Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
5 kluczowych elementów skutecznej komunikacji z klientem
Opublikowano: 30-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Zwracasz uwagę na komunikację z klientem w swojej firmie? To bardzo ważny element strategii biznesowej. Umożliwia nawiązanie trwałych relacji oraz pozwala na realizację założonych celów firmy. Kluczem do udanej komunikacji jest efektywny kontakt z klientem. Wskazuje 5 kluczowych elementów w skutecznej komunikacji, które warto mieć na uwadze.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
SEO w czasie pandemii – dlaczego właśnie teraz?
Opublikowano: 23-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Czas zawirowań ekonomicznych, które nam towarzyszą od kilku tygodni, to z pewnością okres podejmowania trudnych decyzji. Warto dobrze każdy wybór rozważyć, biorąc pod uwagę nie tylko krótko-, ale i długofalowe skutki tej decyzji. Wspólnie z Wami pochylamy się nad aspektami SEO i przedstawiamy konkretne argumenty, pomocne przy wyborze rozwiązania dla firmy w tym szczególnym czasie.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Marketing online w dobie COVID-19
Opublikowano: 20-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
Panująca obecnie sytuacja skłania do zmiany w podejściu do marketingu w sieci. Obserwując zachowania konsumentów warto dostosować swoje działania do ich potrzeb, aby efektywniej wykorzystać własne zasoby i możliwości. Przekonaj się, które kanały komunikacji na obecną chwilę i przy ograniczonym budżecie możesz wykorzystać w działaniach marketingowych.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Sunrise System - działamy i #wspieramybiznes w czasie pandemii
Opublikowano: 20-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 0:05 min
W ciągu ostatnich tygodni byliśmy świadkami wielu dynamicznych zmian, spowodowanych pandemią wywołaną wirusem SARS-CoV-2. Rzeczywistość, której doświadczamy ma wpływ na gospodarkę światową oraz krajową, a także na nasze działania. Intensywnie #wspieramybiznes i dostosowujemy nasze działania do zmian. Sprawdź, jak działamy i jak możemy pomóc Tobie w tym wymagającym czasie!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Od jutra będę lepszy - noworoczne postanowienia dla Twojej strony internetowej
Opublikowano: 31-01-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nowy rok – nowy ja! Z tym hasłem na ustach wkroczyło w nową dekadę również i wielu z nas. Najbliższe tygodnie pokażą, w kim chęć zmiany była na tyle silna, by w grudniu 2020 mieć powody do dumy. Początek roku to doskonały czas, aby poprawić również niektóre elementy strony internetowej- pozornie nawet niewielkie zmiany mogą się przyczynić do satysfakcjonujących rezultatów.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Skuteczna komunikacja z klientem, czyli wyrafinowanie, a może czadersko
Opublikowano: 08-01-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Odpowiednia forma języka w kontakcie z klientem sprawia, że jesteśmy w stanie mu przekazać jasną do zrozumienia informację. Wykorzystywanie w swoim komunikacie odpowiednich słów należy uzależnić od kilku kluczowych czynników, takich jak określenie persony z grupy docelowej. W poniższym tekście zawarliśmy kilka wskazówek, którymi warto się kierować  podczas budowania contentu.

Autor
Krzysztof Pałucha
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Poradnik Świętego Mikołaja: Krótka Instrukcja Super Sugestywnego (KISS) Listu!
Opublikowano: 20-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Zastanawiasz się, jak to możliwe, że Twoje wysiłki znowu poszły na marne i nie dostałeś wymarzonego prezentu? Zamiast obwiniać Świętego Mikołaja bądź - co gorsze - tracić w niego wiarę, przeczytaj jeszcze raz swój list. Czy aby na pewno jest on zrozumiały? Czy jasno wynika z niego, czego oczekujesz? Spieszymy z krótką instrukcją super sugestywnego listu - prosto z Laponii!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Keyword research w praktyce - jak sprawdzić słowa kluczowe i dobrze je wykorzystać - Ster na SEO
Opublikowano: 16-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min

W praktyce keyword research składa się z dwóch elementów: gromadzenia oraz sprawdzania słów kluczowych. Jeśli zastanawiasz się czym tak właściwie jest i jak dokładnie go przeprowadzić, to świetnie się składa!  W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, jak powinien wyglądać każdy z tych etapów oraz co zrobić, by znaleźć najlepsze frazy. Jeśli jesteś ciekaw  zapraszamy do lektury!

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
Poradnik Głównego Renifera ds. Transportu: Jak przygotować wizytówkę na Mapach Google, żeby Św. Mikołaj przyleciał?
Opublikowano: 13-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Zbliżający się okres świąteczny to czas intensywnych przygotowań, nie tylko w naszych domach, ale również w Pracowni Świętego Mikołaja. Przygotowanie oraz pakowanie wymarzonych upominków, a także dostarczenie ich we właściwy adres, może być kłopotliwe. Sprawdź, z jakimi problemami musi zmierzyć się zaprzęg z Głównym Reniferem ds. Transportu na czele.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
SEO copywriting – definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 09-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:25 min

W poniższym artykule wyjaśnione zostaną pojęcia, takie jak copywriting, SEO copywriting, czy webwriting.  Dowiemy się także, co łączy je z content marketingiem. Pokrótce przedstawiona zostanie również ewolucja SEO copywritingu na przestrzeni lat. Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie - czemu tworzenie atrakcyjnych, unikalnych treści na strony internetowe jest obecnie koniecznością?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Starszy Elf do Spraw Prezentów radzi, czyli o cechach dobrego poradnika
Opublikowano: 06-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Pomocnicy Świętego Mikołaja to prawdziwi twardziele. Śmiało można nazwać ich oddziałem świątecznych komandosów do spraw specjalnych, który ma swoje sposoby, aby pod każdą choinką znalazł się właściwy prezent. Jak nie zaprzepaścić lat doświadczenia i podzielić się nim z przyszłymi pokoleniami Elfów – doskonałym rozwiązaniem będzie napisanie rzetelnego i przystępnego poradnika.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czy wzrost ruchu na stronie zwiększa sprzedaż? Case study ze współpracy z firmą Drewmod
Opublikowano: 04-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Pozycjonowanie jest jednym z narzędzi marketingowych. Dzięki odpowiedniej optymalizacji serwisu można zdecydowanie poprawić rozpoznawalność marki w internecie, a przez to zwiększyć ruch na stronie. Dobrze zaplanowane działania SEO dla firmy Drewmod wielokrotnie zwiększyły liczbę wyświetleń witryny i odwiedzin strony. Przeczytajcie w tym case study o naszej strategii.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się