Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Facebook Stories w marketingu – jak stworzyć ciekawą historię firmy
Opublikowano: 21-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

W dzisiejszych czasach, aby zachęcić potencjalnych Klientów do zainteresowania się polecanym produktem lub świadczonymi usługami, trzeba postarać się nieco bardziej i stworzyć coś więcej niż stronę internetową i profil na Facebooku. Bardzo ważny jest stały kontakt z odbiorcą. Facebook Stories w marketingu to doskonała opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.  

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Skróty w aplikacji Google – szybkość i personalizacja
Opublikowano: 18-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Po raz kolejny Google wychodzi naprzeciw coraz bardziej rosnącym oczekiwaniom użytkowników mobilnych. Na co inżynierowie technologicznego giganta wpadli tym razem? Na skróty – a konkretnie szybsze odsyłanie użytkowników do konkretnych stron internetowych. Co to da? To, do czego dążą dzisiaj wszyscy – jeszcze szybsze wyszukiwanie i… mniejszy wysiłek.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czy komputer stworzy nam content?
Opublikowano: 13-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Wiele firm na całym świecie prowadzi badania nad oprogramowaniem, które poradziłoby sobie z generowaniem wypowiedzi w języku naturalnym. Na razie żaden komputer nie napisał jeszcze Lalki od zera, ale powieści stworzone przy współpracy człowieka i algorytmów są już faktem. Czy copywriterzy podzielą losy pracowników fizycznych, których już teraz w procesie produkcji zastępują maszyny?

Autor
Paweł Micnas
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Efekt sprzedaży i znacznie więcej! Case study z kampanii marketingu w wyszukiwarkach dla firmy DREWNEX
Opublikowano: 12-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Firma DREWNEX specjalizuje się w budowie drewnianych domków całorocznych i letniskowych. Długo szukała sposobu na to, by skutecznie wypromować swoją działalność w internecie. Jak się za chwilę okaże, współpraca z Sunrise System przyniosła firmie wymierne korzyści, a nawet znacznie więcej. Na czym skupiliśmy się podczas pracy? Czy główny cel Klienta został osiągnięty?

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.67 - (9 głosów)
Reakcje w Messengerze
Opublikowano: 11-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Pod koniec marca użytkownicy aplikacji Messenger mogą korzystać z nowej funkcji – dodawania reakcji na pojedyncze wiadomości, w tym również zdjęcia i gify. Do wyboru jest siedem emotikon: miłość, śmiech, wow, smutek, złość, kciuk w górę, kciuk w dół. To dowód na to, że emocje obrazkowe są już stałym elementem wirtualnej komunikacji. Korzystacie z nowej funkcji Messengera?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Reklama internetowa, zyski realne - case study współpracy z FHU Unikat
Opublikowano: 10-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Bardzo konkretne oczekiwania naszego Klienta w połączeniu z wąską specjalizacją jego działalności były wyzwaniem dla Sunrise System. Nastawienie na sukces FHU Unikat oraz kreatywne podejście naszego Zespołu do promocji pozwoliły osiągąć świetne rezultaty już po miesiącu współpracy. W Case Study pokazujemy jak reklama w Internecie może generować realne zyski sklepu online, nawet o bardzo zawężonym asortymencie.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Czy pokoleniom X, Y i Z YouTube smakuje tak samo?
Opublikowano: 07-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy wiesz, że rok, w którym przyszedłeś na świat, ma wpływ na treści wideo wybierane przez Ciebie w internecie? Najnowszy raport Influenster nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Badania wyraźnie wskazują, że pokolenia X, Y oraz Z zupełnie inaczej wykorzystują YouTube'a, pozyskując z niego wiedzę pasującą do ich własnych preferencji. Co ogląda "zet", co woli "iks", a przed czym wzbrania się "igrek"?

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pozycjonowanie lokalne – SEO skupione na Twojej okolicy
Opublikowano: 06-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Prawie połowa wszystkich wyszukiwań w Google to zapytania lokalne. Ty także pewnie nie raz siadałeś przed komputerem lub sięgałeś po telefon, żeby znaleźć najbliższy sklep, restaurację, lekarza, czy jakąś firmę usługową. To samo robią Twoi Klienci, jeśli oferujesz usługi/produkty okolicznym mieszkańcom. Jak działa, czym jest i przede wszystkim, jak może pomóc Ci pozycjonowanie lokalne?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Uptime – aplikacja do oglądania filmów YouTube wraz z przyjaciółmi
Opublikowano: 04-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Oglądanie filmów ze znajomymi już nie musi ograniczać się do wspólnych spotkań przed telewizorem. Google w ramach strefy Area 120 stworzyło aplikację Uptime, która pozwala włączyć jeden film YouTube na różnych urządzeniach mobilnych z iOS i oglądać go z przyjaciółmi w czasie rzeczywistym. A wszystko bez wychodzenia z domu i spotykania się osobiście.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prima aprilis – czym w tym roku zaskoczyły swoich Klientów znane firmy?
Opublikowano: 03-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Trochę śmiechu przyda się każdemu – niektórym nawet bardzo. Prima aprilis to jeden dzień w roku, w którym wszyscy żartownisie mogą sobie pofolgować i nie muszą się potem z tego tłumaczyć. Ludzie wtedy dzielą się na dwa sorty – Ci, którzy robią kawały i Ci, którzy się na nie nabierają (jak autorka tego posta). Jak w tym dniu bawiły się takie firmy jak Google, Amazon, Allegro, T-Mobile czy Lexus? Sprawdźmy!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.62 - (13 głosów)
Sezon ogórkowy – nie w reklamie
Opublikowano: 29-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Nuda. Nic się nie dzieje. Null. Na pewno nie w reklamie. Tu ciągle coś wrze, kipi, dymi, a czasem spada jak grom z jasnego nieba – niczym tajna aktualizacja algorytmu Pingwin kilka miesięcy temu. Jednak nie można zaprzeczyć, iż w każdej branży lepsze i gorsze sezony występują. Szczególnie duże wahania widać u firm o asortymencie produktów bądź usług nastawionych na konkretną okazję lub porę roku. Jak mogą się promować? O czym powinny pamiętać? Jak wykorzystać sezon ogórkowy w branży w przygotowaniu do prawdziwych żniw?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Ktoś inny zweryfikował Twoją firmę? – Automatyzacja procesu odzyskiwania własności wizytówek w Google Moja Firma
Opublikowano: 28-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Chcesz pozycjonować swoją stronę lokalnie, lecz nie wiesz, kto zweryfikował wizytówkę Twojej firmy na Mapach Google. Chciałbyś odzyskać do niej dostęp, ale słyszałeś, że to trudny i żmudny proces? Gigant z Mountain View wyciąga rękę do przedsiębiorców, którzy chcą odzyskać możliwość zarządzania wpisem w Google Moja Firma. Jak wygląda i co zmieniło się w procesie odzyskiwania zweryfikowanych wizytówek?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się