewizji nieustannie przejeżdżają słynne ciężarówki Coca-Coli, oznacza to, że to już ostatni dzwonek na rozpoczęcie świątecznych działań marketingowych. Dlatego zajrzyj do naszego artykułu i zobacz, dlaczego warto zainwestować w naprawdę dobry content marketing na świętaBożego Narodzenia!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co wpływa na twój ranking?
Opublikowano: 11-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Na pozycjonowanie strony w internecie wpływa bardzo wiele czynników rankingowych Google. Waga i znaczenie poszczególnych czynników są oczywiście zmienne. Niemniej analitycy SEO pracujący nad trendami dla webmasterów wyodrębniają kilka wskaźników, które najbardziej oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przybliżymy trzy: content, linki oraz RankBrain.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
SEO Copywriting: gdzie diabeł nie może, tam Copywritera pośle
Opublikowano: 08-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Na początku było słowo… i to od niego zależy widoczność w Internecie. Bez niego nie sposób zostać ujrzanym w tłumie. Aby nie zgubić się w gąszczu konkurencji potrzebujesz kogoś, kto pokaże Ci, jak można operować słowem pisanym. Zdobędziesz dzięki temu rzeszę zadowolonych klientów, rozpoznawalność marki, a z czasem konkretne zyski. Tym kimś jest SEO Copywriter.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Spraw, by influencerzy Cię pokochali!
Opublikowano: 07-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min
Influencer – wpływowy autorytet, który ma moc kreowania opinii. Ewenement dzisiejszych czasów. Osoba, która najczęściej nie oferuje żadnego produktu czy usługi, choć można powiedzieć, że sama w sobie jest marką. Influencer to wielka szansa dla firm, które z pomocą znanej osoby mogą szybko zdobyć sympatię grup docelowych. Jak jednak poprowadzić współpracę z taką osobą, by móc cieszyć się profitami? Sprawdź!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku
Opublikowano: 30-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz. Tak głosi stare, znane porzekadło stworzone przez osoby ze świata Internetu. Nie ma co ukrywać – jest w tym ziarnko prawdy. Zwłaszcza, jeśli chodzi o marki, które chcą zwiększyć swoją popularność i zyskać zainteresowanie oraz zaufanie jak największej liczby odbiorców. My to wiemy, dlatego przedstawiamy Wam 7 przydatnych wskazówek, które pozwolą wybić się na tle innych wpisów i tym samym zyskać zainteresowanie potencjalnych Klientów. 
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Co z tym indeksem mobile first? 12+ kluczowych informacji
Opublikowano: 29-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Już od nieco ponad roku wnikliwie sprawdzamy wszelkie informacje dotyczące powolutku wprowadzanego (i na bieżąco testowanego) indeksu mobile first - czyli nowego indeksu, w którym to mobilna wersja strony będzie decydować o pozycji w rankingu wyszukiwarki Google. Na jakim etapie są prace? Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia pozycjonowania? Zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze informacje dotyczące tej kluczowej zmiany w Google.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
5 nowości w mediach społecznościowych, na które warto zwrócić uwagę
Opublikowano: 28-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Czasem trudno nadążyć za zmianami i nowościami, które mają miejsce w popularnych mediach społecznościowych. Niektóre z nich zostają wprowadzone bez większego echa, ale zdarza się, że mamy do czynienia z aktualizacją, która na stałe zmienia sposób korzystania z danego serwisu. Dlatego przedstawiamy najnowsze funkcje w znanych mediach społecznościowych, które mają sporą szansę spotkać się z zainteresowaniem użytkowników.
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Opinie w Internecie - nie wierzymy w nie, ale uzależniamy od nich decyzje
Opublikowano: 24-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Jak wiemy opinia opinii nierówna. Jedne są bardziej inne mniej przekonujące albo sprawiają, że stajemy się wręcz podejrzliwi w stosunku do danej firmy. Bez względu jednak na to, jak odbieramy poszczególne recenzje innych Internautów, przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, większość z nas szuka ich na jednym lub nawet kilku portalach. Jak to w końcu jest z tymi opiniami?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Marketing generacyjny - co go łączy z tworzeniem tekstów na strony www?
Opublikowano: 23-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 wskazówek o tym, czego nie robić ze swoją stroną internetową!
Opublikowano: 21-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Tworzysz stronę internetową i zależy Ci na tym, aby była jak najlepsza. Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a może oszczędzisz kilka godzin lub dni na poprawianie swojej witryny. Zdradzamy, czego nie należy robić ze swoją stroną internetową. Krótko i zwięźle przedstawiliśmy 5 najbardziej problematycznych obszarów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (październik/listopad 2017)
Opublikowano: 17-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Z czym kojarzy Wam się druga połowa października oraz pierwsza listopada? Ze świętem Halloween? Serialem Stranger Things? A może z nowymi funkcjami Asystenta Google? W tym miesiącu ponownie przygotowaliśmy propozycje najciekawszych Doodli oraz postów z The Keywords, a tym razem również wraz z popularnymi hasłami i tematami z Google Trends. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło w ciągu ostatnich 30 dni!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się