Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Wizerunek jest do zrobienia

Opublikowano: 29-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

PR w Sieci Kupiłeś nową pralkę albo zestaw kosmetyków – i zakup spełnił swoje oczekiwania w znacznie większym stopniu, niż się spodziewałeś. Cena świetna, dowóz szybki, na pewno kupisz tam ponownie. Albo sytuacja odwrotna – dostawca bardzo cię rozczarował. Doliczył niezapowiedziane koszty, a jakość towaru jest godna pożałowania.

W obu przypadkach coraz częściej wyrażamy opinie w Internecie. Blogi, fora, komentowanie publikacji – wszystko to jest przestrzenią nagrody lub zemsty konsumenta.... Podobnie w przypadku biur podróży, hoteli czy restauracji możemy punktować usługi bądź bezlitośnie je ganić. I to są bezcenne informacje dla innych potencjalnych klientów danej firmy – to naturalny PR firmy.

Czy przedsiębiorca ma na to wpływ? Czy można umiejętnie wyeksponować laurki na temat swojej firmy, a odwrócić uwagę internautów od mniej pochlebnych opinii. Można. W SEO możliwe jest wszystko. Bo budowanie wizerunku w Sieci wymaga sieciowych rozwiązań.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się