61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Klient w stosownym wieku – określanie stawek w Google AdWords według kryteriów demograficznych

Opublikowano: 22-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Państwa produkt jest przeznaczony dla nastolatek? A może dla mężczyzn w średnim wieku? A może dla niemowląt, więc – ostatecznie – do młodych mam? W kampanii AdWords można określić stawki za reklamę według tak precyzyjnie określonej grupy docelowej – to jedna z nowości Google udostępniona dla reklam w sieci partnerskiej.

Dzięki określeniu stawek według grupy demograficznej reklama jest wyświetlana tym konkretnym odbiorcom, dla których kierujemy naszą ofertę. Aby skorzystać z tego udogodnienia, można zmodyfikować dotychczas ustalone stawki na przykład poprzez podniesienie stawek za wyświetlenie linku konkretnym, pożądanym użytkownikom. Dodatkowo, żeby uniknąć wyświetlania reklam odbiorcom, którzy nie zapewnią zwrotu z inwestycji, można je po prostu wyłączyć.

Jak ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku precyzyjnie stargetowanym odbiorcom? Pomocą służą raporty demograficzne, dostępne w Centrum Raportów. Komu reklama jest wyświetlana, kto ją klika, kto zapewnia konwersje? Raport odpowiada na te pytania przejrzystymi statystykami.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się