Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Od copywritera do certyfikowanego specjalisty

Opublikowano: 21-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Google AdWords ProfessionalMałgorzata KucharskaTygodnie zaznajamiania się z wykładami Centrum Edukacji Google. Obserwowanie kampanii linków sponsorowanych prowadzonych przez certyfikowanych specjalistów. Poznawanie od kuchni niuansów w funkcjonowaniu wyszukiwarek. CPC, CPM, ROI, konwersja... A wszystko po to, by zasilić szeregi osób wyróżnionych certyfikatem Google AdWords Professional.

Udało się. Jako piąty pracownik Sunrise System pozytywnie przeszłam proces egzaminacyjny i zyskałam ten status, aby wykorzystać dostępne, a przy tym złożone narzędzia do promowania stron www za pomocą linków sponsorowanych.

Dynamika rozwoju Google jest ogromna, konkurencyjność reklamujących się przedsiębiorstw coraz silniejsza, techniczne aspekty koordynowania kampanii wymagające nieustannego zaangażowania – pozostaje więc wykorzystać certyfikat Google AdWords Professional jako impuls do nieustannego dokształcania.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się