Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Darmowe “narzędzia” wizerunkowe – case study i referencje
Opublikowano: 08-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Bardzo ważnym elementem strategii marketingowej online są działania wizerunkowe. Wsparciem dla nich są całkowicie darmowe narzędzia, takie jak case study i referencje. Ich skuteczność wynika z jednej strony z twardych danych, które należy wskazać w  treści. Z drugiej strony warto mieć na uwadze, że ludzie chętnie zapoznają się z opiniami innych osób.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak przyciągnąć użytkowników do strony internetowej? Kilka słów o SEO nowej dekady!
Opublikowano: 06-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
Ponad połowa światowej populacji ludzi korzysta aktywnie z internetu. Właśnie dlatego warto mieć w tym miejscu wizytówkę dla swojego biznesu. Samo jej posiadanie to jednak nie wszystko. Trzeba jeszcze podjąć kroki, aby ułatwić ludziom dotarcie do niej w sieci. Sprawdź jak można przyciągnąć użytkowników do firmowej strony internetowej dzięki SEO nowej dekady.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak przenieść swoją firmę do internetu? Utwórz sklep internetowy!
Opublikowano: 05-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min
Stan pandemii zamroził stacjonarne działanie wielu firm. Jednym z rozwiązań w tej sytuacji jest przeniesienie biznesu do sieci – sprawdź jak prosty może być ten proces i poznaj zalety sklepu online. To bezpieczny kanał sprzedaży produktów i usług, który pomoże Ci dotrzeć do odbiorców. Ponadto  umożliwia klientom bardzo wygodne zakupy 24/7.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
5 kluczowych elementów skutecznej komunikacji z klientem
Opublikowano: 30-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min
Zwracasz uwagę na komunikację z klientem w swojej firmie? To bardzo ważny element strategii biznesowej. Umożliwia nawiązanie trwałych relacji oraz pozwala na realizację założonych celów firmy. Kluczem do udanej komunikacji jest efektywny kontakt z klientem. Wskazuje 5 kluczowych elementów w skutecznej komunikacji, które warto mieć na uwadze.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
SEO w czasie pandemii – dlaczego właśnie teraz?
Opublikowano: 23-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
Czas zawirowań ekonomicznych, które nam towarzyszą od kilku tygodni, to z pewnością okres podejmowania trudnych decyzji. Warto dobrze każdy wybór rozważyć, biorąc pod uwagę nie tylko krótko-, ale i długofalowe skutki tej decyzji. Wspólnie z Wami pochylamy się nad aspektami SEO i przedstawiamy konkretne argumenty, pomocne przy wyborze rozwiązania dla firmy w tym szczególnym czasie.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Marketing online w dobie COVID-19
Opublikowano: 20-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min
Panująca obecnie sytuacja skłania do zmiany w podejściu do marketingu w sieci. Obserwując zachowania konsumentów warto dostosować swoje działania do ich potrzeb, aby efektywniej wykorzystać własne zasoby i możliwości. Przekonaj się, które kanały komunikacji na obecną chwilę i przy ograniczonym budżecie możesz wykorzystać w działaniach marketingowych.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Sunrise System - działamy i #wspieramybiznes w czasie pandemii
Opublikowano: 20-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min
W ciągu ostatnich tygodni byliśmy świadkami wielu dynamicznych zmian, spowodowanych pandemią wywołaną wirusem SARS-CoV-2. Rzeczywistość, której doświadczamy ma wpływ na gospodarkę światową oraz krajową, a także na nasze działania. Intensywnie #wspieramybiznes i dostosowujemy nasze działania do zmian. Sprawdź, jak działamy i jak możemy pomóc Tobie w tym wymagającym czasie!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Od jutra będę lepszy - noworoczne postanowienia dla Twojej strony internetowej
Opublikowano: 31-01-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nowy rok – nowy ja! Z tym hasłem na ustach wkroczyło w nową dekadę również i wielu z nas. Najbliższe tygodnie pokażą, w kim chęć zmiany była na tyle silna, by w grudniu 2020 mieć powody do dumy. Początek roku to doskonały czas, aby poprawić również niektóre elementy strony internetowej- pozornie nawet niewielkie zmiany mogą się przyczynić do satysfakcjonujących rezultatów.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Skuteczna komunikacja z klientem, czyli wyrafinowanie, a może czadersko
Opublikowano: 08-01-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Odpowiednia forma języka w kontakcie z klientem sprawia, że jesteśmy w stanie mu przekazać jasną do zrozumienia informację. Wykorzystywanie w swoim komunikacie odpowiednich słów należy uzależnić od kilku kluczowych czynników, takich jak określenie persony z grupy docelowej. W poniższym tekście zawarliśmy kilka wskazówek, którymi warto się kierować  podczas budowania contentu.

Autor
Krzysztof Pałucha
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Poradnik Świętego Mikołaja: Krótka Instrukcja Super Sugestywnego (KISS) Listu!
Opublikowano: 20-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Zastanawiasz się, jak to możliwe, że Twoje wysiłki znowu poszły na marne i nie dostałeś wymarzonego prezentu? Zamiast obwiniać Świętego Mikołaja bądź - co gorsze - tracić w niego wiarę, przeczytaj jeszcze raz swój list. Czy aby na pewno jest on zrozumiały? Czy jasno wynika z niego, czego oczekujesz? Spieszymy z krótką instrukcją super sugestywnego listu - prosto z Laponii!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Keyword research w praktyce - jak sprawdzić słowa kluczowe i dobrze je wykorzystać - Ster na SEO
Opublikowano: 16-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min

W praktyce keyword research składa się z dwóch elementów: gromadzenia oraz sprawdzania słów kluczowych. Jeśli zastanawiasz się czym tak właściwie jest i jak dokładnie go przeprowadzić, to świetnie się składa!  W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, jak powinien wyglądać każdy z tych etapów oraz co zrobić, by znaleźć najlepsze frazy. Jeśli jesteś ciekaw  zapraszamy do lektury!

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
Poradnik Głównego Renifera ds. Transportu: Jak przygotować wizytówkę na Mapach Google, żeby Św. Mikołaj przyleciał?
Opublikowano: 13-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Zbliżający się okres świąteczny to czas intensywnych przygotowań, nie tylko w naszych domach, ale również w Pracowni Świętego Mikołaja. Przygotowanie oraz pakowanie wymarzonych upominków, a także dostarczenie ich we właściwy adres, może być kłopotliwe. Sprawdź, z jakimi problemami musi zmierzyć się zaprzęg z Głównym Reniferem ds. Transportu na czele.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się