Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:40 min Ikona 21.10.2008

Od copywritera do certyfikowanego specjalisty

Tygodnie zaznajamiania się z wykładami Centrum Edukacji Google. Obserwowanie kampanii linków sponsorowanych prowadzonych przez certyfikowanych specjalistów. Poznawanie od kuchni niuansów w funkcjonowaniu wyszukiwarek. CPC, CPM, ROI, konwersja… A wszystko po to, by zasilić szeregi osób wyróżnionych certyfikatem Google AdWords Professional.

Udało się. Jako piąty pracownik Sunrise System pozytywnie przeszłam proces egzaminacyjny i zyskałam ten status, aby wykorzystać dostępne, a przy tym złożone narzędzia do promowania stron www za pomocą linków sponsorowanych.

Dynamika rozwoju Google jest ogromna, konkurencyjność reklamujących się przedsiębiorstw coraz silniejsza, techniczne aspekty koordynowania kampanii wymagające nieustannego zaangażowania – pozostaje więc wykorzystać certyfikat Google AdWords Professional jako impuls do nieustannego dokształcania.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:50 min 23.10.2008 Google Analytics to praktyczne narzędzie, które umożliwia śledzenie kampanii linków sponsorowanych. Pozwala na pełną kontrolę podejmowanych działań, a także oddziaływania słów kluczowych. Dzięki niemu wiesz, czy kampania funkcjonuje prawidłowo, a także czy klienci chętnie klikają w linki. Wszystko obrazują dane liczbowe skrupulatnie gromadzone przez Analytics. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 24.10.2008 Za co płacimy, decydują się na linki sponsorowane? Za kliknięcie. To proste wyjaśnienie kryje za sobą cały szereg udogodnień, dzięki którym Google AdWords stało się tak rewolucyjnym rozwiązaniem. Opcja CPC (Cost per click) pozwala płacić za reklamę, która jest klikana - i za nic więcej. To znacznie bardziej konkurencyjne rozwiązanie dla reklamy, niż np. spot w telewizji czy komunikat w radiu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 17.10.2008 Na początku było słowo... i to właśnie ono określa to, jak postrzegani jesteśmy w świecie Internetu. Firmy chętnie korzystają z narzędzi umożliwiających przygotowywanie ciekawych, przyciągających uwagę komunikatów. Jednak sposobów na widoczność jest znacznie więcej i przedsiębiorcy doskonale to wiedzą. Bowiem za dobrą promocją powinien iść też dobry PR. Czy jest on możliwy w Sieci? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700