Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:50 min Ikona 26.02.2008

Nieprawidłowe kliknięcia – jak Google je wykrywa?

Należałoby zacząć od tego, które kliknięcia to kliknięcia nieprawidłowe?

Jednym z nieprawidłowych kliknięć są kliknięcie uboczne, które nie przynoszą zysku reklamodawcy. Mogą być wynikiem pomyłki – kliknięcie po paru sekundach na tę samą reklamę. Kliknięcia ręczne to efekt działań konkurencji, która chce najczęściej zwiększyć koszty reklamy. Nieprawidłowe kliknięcia mogą być także wykonywane przez oszukańcze roboty.

Google stosuje zautomatyzowane techniki ochrony kliknięć oraz odpowiednio wykwalifikowany zespół pracowników, którzy prowadzą szczegółową kontrolę tego typu sytuacji. Stosowane systemy analizują każde kliknięcie reklam AdWords.

Do filtrowanych danych należą przede wszystkim: zduplikowane kliknięcia, godzina kliknięcia, adres IP i inne. Techniki te są bez przerwy udoskonalane i gwarantują niemal 100% pewność, że reklama nie zostanie wyklikana przez konkurencje.

Dla reklamodawcy najważniejszy jest fakt, że otrzymują oni zwrot obciążonych kosztów za nieprawidłowe kliknięcia

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:55 min 10.03.2008 4-tygodniowy staż z możliwością przedłużenia umowy oraz nagrody dodatkowe jak szkolenia, kursy językowe czy też studia podyplomowe. Tyle możesz wygrać  w XIII edycji konkursu „Grasz o staż”! Półmetek już za nami, jesteśmy coraz bliżej finału. Czasu coraz mniej, dlatego jeśli potrzebujecie podpowiedzi, zapraszamy do lektury naszych artykułów. Mocno trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 11.03.2008 CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing). Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mapy Google po polsku Ikona 02:45 min 14.03.2008 Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700