Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (marzec/kwiecień 2019)
Opublikowano: 17-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Czy wiecie, jakie zapytania dotyczące psów i kotów są najczęściej wpisywane do wyszukiwarki Google? Kiedy Bangladesz obchodzi Nowy Rok? Które tematy i hasła zyskiwały na popularności w ciągu ostatnich 30 dni w Polsce? Jeżeli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście "nie", zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów The Keyword oraz trendów.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Co to jest Robot Google – Ster na SEO
Opublikowano: 15-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:50 min
Nie jesteśmy sami w Internecie! Strony w sieci odwiedzane są także przez roboty internetowe. Liczną ich reprezentację tworzą roboty indeksujące, czyli Googleboty. Czym dokładnie są i jak działają? W jaki sposób przemierzają sieć? I wreszcie, jak istotna jest ich rola w indeksowaniu stron internetowych? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w naszym artykule.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Porządny content dźwignią sukcesu! Case Study ze współpracy ze sklepem internetowym senmalucha.pl
Opublikowano: 11-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:30 min
Pozycjonowanie jest pracą wieloetapową: wymaga przemyślanej strategii, elastycznego podejścia oraz trzymania ręki na pulsie.  Wszystkie te elementy ulegają wzmocnieniu, gdy chodzi o branżę e-commerce. Duża konkurencja? Mała widoczność? Niskie zyski? Mamy na to sposób - najnowsze Case Study pokazuje, że z Sunrise System cele biznesowe osiąga się z nawiązką!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Indeksowanie strony: definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 10-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 14:20 min
Jak to się dzieje, że po wpisaniu zapytania w okno wyszukiwarki, w ciągu ułamków sekund uzyskujemy tak wiele adresów stron potencjalnie znających odpowiedź? Co się dzieje z nowo założoną stroną, zanim zacznie się ona wyświetlać w Google? Na czym polega działanie robotów wyszukiwarek? Odpowiedzi znajdziecie w kolejnym artykule z cyklu Ster na SEO – tym razem poświęconym indeksowaniu strony.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
3 błędy powstrzymujące czytelników przed komentowaniem
Opublikowano: 08-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Mogłoby się wydawać, że burza negatywnych komentarzy jest najgorszym, co może wydarzyć się na firmowym blogu. Nic bardziej mylnego. Znacznie gorsza jest głucha cisza i brak jakiegokolwiek komunikatu zwrotnego ze strony odbiorów. Taki stan rzeczy może mieć wiele powodów, od zupełnie prozaicznych błędów technicznych, po poważniejsze problemy np. nieciekawą treść wpisów.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
79% więcej kliknięć – kilka słów o tym, jak SEO Cloud pomógł firmie Plastico!
Opublikowano: 03-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Ponad 6 lat nieprzerwanej współpracy, zdumiewające efekty pozycjonowania i pełna satysfakcja Klienta! To wszystko osiągnęliśmy dzięki formule SEO Cloud. Praca nad stroną Plastico stanowiła dla nas kolejne wyzwanie, któremu - jak zwykle - sprostaliśmy! Jak wybiliśmy stronę na wyższe pozycje w rankingu Google i jak zwiększyliśmy liczbę wejść na stronę? O tym przeczytacie w naszym case study.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
3.91 - (11 głosów)
Widoczność a ranking stron w Google w pigułce - Ster na SEO
Opublikowano: 02-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 18:50 min
Google ciągle się zmienia. A wszystko po to, by przedstawić nam - użytkownikom internetu - jak najlepsze wyniki wyszukiwania. I tu pojawia się pytanie: Czy wysokie pozycje w rankingu są naprawdę aż tak ważne? A może lepiej skupić się na budowaniu widoczności strony na szeroki zakres fraz? Porównanie obu podejść do pozycjonowania znajdziecie w naszym artykule.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Jak działa wyszukiwarka Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 28-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:10 min
Większość użytkowników na świecie korzysta z wyszukiwarki Google podczas surfowania po Internecie. Zastanawialiście się kiedyś jak to się dzieje, że w zaledwie kilka sekund po wpisaniu słów w pasek wyszukiwarki otrzymujemy długą listę linków do stron z pożądanymi informacjami? W tym artykule serii Ster na SEO wyjaśniamy dokładnie jak działa wyszukiwarka Google.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak pisać skuteczne teksty marketingowe?
Opublikowano: 27-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:50 min

Pisanie treści pomocnych dla odbiorców to dla każdego copywritera chleb powszedni. Celem, o którym zdarza się niektórym zapomnieć, jest zwiększenie i polepszenie sprzedaży opisywanej usługi czy produktu. Aby robić to skutecznie, warto skorzystać z wielu różnych możliwości i nie zamykać się w nabytych schematach – w tym artykule omówię 3 proste kroki, które przyczynią się do  zauważalnego skoku sprzedaży i zwiększenia zadowolenia wśród klientów.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Sunrise System na czele zmian w Grupie Bauer Media
Opublikowano: 26-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Grupa Bauer Media kontynuuje swoją transformację z działalności wyłącznie wydawniczej w koncern wielobranżowy, a my zostaliśmy wskazani jako lider zmian. Sunrise System będzie odpowiedzialne za przekształcenia w obszarze New Business Area i realizację strategicznego pomysłu. Jakiego? Rąbka tajemnicy uchylamy w krótkim, ale bardzo ważnym dla nas artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Google w liczbach - o największych liczbach świata i nie tylko - Ster na SEO
Opublikowano: 22-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 15:55 min
Z wyszukiwarką Google wiąże się wiele fascynujących liczb - często wielocyfrowych! Wystarczy pomyśleć o pensji jej programistów albo rocznych dochodach marki, by poczuć nutę zazdrości. Ale wrażenie robi także liczba użytkowników serwisu Youtube, prąd zużywany dziennie przez farmy serwerów firmy lub jej wartość – wyrażona chociażby w kilogramach szafranu czy portretach Mona Lisy!
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Rodzaje wyników wyszukiwania Google, czyli jakie elementy spotkamy w SERP - Ster na SEO
Opublikowano: 19-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:10 min

Wyniki wyszukiwania Google mają za zadanie ułatwić użytkownikom odnalezienie odpowiedzi na wpisane zapytanie. Dlatego też SERP jest wypełniony nie tylko wynikami organicznymi, ale również wszelkimi dodatkowymi elementami. To właśnie je przedstawimy Wam w tym artykule przy pomocy definicji oraz interaktywnej grafiki - zachęcamy do przeklikania się przez nią!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się