Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Ile (i dlaczego tak długo) trwa pozycjonowanie?
Opublikowano: 20-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Większość firm rozpoczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem, liczy na szybkie rezultaty. Nawet gdy jesteśmy świadomi, że wejście strony na wysokie wyniki wyszukiwania to złożony proces, to i tak się niecierpliwimy – taka już ludzka natura. Spróbujmy więc odpowiedzieć na pytanie: ile tak naprawdę trwa pozycjonowanie strony i jakie czynniki mają wpływ na czas pojawiania się pierwszych efektów?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Wyszukiwanie semantyczne - zapytaj Google!
Opublikowano: 18-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Jeśli wydaje Ci się, że Google o Tobie nie myśli jesteś w błędzie! Gigant z Mountain View myśli o każdym Internaucie i właśnie dlatego wprowadza szereg algorytmów, które mają poprawić wyniki wyszukiwania na wielu płaszczyznach. Od pewnego czasu buduje też solidne podstawy pod wyszukiwanie semantyczne. Myślisz, że to Cię nie dotyczy? Przekonaj się jak bardzo zależy to od Ciebie!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (sierpień/wrzesień 2017)
Opublikowano: 15-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min

W drugiej połowie sierpnia oraz pierwszej września Google stworzyło wiele interesujących doodli, a także nowych postów na swoim blogu. Przygotowaliśmy ranking najlepszych pięciu z obu stron, a w tym: wsparcie dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, sławny „Pan Trololo”, całkowite zaćmienie słońca, chiński festiwal, nowy Panel Google i wiele więcej!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Wkrótce otwarcie! - Wizytówki na Mapach Google dla firm w trakcie powstawania
Opublikowano: 13-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Otwierasz wkrótce nowy biznes? Masz już gotową stronę internetową. Wiesz, kiedy nastąpi WIELKI DZIEŃ. Plakaty wiszą w okolicy od tygodnia, ale czy możesz zrobić coś jeszcze? Do tej pory dodawanie wizytówek na Mapach Google dla firm, które są w trakcie powstawania nie było możliwe. Przez usługę Google Moja Firma wciąż tego nie zrobisz. Jak dodać taki wpis?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Dlaczego właśnie TY potrzebujesz treści?
Opublikowano: 12-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Twoi klienci. Wystarczy, że wejdą na stronę, wykonają kilka ruchów i już czekają, aż przybędzie do nich pożądany produkt…? Nie tak szybko. Jeśli myślisz, że wystarczy sama fotografia, aby zachęcić użytkowników do kupna, jesteś w błędzie. Potrzebujesz czegoś więcej. Czegoś, co pozwoli zostać im w Twoim sklepie na dłużej, a mianowicie dobrze skomponowanego, atrakcyjnego contentu.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Opinie na Mapach Google – jak zdobywać te pozytywne?
Opublikowano: 06-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Każda firma chce być dobrze oceniana przez swoich Klientów. To jednak Ci niezadowoleni mają zwykle większą motywację, żeby wystawić nam niepochlebną opinię - zarówno wśród swoich znajomych, jak i w Internecie. Jak w takim razie zdobywać te pozytywne opinie? Nie musi to być wcale takie trudne. Wymaga oczywiście trochę wysiłku, ale rezultat powinien się opłacić.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
100% skuteczności! Case Study ze współpracy z firmą ELDAN
Opublikowano: 01-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Współpraca z firmą ELDAN była dla nas ciekawym wyzwaniem. Producent odzieży medycznej miał bardzo sprecyzowane wymagania dotyczące widoczności w wyszukiwarce Google. Na dodatek okazało się, że branża Klienta ma charakter sezonowy. To stanowiło dla nas wyzwanie, które chętnie podjęliśmy. Jakie efekty uzyskaliśmy? Czy możliwe jest osiągnięcie 100% skuteczności w pozycjonowaniu?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Magiczne sztuczki w SEO – czy istnieją i działają?
Opublikowano: 01-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Taka już chyba nasza ludzka natura, że lubimy drogi na skróty. I nie chodzi tutaj tylko o ścieżkę do sklepu, ale również o działania z zakresu SEO. Wciąż wiele osób wierzy, że istnieją magiczne sztuczki, które w krótkim czasie i bez wielkiego wysiłku pozwolą wypromować daną witrynę na jedne z najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj opowiemy o tym, dlaczego takie zbytnie upraszczanie SEO nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Opinie na Mapach Google - poradnik dla początkujących
Opublikowano: 31-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Właściwie wszyscy je widzimy i, jak pokazują badania, mocno się nimi sugerujemy. Ale co to tak naprawdę są opinie na Mapach Google? Z czego się składają, skąd pochodzą (bo nie tylko od użytkowników Google)? A przede wszystkim: jak odpowiadać na opinie? I nie chodzi tylko o reakcję na opinie negatywne, ale również pozytywne! Każdy użytkownik zasługuje na Twoją reakcję i odpowiedź.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pytania i Odpowiedzi w wizytówkach na Mapach Google
Opublikowano: 29-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Kolejne nowe funkcje w usłudze Google Moja Firma w ostatnim czasie wyrastają niczym grzyby po deszczu. Od kilku dni możemy (na razie tylko na urządzeniach mobilnych), obserwować w wizytówkach funkcję, jaką są Pytania i Odpowiedzi. Co tym razem przygotowała dla nas firma Google oraz co Q&A oznaczają dla lokalnych biznesów? Niosą ze sobą szansę na dodatkową promocję czy raczej niepotrzebną komplikację w wizytówkach? Zapraszamy do lektury.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Podbij Internet! – jak stworzyć treść, która będzie czytana
Opublikowano: 24-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Chcąc stworzyć dobrą, wartościową treść, która ma pojawić się w Internecie, musimy włożyć wiele pracy. Jednak, aby cały wysiłek przeznaczony na pisanie tekstu nie poszedł na marne, powinniśmy znać najważniejsze reguły, które kreują wirtualną rzeczywistość. Co zatem warto robić, aby internauta zainteresował się treścią i pozostał na stronie? Tego dowiecie się w tym artykule.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Usuwanie duplikatów w Google Moja Firma
Opublikowano: 21-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Posiadanie duplikatu wizytówki na Mapach Google nie jest korzystne ani z marketingowego punktu widzenia, ani pod kątem SEO. Wiemy też, że usunięcie wpisu w panelu usługi Google Moja Firma nie jest jednoznaczne z usunięciem go z Map Google. Usunięcie wizytówki z konta wiąże się jedynie z utratą weryfikacji wpisu oraz możliwości zarządzania nim. Co więc należy zrobić, żeby pozbyć się duplikatu, jeśli taki już istnieje?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się