Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Słowo cenniejsze niż złoto, szczególnie w pozycjonowaniu

Opublikowano: 22-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Słowa, słowa, słowa Mówi się, że o ile mowa jest srebrem, to milczenie złotem. Jednak w przypadku serwisów internetowych i ich promocji w wyszukiwarkach nic nie jest bardziej dalekie od prawdy. Zauważmy, że SEO oparte jest na operowaniu wyrażeniami kluczowymi – to według tych konkretnych słów użytkownicy przeszukują zasoby sieciowe w poszukiwaniu czegokolwiek.

Żeby pozycjonowanie na te frazy „działało”, promowany serwis musi być nasycony tymi słowami. Oczywiście, nie można umieszczać tych fraz bez właściwego kontekstu słownego – nadmiarowe zamieszczanie „luźnych”, nie powiązanych fraz nie leży ani w interesie jej właściciela, ani użytkowników.

I dlatego tak ważne jest, by strona www, aspirująca na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, byłą bogata w treści. Dlaczego nie poszerzyć opisu produktów na stronie? Stworzyć słowniczka albo wprowadzić podstrony tematycznej?

Możliwości generowania zawartości słownej jest wiele. Właściwie każda firma może według własnego upodobania zamieszczać treści, które – w połączeniu z grafiką – właściwie wyeksponują oferowane produkty. Optymalizacja kodu strony to jedno. Słowa kluczowe w treści strony to jeden z warunków właściwego pozycjonowania. Użytkownik pyta przecież, jakie strony zawierają poszukiwaną przez niego rzecz – dajmy mu ją, pokażmy, opiszmy. Pozycjonowanie jest racjonalnym działaniem, nie tajemniczą manipulacją.

Dlatego zalecamy:

- umieszczenie w istniejących tekstach słów kluczowych
– dosłownie w tej formie, jaką Państwo preferują do pozycjonowania,
- wzbogacenie zawartości informacyjnej serwisu poprzez dodawanie tekstów
– krótszych lub dłuższych,
- opracowanie tekstów zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek.

Naturalnie, tak naprawdę to specjaliści od SEO wiedzą dokładnie, jak wyważyć ilość tekstu i częstotliwość występowania słów kluczowych, stąd też naprawdę warto się ich poradzić.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się