O ile potrzeba reklamy i promocji jest zaspokajana przez wypozycjonowanie serwisu, o tyle coraz intensywniejszym staje się zagadnienie: jak w Internecie realizować cele public relations? Jak budować wizerunek? Jak uzupełnić ofertę umiejętnymi materiałami promującymi ją nie wprost? Problem sieciowego PR-u jest analogiczny do trudności w klasycznym public relations; konieczne jest wygenerowanie pozytywnych treści i zamieszczenie ich w Sieci w widocznych miejscach.
Ale problem ten jest stosunkowo łatwy do rozwiązania: można powierzyć public relations specjalistom od reklamy w wyszukiwarkach. I pozytywne treści na temat Państwa firmy pojawią się w wynikach wyszukiwania, gdy internauta wpisze stosowne wyrażenie. To tak, jakby skłonić osoby z Twojej grupy docelowej do przeczytania artykułu poświęconego Państwa działalności, zamieszczonego w dowolnym czasopiśmie. Słowo po słowie docieramy do klienta…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: