Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Zadbaj o bezpieczeństwo danych swoich klientów!
Opublikowano: 17-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:20 min

Nasze całe życie znajduje się już w Internecie - nawet te najbardziej poufne dane, np. numer karty kredytowej, znajdują się w bazie danych różnych sklepów internetowych. Warto więc zadbać, aby nasi klienci nie obawiali się powierzać nam tego rodzaju informacji. Dlatego tak istotne jest zwiększenie bezpieczeństwa naszej witryny, m.in. wykorzystując protokół HTTPS, aktualizując wtyczki, a także stosując odpowiednie hasła.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Silver tsunami wyzwaniem dla content marketingu
Opublikowano: 16-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min
Styczeń to miesiąc naszych ukochanych seniorów. Dla tych, którzy zapomnieli, przypominamy - już niedługo Dzień Babci i Dzień Dziadka! To nie tylko doskonała chwila, by pokazać im, że ich kochamy i o nich pamiętamy. To także okazja, żeby zastanowić się nad tym, jaki tak naprawdę jest współczesny senior i jakie wyzwania stawia on przed marketingiem w sieci.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (grudzień 2017/styczeń 2018)
Opublikowano: 15-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Święta już za nami - rozpoczęliśmy kolejny rok. Widać to zarówno po trendach, jak i po postach na blogu Google, które podsumowują dotychczasowe wydarzenia, jak i przypominają o planach na następne kilka miesięcy. Za to w Doodlach jak zawsze królują rocznice - ludzi, wydarzeń, a także… roślin. Powróciła również znana wszystkim mysz! Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym w 2018 roku rankingiem.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Nota 10/10! Nowy algorytm NIMA oceni Twoje zdjęcia
Opublikowano: 10-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Panda, Koliber, Gołąb… algorytmy Google od lat dbają o to, aby treści dostępne w sieci posiadały jak najlepszą jakość. Czas zatroszczyć się o pozostałe elementy Twojego contentu. Internetowy gigant wypuścił w świat nowy algorytm odpowiedzialny za estetyczną ocenę zdjęć. Dzięki niemu dowiesz się m.in., czy fotografie na blogu lub stronie internetowej spodobają się Twoim użytkownikom.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Meta tag description – więcej znaczy lepiej?
Opublikowano: 09-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością zauważyliście, że od pewnego czasu wyniki wyszukiwania w Google wyświetlają dłuższe meta description lub fragmenty treści w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się temu trendowi. Zastanowimy się czy warto wydłużać liczbę znaków w opisach oraz odpowiemy na pytanie jak pisać dobre meta tagi description, aby skutecznie poprawić klikalność wyników?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zostań gwiazdą Twittera!
Opublikowano: 04-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Zazwyczaj, jeżeli już decydujemy się na założenie konta w mediach społecznościowych to chcemy, by nasz profil zdobył jak największą popularność. Szczególnie, jeżeli zakładamy konto naszej marki, którą chcemy w ten sposób wypromować i jednocześnie zbudować jej pozytywny wizerunek. Jak jednak sprawić, by stworzone konto zebrało wielu odbiorców? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym poście.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Rok 2017 w Google – tego się wyszukiwało
Opublikowano: 29-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Jaki content pozyskuje linki?
Opublikowano: 28-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Czy istnieje sposób na budowanie zaplecza linkowego, który jest zgodny z założeniami Google oraz może wpłynąć pozytywnie na widoczność naszej strony? Jak najbardziej! Wystarczy, że skupisz się na treściach, które publikujesz na swojej stronie internetowej. Zobacz dlaczego warto stawiać na atrakcyjny i wartościowy content oraz w jaki sposób go tworzyć.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Content okołotematyczny dla nudnych branż
Opublikowano: 27-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min
Nie jest łatwo tworzyć ciekawe teksty dla branż, które do najciekawszych nie należą. Finanse, prawo, księgowość... Copywriterzy wiedzą, że stworzenie contentu, wzbudzającego szersze zainteresowanie w tych tematach, jest niezwykle wymagające. A co by było, gdyby spojrzeć na nie nieco szerzej i stworzyć content... okołotematyczny? Luźno nawiązujący do branży, ale za to wzbudzający szersze zainteresowanie?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
8 najczęstszych błędów w lokalnym SEO
Opublikowano: 22-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 8:25 min
Firmy działające na określonym obszarze, chcąc pozycjonować swoją stronę internetową mają szerokie pole do popisu przy obmyślaniu strategii SEO. Niestety wciąż wiele z nich popełnia, mniej lub bardziej świadomie, wiele błędów, które tylko pozornie przynoszą korzyści. Jakich działań należy wystrzegać się, jeśli interesuje nas pozycjonowanie lokalne?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Subiektywny ranking reklam świątecznych
Opublikowano: 21-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 9:35 min

Święta za pasem! U nas to już chyba tradycja, że niecierpliwie wyczekujemy spotów świątecznych rodzimych i światowych marek. W tym roku zdradzam Wam nasze zakulisowe rozmowy – żebyście trochę nas poznali i byli na bieżąco ze świątecznymi trendami reklamowymi. W imieniu Działu Copywritingu Sunrise System przedstawiam oficjalny, absolutnie subiektywny ranking spotów świątecznych!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2017)
Opublikowano: 19-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
W tym okresie już bardzo przedświątecznym, w Google Trends widać coraz większe zainteresowanie Bożym Narodzeniem, choinkami, a także skokami narciarskimi. Rownież artykuły na The Keyword już zostały odwiedzone przez Świętego Mikołaja i jego pomocników. Jedynie w Doodlach nadal preferowane są rocznice urodzin, indyki oraz... język programowania dla dzieci.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się