Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Treści wiecznie zielone, czyli jak przygotować ponadczasowy content
Opublikowano: 17-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Użytkownicy często poszukują nie tylko samych produktów, ale i wszystkich dodatkowych informacji o nich. Warto je zaprezentować w postaci evergreen content, czyli treści wiecznie zielonych, które pozostaną aktualne niezależnie od upływu czasu bądź gwałtownej zmiany trendów. Może to być zgrabny poradnik, case study, a nawet odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Facebook podejmuje walkę z „maskowanymi” reklamami
Opublikowano: 16-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min
W związku z coraz częstszymi przypadkami „maskowania” nielegalnych treści promujących firmy, administratorzy Facebooka postanowili położyć kres przygotowywanym w ten sposób reklamom. Na swoim blogu zamieścili więc informację o wdrożeniu nowych mechanizmów wykrywania oszustów, opartych na sztucznej inteligencji. Metody te pozwoliły dotychczas na zweryfikowanie i odkrycie tysięcy niezgodnych ze Standardami Społeczności Facebooka materiałów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Recykling treści sposobem na większy zasięg
Opublikowano: 11-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Uniwersalny, „wiecznie zielony” content ma wiele zalet. Nie traci na aktualności i może przez długi czas służyć szerokiemu gronu odbiorców. W przygotowywaniu treści dla blogosfery zawsze jednak trzeba być o krok przed konkurencją – szukać tematycznej niszy, budować swoją pozycję eksperta i aktywnie promować treści. Pomocne mogą okazać się praktyczne strategie ponownego udostępniania linków w social media.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Śledź swoje potrzeby! Ulepszona aplikacja Google pozna Cię jeszcze lepiej
Opublikowano: 07-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Dzięki staraniom Google piramida Maslowa zyskała nową, dodatkową kategorię. Do charakterystycznych cech samego jej wierzchołka – potrzeby samorealizacji – można dziś dodać jeszcze jeden punkt: poznawanie własnych potrzeb. Dzięki ulepszonej aplikacji każdy będzie mógł zadbać o „new feed experience”, czyli odkrywanie nowych zainteresowań poprzez funkcję śledzenia sugerowanych treści.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Skok na wysokie pozycje!
Opublikowano: 02-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Alerty SOS od Google dla bezpieczeństwa i informacji
Opublikowano: 01-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Codziennie na świecie dochodzi do sytuacji kryzysowych. Katastrofy naturalne, akty terroryzmu czy zamachy w wielu miejscach zdarzają się z dużą częstotliwością. W dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwszą rzeczą, po którą sięgamy w niebezpieczeństwie, jest telefon. Świadomi tego pracownicy Google stworzyli Alerty SOS, które mają informować o sytuacji kryzysowej w danym miejscu oraz przekazywać garść wskazówek dla osób znajdujących się w ogniu wydarzeń.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doodle - atrakcyjna odsłona wyszukiwarki Google
Opublikowano: 31-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Towarzyszą nam podczas świąt narodowych bądź ogólnokrajowych oraz przypominają o ważnych dla ludzkości postaciach. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że od czasu do czasu Google przedstawia nam swoje logo w ciekawej oraz nawiązującej do konkretnej daty odsłonie. Ale czy wiesz czym właściwie są Google Doodle, a także jak trafiły do wyszukiwarki?
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Testy Google – czerwiec / lipiec 2017
Opublikowano: 28-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Testy, testy i jeszcze raz testy. Google nieustannie sprawdza nowe rozwiązania, zarówno te najmniejsze, jak zmiana rozmiaru czy koloru fontów, po bardzo duże zmiany w funkcjonalności i wyglądzie wyników wyszukiwania i swoich narzędzi. Przestawiamy i krótko opisujemy kilkanaście wybranych testów, które wyszukiwarka prowadziła w czerwcu i lipcu 2017 roku.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czym są duplikaty w Google Moja Firma?
Opublikowano: 25-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Zgodnie z aktualnymi wskazówkami Google, w usłudze Google Moja Firma dla jednej firmy, na jeden adres fizyczny można stworzyć tylko jedną wizytówkę. Wydawałoby się logiczne. Wszyscy jednak wiemy, że na Mapach Google wciąż można znaleźć wiele powtarzających się - zduplikowanych wpisów. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, czym są duplikaty, jak mogą powstać i czy mogą wpływać na pozycjonowanie!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
5 sposobów na… optymalizację e-commerce pod SEO
Opublikowano: 24-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Optymalizacja sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem, a tradycyjne praktyki SEO, stosowane w pozycjonowaniu, mogą być nieskuteczne lub nawet niemożliwe do zastosowania. Na co więc warto zwrócić uwagę? Co można zrobić lepiej od innych i wybić się na wysokie pozycje? Oto pięć wskazówek dla właścicieli sklepów internetowych w zakresie optymalizacji swoich witryn.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Miejsce blogosfery w SEO - jak zapewnić lepszą pozycję swojemu blogowi
Opublikowano: 20-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Pisaliśmy już wiele na temat tego, co zrobić, aby firmowa witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wspominaliśmy również o tym, czego na tychże stronach unikać. Tym razem chcemy skupić się na blogu. Wcześniej przekazywaliśmy Wam wskazówki o czym pisać, aby zatrzymać czytelnika. Pora na następny krok. Podpowiemy Wam, co robić, aby zainteresować roboty Google i zapewnić Waszym blogom najwyższe pozycje.
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Treści generowane przez użytkowników - czy konsumenci chcą zostawiać opinie online?
Opublikowano: 13-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Działania marketingowe obejmują nie tylko te przygotowywane przez markę, ale i użytkowników. Mowa o User Generated Content, a w tym opinie, recenzje bądź zdjęcia, które pokazują stopień zadowolenia użytkowników ze świadczonych przez firmę usług. Jednak najtrudniejszym zadaniem może okazać się nakłonienie ich do zostawienia takiego wpisu - a już najlepiej pozytywnego.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się