Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

O raportach Google AdWords raz jeszcze

Opublikowano: 27-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Czy moja reklama jest widoczna? Czy wyświetla się na ważne dla mnie wyrażenia kluczowe? Czy internauta widzi ją za każdym razem, gdy wpisze frazę jako zapytanie?

W przypadku linków sponsorowanych wiarygodny menedżer zarządzający Twoją kampanią jest w stanie przygotować raport, na podstawie którego możesz ocenić – nawet wstecz – ile razy link był wyświetlony, ile razy kliknięty i ile to kliknięcie było warte.

Ponadto raport może uwzględniać szczegółowe wartości takie jak: CTR, koszt kampanii (grupy reklam, słowa kluczowego), średnią pozycję reklamy. Obok skuteczności samej reklamy, można monitorować także: skuteczność adresu URL, kryterium demograficznego i geograficznego, zasięgu, częstotliwości.

Klienci, którzy śledzą konwersje z reklamy mogą również otrzymywać raport uwzględniający te dane. Krótko mówiąc, reklamodawca AdWords może spać spokojnie – otrzyma informację na temat tego, jak wydawane są jego pieniądze.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się