Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
10 korzyści z pozycjonowania stron internetowych
Opublikowano: 28-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Jednym z głównych elementów promowania strony internetowej w sieci jest pozycjonowanie. Jak wiecie, jest to złożony proces, na którego efekty trzeba będzie trochę poczekać. Zastanawiasz się na rozpoczęciem działań SEO? A może właśnie z niecierpliwością oczekujesz wzrostu pozycji swojej strony? Sprawdź zestawienie najważniejszych korzyści z pozycjonowania, które dla ciebie przygotowaliśmy.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
5 sposobów na… zwiększenie ruchu w sklepie internetowym
Opublikowano: 27-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Na ulicach, w tramwajach, w poczekalni u dentysty widzisz ludzi z nosami w telefonach surfujących po stronach internetowych. Słyszysz, że KTOŚ kupił COŚ przez Internet. Jednak ruch na stronie TWOJEGO sklepu internetowego przypomina maraton żółwi lądowych? Nie bardzo masz pomysł na jego ożywienie? Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Tworzenie atrakcyjnego contentu - jak wyhodować sobie sukces?
Opublikowano: 25-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Tworząc treści na nasze strony internetowe jesteśmy często zdeterminowani, by efekt osiągnąć zaraz, już, natychmiast. Okazuje się jednak, że wcale nie pośpiech, a systematyczna praca i dokładność pozwolą nam na najlepsze rezultaty. Cierpliwości uczyć powinniśmy się od ogrodników, którzy muszą wykazać się pieczołowitością i poświęceniem, aby doglądane przez nich rośliny mogły piąć się do nieba.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
SEO Copywriting: jak przekazać swoje uwagi do tekstu
Opublikowano: 21-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Zastanawiałeś się jak przebiega współpraca z copywriterem? Boisz się, że nie będziesz wiedział jak przekazać, co nie przypadło Ci do gustu w napisanym tekście? Komunikacja z nami nie musi być trudna, wystarczy, że weźmiesz pod uwagę kilka porad. Dzięki nim wyrazisz co nie podoba Ci się w tekście, ułatwiając nam naniesienie poprawek i zapewniając sobie tekst lepiej spełniający Twoje oczekiwania.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Widmo Natural Language Processing. Czy copywriterom grozi wymarcie?
Opublikowano: 19-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min

Chyba każdy zajmujący się marketingiem, zastanawiał się czy (lub kiedy) roboty zastąpią ludzi w pisaniu tekstów (marketingowych i ogólnych). Czy roboty mogą tworzyć treści choć zbliżone do naszych? Czy mogą (lub będą mogły) przekazać w tekście odpowiednie emocje, zachęcić i potrafić zareklamować? Czy copywriterzy i pisarze na całym świecie powinni zacząć się bać?  

 

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dlaczego warto inwestować w video content marketing?
Opublikowano: 18-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Statystyki mówią same za siebie – połączenie unikalnych treści z materiałami wideo to jeszcze większa szansa na to, że nasza strona wskoczy na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie często powierzamy zewnętrznym agencjom – i bardzo dobrze! W tej sprawie warto zaufać profesjonalistom. Jednak sami też możemy wesprzeć te działania – uzupełniając je o przekaz wizualny.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (maj/czerwiec 2018)
Opublikowano: 15-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Powracamy z kolejnym rankingiem Doodli, trendów oraz artykułów na blogu The Keyword! Druga połowa maja i pierwsza czerwca to przede wszystkim sportowa gorączka spowodowana Mundialem 2018. Ale nie zabrakło również miejsca dla ślubu królewskiego, celebracji mam, zakochanych i krasnali ogrodowych, a także aktywnej walki ze spamem w wyszukiwarce Google.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Przepis na sukces – jak tworzyć treści atrakcyjne dla użytkowników
Opublikowano: 14-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Na co zwracasz szczególną uwagę, przygotowując content na swoją stronę internetową? Tekst, formatowanie, dodatkowe filmiki, reklamy, a może jeszcze coś innego? Tak, jak w świecie, przy tworzeniu treści niezwykle ważna jest równowaga. Przedstawiamy niezawodny przepis na atrakcyjny i przyciągający uwagę content. Sprawdź, czy stosujesz wszystkie składniki.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie z pomocą... pierwszego zdania?
Opublikowano: 11-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min
Według psychologów wystarczy 15 sekund, aby wyrobić sobie opinię o drugim człowieku. Co gorsza (co również potwierdzają badania) rzadko bywa ona mylna. Zasada pierwszego wrażenia działa nie tylko w przestrzeni publicznej. Także Twój tekst – poradnik, relacja czy opis produktu – stanowi pewną prezentację tego kim jesteś. Jak w tym przypadku zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
3 ETAPY = 3 SUKCESY, Case Study ze współpracy z Grupą Azoty
Opublikowano: 15-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród Internatuów, co postanowiliśmy wykorzystać w promocji dla naszego klienta - Grupy Azoty. Przeprowadziliśmy 3-etapową kampanię AdWords z wykorzystaniem reklamy in stream. Rezultaty naszej pracy przełożyły się na zbudowanie większej rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Jak osiągnęliśmy ten efekt? Zapraszamy do lektury studium przypadku.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
657% więcej wejść na stronę - Case Study ze współpracy z firmą Alphabet
Opublikowano: 07-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Pozycjonowanie nowej strony internetowej firmy Alphabet w oparciu o naszą innowacyjną strategię SEO udowadnia, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia projektu można wypracować spektakularne wręcz efekty. Współpraca zaowocowała doskonałą widocznością witryny w sieci, jak również imponującym wzrostem ruchu na stronie - o jakich wynikach mowa? Wszystkie dane i informacje znajdziecie w naszym Case Study!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.67 - (9 głosów)
Na topie w sezonie i poza nim - Case Study ze współpracy z firmą Gablux
Opublikowano: 25-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:40 min

Współpraca z firmą Gablux jest doskonałym przykładem tego, że długofalowe działania pozycjonereskie procentują. Ze względu na charakter branży, skupiliśmy się na tym, by zapewnić firmie Klienta doskonałą widoczność zarówno w okresie największego zainteresowania, jak i poza nim. W sezonie średnio podwoiliśmy liczbę wyświetleń i kliknięć. Co zrobiliśmy, by uzyskać taki efekt? Jakie wyniki uzyskaliśmy w pozostałych miesiącach? Szczegóły w naszym Case Study!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się