Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Płacisz za kliknięcie - płacisz za klienta

Opublikowano: 24-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Pay per click Za co płacisz, decydując się na linki sponsorowane? Takich pytań nigdy dość, dlatego warto ponownie przyjrzeć się opcjom płatności w Google Adwords.

Google AdWords to rewolucja w formie opłat za promocję firmy, produktu, usługi. Najpowszechniejszą i najbardziej ekonomiczną jest w tym wypadku opcja CPC (Cost per click) - płatność za kliknięcie. Nie za wyświetlenie, nie za to, że klient zobaczy Twoją reklamę i adres docelowy Twojej strony. Płacisz za to, że internauta kliknie w link i odwiedzi Twój serwis. I za nic więcej. Oznacza to, że jeżeli Twoja reklama jest wyświetlana i czytana kilkanaście tysięcy razy, a kliknięta będzi raz - zapłacisz za to jedno kliknięcie.

Kilkadziesiąt groszy, kilka złotych - to cena za reklamę. Wygórowana? W przypadku jakiejkolwiek innej reklamy, reklamodawca płaci za to, że została ona stworzona, za to, że JEST. Spot w telewizji, komunikat w radio, ogłoszenie w prasie - płacisz za to, że jest widoczny. Czy ktoś zobaczy albo usłyszy tę reklamę - dla wysokości kosztów nie ma to znaczenia.

Płać za to, za co warto płacić. Za to, co przyniesie kolejną wartość. A kliknięcie = zainteresowanie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się