Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Czas na PR

Opublikowano: 17-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

SEO PR Wystarczy znaleźć się na fali internetowej popularności, by chcieć jeszcze. Przedsiębiorcy pozycjonujący swoje strony i/lub korzystający z linków sponsorowanych, nie wyobrażają już sobie prowadzenia działalności w Internecie bez tych silnych narzędzi promocyjnych. Ale chcą więcej - zabiegają o widoczność w Sieci wszelkimi możliwymi sposobami. Bo pojawia się ich coraz więcej w miarę rozwijania się Internetu i coraz to nowych sposobów czerpania z niego korzyści.

O ile potrzeba reklamy i promocji jest zaspokajana przez wypozycjonowanie serwisu, o tyle coraz intensywniejszym staje się zagadnienie: jak w Internecie realizować cele public relations? Jak budować wizerunek? Jak uzupełnić ofertę umiejętnymi materiałami promującymi ją nie wprost? Problem sieciowego PR-u jest analogiczny do trudności w klasycznym public relations; konieczne jest wygenerowanie pozytywnych treści i zamieszczenie ich w Sieci w widocznych miejscach.

Ale problem ten jest stosunkowo łatwy do rozwiązania: można powierzyć public relations specjalistom od reklamy w wyszukiwarkach. I pozytywne treści na temat Państwa firmy pojawią się w wynikach wyszukiwania, gdy internauta wpisze stosowne wyrażenie. To tak, jakby skłonić osoby z Twojej grupy docelowej do przeczytania artykułu poświęconego Państwa działalności, zamieszczonego w dowolnym czasopiśmie. Słowo po słowie docieramy do klienta...

Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się