Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Sunrise System ze wszystkimi specjalizacjami Google AdWords
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Miło nam poinformować, że od teraz nasza firma posiada wszystkie możliwe specjalizacje Google'a - do naszej dotychczasowej kolekcji dołączyła specjalizacja video. Dzięki niej nasi Klienci mają pewność, że prowadzone przez nas kampanie cechuje wysoki stanard realizacji, a nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat usług Google Adwords, którą następnie wykorzystują podczas swojej pracy.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Po co komu fake-newsy?
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością każdy z Was kliknął kiedyś zaszokowany nagłówkiem informującym o nagłej śmierci jakiejś gwiazdy, niewiarygodnym zjawisku czy szokującym wydarzeniu. Fake-newsy, czyli wyssane z palca informacje, rozprzestrzeniają się w mediach społecznościowych lotem błyskawicy. Spreparowane wydarzenia to jednak nie tylko niewinna zabawa czy żarty. W jakim celu powstają fake-newsy i czy ktoś na nich zyskuje?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doświadczenie użytkownika. Ewolucja
Opublikowano: 10-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skąd biorą się nasze potrzeby? Czego oczekujemy? Dokąd zmierzają nasze wymagania? Zmieniający się świat i możliwości, jakie przed nami stawia, zwiększają nasz apetyt na więcej: informacji, wrażeń, doświadczeń. Jak się okazuje, oczekiwania użytkowników sieci są wyższe niż kiedykolwiek, a to z kolei wymaga od marketingowców nowych (to znaczy lepszych!) sposobów działania.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
6 sposobów na szybkie pisanie fachowych i ciekawych tekstów
Opublikowano: 06-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Każdy copywriter szuka skutecznych sposobów, aby przyspieszyć swoją pracę. Musi jednocześnie pamiętać, że niezwykle ważne jest tworzenie eksperckich tekstów, wzbudzających zaufanie czytających je użytkowników. Jak więc połączyć wydajność i jakość? Przedstawiamy 6 niezwykle skutecznych technik, które pomogą Ci sprawniej pisać różnorodne teksty, niezależnie od ich tematu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Nowe i lepsze Wiadomości Google
Opublikowano: 05-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
W dzisiejszych czasach można zauważyć swoiste uzależnienie od informacji. Nie jesteśmy nawet w stanie zliczyć, jak często sprawdzamy aplikację Facebooka lub odwiedzamy popularne serwisy informacyjne. Chęć zabicia czasu, poczucia kontroli czy może lęk przed niewiedzą? Niezależnie od przyczyny takich zainteresowań, Wiadomości Google teraz pozwolą nam jeszcze wygodniej i sprawniej docierać do najnowszych wieści ze świata. Czas sprawdzić, co się zmieniło!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czy wpisy w Google Moja Firma zastąpią posty w Google+?
Opublikowano: 28-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Wpisy w Google Moja Firma, nazywane roboczo po angielsku "Posts on Google", to nic innego jak krótkie posty informacyjne, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Na razie na zapytania brandowe, czyli takie, które zawierają konkretną nazwę firmy, w lokalnym panelu wiedzy. Ale podczas testów wpisy pojawiały się również w innych miejscach w wynikach wyszukiwania.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Dlaczego nikt nie czyta mojego bloga?
Opublikowano: 27-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Prowadzenie bloga to świetny pomysł nie tylko dla osób, które chcą się podzielić swoją twórczością, ale także tych, którzy chcą w ten sposób wypromować swoją działalność. Ponadto blog firmowy to także liczne korzyści z punktu widzenia pozycjonowania. Jednak wiele stron boryka się z problemem braku czytelników. Czego unikać, aby nasze posty cieszyły się większym zainteresowaniem? Przedstawiamy kilka porad, dzięki którym Twój blog może stać się bardziej atrakcyjny dla użytkowników.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Nowość na Facebooku – czy lokalne wyszukiwanie będzie konkurencją dla Google?
Opublikowano: 26-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Funkcja lokalnego wyszukiwania, wprowadzona ostatnio przez Facebooka, ma ułatwić użytkownikom poszukiwanie restauracji, sklepów czy innych firm w okolicy. Wskazuje dystans dzielący internautę od lokalu, czy opinie o nim. Czy jednak rozszerzenie to stanie się poważną konkurencją dla najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci – Google? Czy niedługo będziemy pozycjonować również fanpage firmy na Facebooku?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma. Czy warto?
Opublikowano: 23-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uważasz, że tworzenie stron internetowych to zbyt duży wydatek dla Twojej firmy (przynajmniej na tę chwilę)? A może po prostu wystarczyłaby Ci prosta, wizytówkowa strona? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, nowe narzędzie od Google jest właśnie dla Ciebie! Przedstawiamy sposób tworzenia witryn w usłudze Google Moja Firma, a także największe wady i zalety rozwiązania - sam zdecyduj, czy się opłaca!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Przyszłość marketingu online – co jeszcze powinieneś wiedzieć
Opublikowano: 21-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chcąc zdobyć sukces na polu marketingowym nie można zostawać w tyle, zawsze trzeba mieć wzrok skierowany w przyszłość. Znając potrzeby klientów i korzystając z wcześniejszych statystyk należy dobierać takie metody promocji swojej marki lub produktu, które będą jak najatrakcyjniejsze dla doświadczenia użytkownika. W tym celu warto korzystać z innowacyjnych narzędzi. Google pokazuje, jakie trendy będą stanowić przyszłość reklamy.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
YouTube Gaming - oglądanie jak grają inni a działania marketingowe
Opublikowano: 20-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

YouTube to platforma oferująca filmy dla każdego - niezależnie od zainteresowań, istnieje bardzo duża szansa, że ktoś już przygotował serię wideo na ten temat. Dotyczy to również gier komputerowych, a dokładnie: oglądania jak ktoś w nie gra. Dzięki ciągle rosnącej popularności tego rodzaju wideo, coraz częściej przeprowadzane są w nich działania marketingowe, opłacane przez największe marki świata.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marketing wideo – jak zwiększyć popularność filmów?
Opublikowano: 14-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Internauci uwielbiają oglądać filmy. Porady i tutoriale w formie wideo są bardziej przystępne w odbiorze, zapamiętywalne i nieangażujące. Nic więc dziwnego, że w epoce mediów społecznościowych content wideo nie tylko warto, lecz po prostu trzeba mieć, by odnieść marketingowy sukces. Jednak co zrobić, aby zwiększyć szansę na wyświetlenie filmu w wynikach wyszukiwania?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się