Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:05 min Ikona 13.10.2008

Google Analytics – instalacja

W prostym serwisie, opartym na kodzie HTML, wystarczy wkleić kod śledzenia Google Analytics (GATC), by skonfigurować usługę. Kod jest zindywidualizowany, uzyskuje się go na stronie Stan śledzenia własnego konta na karcie Analytics konta AdWords. Kod należy wstawić w kodzie HTML między tagamii, najlepiej, tuż przed tagiem.

W przypadku witryny o złożonej budowie – z wykorzystaniem Flasha, kodu dynamicznego czy będących podstawa działlaności e-commerce – należy wykonać kolejne etapy instalacji:

– utworzyć konto Google Analytics za pomocą kreatora na karcie Analytics konta AdWords; – utworzyć profile; – dokonać edycji kodu śledzenia Google Analytics; – segment kodu należy wkleić na końcu treści, bezpośrednio przed tagiem zamykającym każdej strony, która będzie śledzona; – połączyć konta AdWords i Analytics; – konfiguracja Celów i ścieżek; – tagowanie linków; – skonfigurować filtry w sekcji Menedżer filtrów; – dodać użytkowników z sekcji Menedżer dostępu; – włączyć opcję Raportowanie e-commerce.

Efektem instalacji jest dostęp do złożonych, bogtych statystyk swojego serwisu – pełnej informacji na temat zachowań i preferencji użytkowników. Naturalnie, specjalista Google AdWords pomaga przedsiębiorcom w konfigurowaniu. Google Analytics.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 17.10.2008 Na początku było słowo... i to właśnie ono określa to, jak postrzegani jesteśmy w świecie Internetu. Firmy chętnie korzystają z narzędzi umożliwiających przygotowywanie ciekawych, przyciągających uwagę komunikatów. Jednak sposobów na widoczność jest znacznie więcej i przedsiębiorcy doskonale to wiedzą. Bowiem za dobrą promocją powinien iść też dobry PR. Czy jest on możliwy w Sieci? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:40 min 21.10.2008 Certyfikat Google AdWords Professional to wspaniałe wyróżnienie, zdobywanie którego było nie tylko wymagającą pracą, ale także ogromną przyjemnością. Wyróżnienie to cieszy, ponieważ niesie za sobą mnóstwo cennych informacji dotyczących funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. Więcej wiedzy, więcej narzędzi, a co za tym idzie, więcej inspiracji do dalszego kształcenia się! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:05 min 10.10.2008 Liczba unikalnych adresów internetowych stale rośnie. Google podjął się ostatnio policzenia ich wszystkich - a wynik jest bardzo imponujący. Wg szacunków obecnie w Sieci jest około tryliona różnych stron internetowych! I z takiego gąszczu wyszukiwarka wybiera te kilka, kilkadziesiąt wyników najlepiej odpowiadających oczekiwaniom użytkowników. Jak się wyróżnić? Pozycjonowanie podsuwa kilka pomysłów. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700