Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Content marketing (nie tylko) od święta
Opublikowano: 12-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta… Gdy podczas bloków reklamowych w telewizji nieustannie przejeżdżają słynne ciężarówki Coca-Coli, oznacza to, że to już ostatni dzwonek na rozpoczęcie świątecznych działań marketingowych. Dlatego zajrzyj do naszego artykułu i zobacz, dlaczego warto zainwestować w naprawdę dobry content marketing na świętaBożego Narodzenia!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co wpływa na twój ranking?
Opublikowano: 11-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Na pozycjonowanie strony w internecie wpływa bardzo wiele czynników rankingowych Google. Waga i znaczenie poszczególnych czynników są oczywiście zmienne. Niemniej analitycy SEO pracujący nad trendami dla webmasterów wyodrębniają kilka wskaźników, które najbardziej oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przybliżymy trzy: content, linki oraz RankBrain.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
SEO Copywriting: gdzie diabeł nie może, tam Copywritera pośle
Opublikowano: 08-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Na początku było słowo… i to od niego zależy widoczność w Internecie. Bez niego nie sposób zostać ujrzanym w tłumie. Aby nie zgubić się w gąszczu konkurencji potrzebujesz kogoś, kto pokaże Ci, jak można operować słowem pisanym. Zdobędziesz dzięki temu rzeszę zadowolonych klientów, rozpoznawalność marki, a z czasem konkretne zyski. Tym kimś jest SEO Copywriter.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Spraw, by influencerzy Cię pokochali!
Opublikowano: 07-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min
Influencer – wpływowy autorytet, który ma moc kreowania opinii. Ewenement dzisiejszych czasów. Osoba, która najczęściej nie oferuje żadnego produktu czy usługi, choć można powiedzieć, że sama w sobie jest marką. Influencer to wielka szansa dla firm, które z pomocą znanej osoby mogą szybko zdobyć sympatię grup docelowych. Jak jednak poprowadzić współpracę z taką osobą, by móc cieszyć się profitami? Sprawdź!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku
Opublikowano: 30-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz. Tak głosi stare, znane porzekadło stworzone przez osoby ze świata Internetu. Nie ma co ukrywać – jest w tym ziarnko prawdy. Zwłaszcza, jeśli chodzi o marki, które chcą zwiększyć swoją popularność i zyskać zainteresowanie oraz zaufanie jak największej liczby odbiorców. My to wiemy, dlatego przedstawiamy Wam 7 przydatnych wskazówek, które pozwolą wybić się na tle innych wpisów i tym samym zyskać zainteresowanie potencjalnych Klientów. 
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Co z tym indeksem mobile first? 12+ kluczowych informacji
Opublikowano: 29-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Już od nieco ponad roku wnikliwie sprawdzamy wszelkie informacje dotyczące powolutku wprowadzanego (i na bieżąco testowanego) indeksu mobile first - czyli nowego indeksu, w którym to mobilna wersja strony będzie decydować o pozycji w rankingu wyszukiwarki Google. Na jakim etapie są prace? Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia pozycjonowania? Zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze informacje dotyczące tej kluczowej zmiany w Google.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
5 nowości w mediach społecznościowych, na które warto zwrócić uwagę
Opublikowano: 28-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Czasem trudno nadążyć za zmianami i nowościami, które mają miejsce w popularnych mediach społecznościowych. Niektóre z nich zostają wprowadzone bez większego echa, ale zdarza się, że mamy do czynienia z aktualizacją, która na stałe zmienia sposób korzystania z danego serwisu. Dlatego przedstawiamy najnowsze funkcje w znanych mediach społecznościowych, które mają sporą szansę spotkać się z zainteresowaniem użytkowników.
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Opinie w Internecie - nie wierzymy w nie, ale uzależniamy od nich decyzje
Opublikowano: 24-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Jak wiemy opinia opinii nierówna. Jedne są bardziej inne mniej przekonujące albo sprawiają, że stajemy się wręcz podejrzliwi w stosunku do danej firmy. Bez względu jednak na to, jak odbieramy poszczególne recenzje innych Internautów, przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, większość z nas szuka ich na jednym lub nawet kilku portalach. Jak to w końcu jest z tymi opiniami?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Marketing generacyjny - co go łączy z tworzeniem tekstów na strony www?
Opublikowano: 23-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 wskazówek o tym, czego nie robić ze swoją stroną internetową!
Opublikowano: 21-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Tworzysz stronę internetową i zależy Ci na tym, aby była jak najlepsza. Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a może oszczędzisz kilka godzin lub dni na poprawianie swojej witryny. Zdradzamy, czego nie należy robić ze swoją stroną internetową. Krótko i zwięźle przedstawiliśmy 5 najbardziej problematycznych obszarów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (październik/listopad 2017)
Opublikowano: 17-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Z czym kojarzy Wam się druga połowa października oraz pierwsza listopada? Ze świętem Halloween? Serialem Stranger Things? A może z nowymi funkcjami Asystenta Google? W tym miesiącu ponownie przygotowaliśmy propozycje najciekawszych Doodli oraz postów z The Keywords, a tym razem również wraz z popularnymi hasłami i tematami z Google Trends. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło w ciągu ostatnich 30 dni!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co łączy copywritera z psychologiem?
Opublikowano: 16-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Myślisz, że wystarczy tzw. lekkie pióro, by móc nazywać się dobrym copywriterem? Mylisz się, to nie takie proste. Copywriter to nie tylko mistrz słowa i osoba o bogatej wiedzy z różnych branż – medycznej, przemysłowej, prawniczej, kosmetycznej czy też ekonomicznej. To także doskonały psycholog, który potrafi wniknąć w umysł użytkownika i wpłynąć na jego zachowania. Zaskoczony? Zobacz, jakie wyzwania stoją przed copywriterem!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.91 - (11 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się