
Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena!






Dowiedz się jak przekuwać nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia w prosty do przyswojenia przekaz, który pozwoli Ci skutecznie przebić się do świadomości Twoich odbiorców. Przenośnia to potężne narzędzie językowe — swego rodzaju wytrych do umysłu czytelnika. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego zderzając światy metafory oraz content marketingu możesz liczyć na naprawdę spektakularne efekty.

Google Data Studio to bezpłatne narzędzie, które służy do wizualizacji danych w formie czytelnych raportów. Z jego pomocą możesz szybko przygotować dashboard oparty o różne źródła danych. W tym artykule przedstawiam najważniejsze funkcje i zalety, które sprawiają, że uważam Google Data Studio za jedno z najważniejszych narzędzi marketingowca.

Lockdown, będący następstwem pandemii koronawirusa, zmienił postrzeganie wielu obszarów życia. Nie inaczej stało się z pracą biurową. Wielu z nas komputery stacjonarne zamieniło na laptopy, a spotkania przy stole – na wideokonferencje. Home office, z doraźnego rozwiązania na czas lockdownu, szybko przeobraził się natomiast w korzystną alternatywę dla pracy stacjonarnej, zwaną potocznie hybrydą!

