61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Heurystyki Nielsena w służbie oceny użyteczności Twojej strony
Opublikowano: 10-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:35 min

Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena!

Autor
Damian Chmarzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Marketing automation – co to jest i jak działa?
Opublikowano: 27-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Marketing to bardzo dynamiczna branża, która bez przerwy oferuje nowe rozwiązania, mające pomóc w skuteczniejszym dotarciu do klienta zwiększeniu zysków, a także w lepszej organizacji pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, w dzisiejszych czasach bycie na bieżąco to podstawa, jeśli chcesz prowadzić biznes przynoszący zyski. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, jak efektywnie zautomatyzować codzienną pracę. Przeczytajcie koniecznie!
Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Poznaj przepis na udaną rozmowę rekrutacyjną
Opublikowano: 26-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Rozmowy rekrutacyjne często powodują stres, składa się na to kilka czynników. Jednak najczęstszą przyczyną jest to, że nie wiemy czego się spodziewać. Zastanawiamy się o co zapyta nas rekruter i jak odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie, tak aby był zadowolony. Mimo, że nie możemy dokładnie przewidzieć jak potoczy się rozmowa, posiadamy szereg cennych wskazówek, które pomogą się przygotować, a co za tym idzie zminimalizować stres.
Autor
Justyna Pytko
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Korzystny profil linkowy to konkretne efekty widoczności - Case study ze współpracy z Bunny Land
Opublikowano: 26-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Tworzenie profilu linkowego to kolejny krok w kierunku rozwoju Twojej strony internetowej. Dodatkowo, jeśli zadbasz o to, aby w serwisie pojawiły się wartościowe, dobrze nasycone treści, które zostaną odpowiednio zoptymalizowane, to masz przepis na sukces! Tak właśnie wyglądała współpraca z marką Bunny Land, o efektach możecie przeczytać w tym case study!
Autor
Marta Szwed
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Współpraca kluczem do sukcesu - Case study ze współpracy z FRANCOW JEWELRY
Opublikowano: 24-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Za dobrymi rezultatami zawsze stoi zaangażowanie i współpraca. W przypadku naszego Klienta, właściciela sklepu francow.com, to właśnie stały kontakt w połączeniu z takimi działaniami jak optymalizacja mobilnej wersji serwisu czy nasycenie strony wartościowymi treściami były kluczem do sukcesu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study i zobacz współpracę oczami Klienta!
Autor
Kalemba Adrianna
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Gotowi? Do dzieła! Czyli o tym, jak stworzyć skuteczne wezwanie do działania?
Opublikowano: 24-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
Jak zaprojektować skuteczny przycisk call to action? Jak zachęcić użytkowników do pobrania e-booka, zapisania się do newslettera i kupna produktu przy użyciu wezwania do działania? Poznajcie  niezawodne techniki, dzięki którym Wasza strona internetowa zacznie generować większy ruch, a słupki konwersji poszybują w górę. Przetestujcie je i przekonajcie się, że dobre CTA robi różnicę! Wdrożenie kilku prostych zasad pomoże Wam nakłonić odbiorców do kliknięcia.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Monitorowanie konkurencji przy pomocy raportów Google Ads
Opublikowano: 18-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Prowadząc działalność gospodarczą działamy w konkretnym otoczeniu biznesowym, a zatem spotykamy się z konkurencją na każdym kroku. Generalnie są nią wszystkie firmy, które oferują podobne do naszych produkty lub usługi. Natomiast w przypadku działań prowadzonych online lub promocji internetowej, naszą konkurencję stanowią wszyscy przedsiębiorcy, którzy wyświetlają reklamy na podobne do naszych frazy kluczowe, na analogicznym obszarze geograficznym oraz w tym samym przedziale czasu.
Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Rola metafory w content marketingu - najważniejsze informacje
Opublikowano: 17-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Dowiedz się jak przekuwać nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia w prosty do przyswojenia przekaz, który pozwoli Ci skutecznie przebić się do świadomości Twoich odbiorców. Przenośnia to potężne narzędzie językowe — swego rodzaju wytrych do umysłu czytelnika. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego zderzając światy metafory oraz content marketingu możesz liczyć na naprawdę spektakularne efekty.

Autor
Patryk Chwiałkowski
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Wszystko co musisz wiedzieć o narzędziu Google Data Studio
Opublikowano: 11-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min

Google Data Studio to bezpłatne narzędzie, które służy do wizualizacji danych w formie czytelnych raportów. Z jego pomocą możesz szybko przygotować dashboard oparty o różne źródła danych. W tym artykule przedstawiam najważniejsze funkcje i zalety, które sprawiają, że uważam Google Data Studio za jedno z najważniejszych narzędzi marketingowca.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Korzyści i wyzwania hybrydowego modelu pracy
Opublikowano: 07-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Lockdown, będący następstwem pandemii koronawirusa, zmienił postrzeganie wielu obszarów życia. Nie inaczej stało się z pracą biurową. Wielu z nas komputery stacjonarne zamieniło na laptopy, a spotkania przy stole – na wideokonferencje. Home office, z doraźnego rozwiązania na czas lockdownu, szybko przeobraził się natomiast w korzystną alternatywę dla pracy stacjonarnej, zwaną potocznie hybrydą!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Search On 2022 – Search Outside the Box
Opublikowano: 04-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
To wydarzenie, na które czekaliśmy z niecierpliwością! Google Search On sprawia, że jesteśmy na bieżąco z nowościami, które będą miały swoją premierę w niedalekiej przyszłości. W tym roku większość nowości to rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej intelogencji (AI). Jej szybki rozwój sprawia,  że mamy coraz większe możliwości, a przy tym pokazuje jak zmienia się branża oraz czego możemy się spodziewać w przyszłości. Jeśli jesteście ciekawi nowości w wyszukiwarce Google, zapraszamy do lektury!
Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Zgodnie z wymaganiami Google, zgodnie z oczekiwaniami Klienta! - Case study ze współpracy z marką P.HOMES
Opublikowano: 03-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 0:25 min
8-krotny wzrost wyświetleń i 4-krotny wzrost ruchu na stronie - to efekt współpracy z marką P.HOMES w oparciu o usługę SEO Cloud z optymalizacją konwersji! To rozwiązanie najczęściej rekomendowane przez naszych specjalistów dla przedsiębiorców zainteresowanych wzrostem konwersji. W ramach tej usługi działamy kompleksowo - najpierw doskonalimy stronę pod względem technicznym, a później rozpoczynamy pracę nad poprawą konwersji.
Autor
Kalemba Adrianna
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się