
Niby styczeń to środek zimy, ale w świecie marketingu internetowego atmosfera gorąca jak w upalne dni lata. Głównie za sprawą elektryzującej wiadomości od Google – o kolejnej próbie podejścia do zmiany Third Party Cookies, ale też za sprawą bardzo ciekawych raportów. Do których warto zajrzeć? A jakie interesujące zmiany zapowiadają się w social mediach? Przeczytaj przegląd marketingowy ze stycznia 2022 i aktualizuj swoją wiedzę!

Recykling treści nie bez powodu ciekawi contentowców, copywriterów i marketerów. Z jednej strony pomaga przełamać blokadę twórczą i skraca czas przygotowania treści, z drugiej – przyczynia się do ochrony środowiska wirtualnego przed zaśmiecaniem mało wartościowym contentem. Czy recykling tekstów nie generuje duplikatów treści? Jak z głową podejść do wtórnego wykorzystania tekstów? Przeczytaj!


Branża e-commerce przeżywa rozkwit. Zanim jednak ruszymy z działalnością online, należy zadbać o odpowiednie przygotowanie strony sklepu internetowego. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Jak uniknąć potencjalnych zagrożeń i „nie podpaść” użytkownikom ani algorytmom Google? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

“Cebula ma warstwy, ogry mają warstwy”, ma je również tort oraz... nowoczesny content! Co zrobić, żeby skutecznie przyciągał uwagę użytkowników sieci? Jak stworzyć go zgodnie z najnowszymi trendami w Content Marketingu? Czy zawartość strony internetowej w 2022 roku powinna wyróżniać się czymś szczególnym? Przygotowaliśmy garść cennych wskazówek na temat nowoczesnego contentu. Częstuj się!

Czy Google zmienił coś w algorytmach? No pewnie! Liczba aktualizacji rośnie i miniony – 2021 – rok był świetnym przykładem tego, jak wiele zmian pojawiło się odnośnie do wyszukiwarki internetowej. To sprawia, że specjaliści z zakresu pozycjonowania stron internetowych muszą stale monitorować środowisko Google. Jakie ważniejsze zmiany okiem ekspertów SEO zaszły w ciągu ostatnich miesięcy? O tym przeczytasz w artykule!


8 sekund! Tylko tyle czasu ma copywrier na przyciągnięcie uwagi skanującego treści użytkownika. Mało? Spokojnie, regularnie opowiadamy o tym, co zrobić, żeby treści były skuteczne. Dzisiaj na naszym blogu zrobi się wyjątkowo świątecznie, ale i smakowicie. Przybliżymy jedną z bardziej apetycznych technik tworzenia tekstów o wdzięcznej nazwie „bite, snack, meal” i podpowiemy, jak zaspokoić głód użytkowników. Będzie pysznie!

Nigdy nie lekceważ wartości dobrego tekstu! Pokutuje niekiedy przekonanie, że dobry towar w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce to wszystko, czego potrzeba, aby osiągać zadowalające wyniki sprzedaży. Bagatelizowanie atrakcyjnego opisu produktu jest jednak poważnym błędem, a w najlepszym wypadku niewykorzystanym potencjałem – szczególnie w okresie świątecznym, gdy większość sprzedawców wytacza najcięższe marketingowe działa.


Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.
