Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
79% więcej kliknięć – kilka słów o tym, jak SEO Cloud pomógł firmie Plastico!
Opublikowano: 03-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Ponad 6 lat nieprzerwanej współpracy, zdumiewające efekty pozycjonowania i pełna satysfakcja Klienta! To wszystko osiągnęliśmy dzięki formule SEO Cloud. Praca nad stroną Plastico stanowiła dla nas kolejne wyzwanie, któremu - jak zwykle - sprostaliśmy! Jak wybiliśmy stronę na wyższe pozycje w rankingu Google i jak zwiększyliśmy liczbę wejść na stronę? O tym przeczytacie w naszym case study.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
3.91 - (11 głosów)
Widoczność a ranking stron w Google w pigułce - Ster na SEO
Opublikowano: 02-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 18:50 min
Google ciągle się zmienia. A wszystko po to, by przedstawić nam - użytkownikom internetu - jak najlepsze wyniki wyszukiwania. I tu pojawia się pytanie: Czy wysokie pozycje w rankingu są naprawdę aż tak ważne? A może lepiej skupić się na budowaniu widoczności strony na szeroki zakres fraz? Porównanie obu podejść do pozycjonowania znajdziecie w naszym artykule.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Jak działa wyszukiwarka Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 28-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:10 min
Większość użytkowników na świecie korzysta z wyszukiwarki Google podczas surfowania po Internecie. Zastanawialiście się kiedyś jak to się dzieje, że w zaledwie kilka sekund po wpisaniu słów w pasek wyszukiwarki otrzymujemy długą listę linków do stron z pożądanymi informacjami? W tym artykule serii Ster na SEO wyjaśniamy dokładnie jak działa wyszukiwarka Google.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak pisać skuteczne teksty marketingowe?
Opublikowano: 27-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:50 min

Pisanie treści pomocnych dla odbiorców to dla każdego copywritera chleb powszedni. Celem, o którym zdarza się niektórym zapomnieć, jest zwiększenie i polepszenie sprzedaży opisywanej usługi czy produktu. Aby robić to skutecznie, warto skorzystać z wielu różnych możliwości i nie zamykać się w nabytych schematach – w tym artykule omówię 3 proste kroki, które przyczynią się do  zauważalnego skoku sprzedaży i zwiększenia zadowolenia wśród klientów.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Sunrise System na czele zmian w Grupie Bauer Media
Opublikowano: 26-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Grupa Bauer Media kontynuuje swoją transformację z działalności wyłącznie wydawniczej w koncern wielobranżowy, a my zostaliśmy wskazani jako lider zmian. Sunrise System będzie odpowiedzialne za przekształcenia w obszarze New Business Area i realizację strategicznego pomysłu. Jakiego? Rąbka tajemnicy uchylamy w krótkim, ale bardzo ważnym dla nas artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Google w liczbach - o największych liczbach świata i nie tylko - Ster na SEO
Opublikowano: 22-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 15:55 min
Z wyszukiwarką Google wiąże się wiele fascynujących liczb - często wielocyfrowych! Wystarczy pomyśleć o pensji jej programistów albo rocznych dochodach marki, by poczuć nutę zazdrości. Ale wrażenie robi także liczba użytkowników serwisu Youtube, prąd zużywany dziennie przez farmy serwerów firmy lub jej wartość – wyrażona chociażby w kilogramach szafranu czy portretach Mona Lisy!
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Rodzaje wyników wyszukiwania Google, czyli jakie elementy spotkamy w SERP - Ster na SEO
Opublikowano: 19-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:10 min

Wyniki wyszukiwania Google mają za zadanie ułatwić użytkownikom odnalezienie odpowiedzi na wpisane zapytanie. Dlatego też SERP jest wypełniony nie tylko wynikami organicznymi, ale również wszelkimi dodatkowymi elementami. To właśnie je przedstawimy Wam w tym artykule przy pomocy definicji oraz interaktywnej grafiki - zachęcamy do przeklikania się przez nią!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (luty/marzec 2019)
Opublikowano: 18-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Co interesowało użytkowników bardziej na przełomie lutego i marca 2019? Dzień Kobiet czy Mężczyzn? Jaki ważny wynalazek po raz pierwszy pojawił się 30 lat temu? W czym Google pobił rekord Guinnessa zaledwie kilka dni temu? Na te i inne pytania odpowiadamy w kolejnym rankingu Doodli oraz artykułów z bloga The Keywords. Oczywiście, jak zwykle, przedstawimy również trendy z ostatnich 30 dni.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:15 min
Nie można zacząć stawiać pierwszych kroków w świecie wyszukiwarki Google, nie wiedząc co to jest pozycjonowanie. Nasz pierwszy tekst w ramach Steru na SEO wyjaśnia właśnie to zagadnienie. Ale nie tylko! Wskazujemy również udział Google w rynku światowym i polskim (spoiler alert: Google rządzi), krótko wyjaśniamy elementy SERP i podajemy sporo innych ciekawostek. Jeśli nie wiesz gdzie zacząć naukę o SEO - zacznij tutaj!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.67 - (6 głosów)
Ster na SEO - Twój kompletny poradnik SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Pozycjonowanie stron internetowych... trudny orzech do zgryzienia! Szczególnie, jeśli dopiero zaczynamy swoją przygodę z arkanami wyszukiwarki Google. Ale w końcu jest pomoc, na którą czekaliście! Oto przedstawiamy nasz jedyny w swoim rodzaju poradnik pozycjonowania: Ster na SEO! W jednym miejscu znajdziesz kompletną wiedzę na temat podstaw pozycjonowania, SEO lokalnego, spraw luźniej powiązanych z pozycjonowaniem, a także SEO Copywritingu. Przyjemnego czytania!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Czym jest TF*IDF i jak wpływa na pozycjonowanie strony - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:25 min

Jednym z głównych sposobów optymalizacji witryny internetowej pod kątem pozycjonowania jest tekst z odpowiednim nasyceniem fraz. Dzięki TF*IDF możemy porównać częstotliwość występowania wyrażenia z wybranym zbiorem dokumentów. Pozwala to skorygować nasycenie oraz zwiększyć tematyczność tekstu, co może mieć znaczny wpływ na uzyskanie wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sezonowy BOOM – czyli jak zwiększyliśmy o 152% liczbę wyświetleń strony PETERSON
Opublikowano: 13-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Współpraca z firmą z branży sezonowej wymaga szczególnego podejścia, ponieważ zależy nam na zapewnieniu znakomitych rezultatów nie tylko w sezonie, ale również poza nim. Dokładnie to osiągamy za każdym razem przy pomocy usługi SEO Cloud, w ramach której podchodzimy jeszcze szerzej do tematu pozycjonowania. A dzięki temu jesteśmy w stanie zachęcić więcej użytkowników do wejścia na stronę!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się