Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Nieprawidłowe kliknięcia - jak Google je wykrywa?

Opublikowano: 26-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Należałoby zacząć od tego, które kliknięcia to kliknięcia nieprawidłowe?

Jednym z nieprawidłowych kliknięć są kliknięcie uboczne, które nie przynoszą zysku reklamodawcy. Mogą być wynikiem pomyłki - kliknięcie po paru sekundach na tę samą reklamę. Kliknięcia ręczne to efekt działań konkurencji, która chce najczęściej zwiększyć koszty reklamy. Nieprawidłowe kliknięcia mogą być także wykonywane przez oszukańcze roboty.

Google stosuje zautomatyzowane techniki ochrony kliknięć oraz odpowiednio wykwalifikowany zespół pracowników, którzy prowadzą szczegółową kontrolę tego typu sytuacji. Stosowane systemy analizują każde kliknięcie reklam AdWords.

Do filtrowanych danych należą przede wszystkim: zduplikowane kliknięcia, godzina kliknięcia, adres IP i inne. Techniki te są bez przerwy udoskonalane i gwarantują niemal 100% pewność, że reklama nie zostanie wyklikana przez konkurencje.

Dla reklamodawcy najważniejszy jest fakt, że otrzymują oni zwrot obciążonych kosztów za nieprawidłowe kliknięcia

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się