Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Interaktywne wideo – nowy pomysł na zaangażowanie odbiorcy
Opublikowano: 19-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Jak wyprzedzić konkurencję i zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów? Na to pytanie marketingowcy stale poszukują odpowiedzi. Jedną z ciekawszych jest interaktywne wideo. Popularne marki stworzyły kreatywne filmiki, angażujące odbiorców w powstawanie ich treści. Czy taki pomysł sprawdzi się na dłużej? Przeczytajcie artykuł, obejrzyjcie filmiki i oceńcie sami.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Dodawanie zdjęć na Street View jeszcze prostsze!
Opublikowano: 15-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Stare dobre Google Street View… ilu z nas już nie raz pomogło dotrzeć na czas na spotkanie w nowym miejscu, odnaleźć lokal najlepiej oceniany na Trip Advisor czy po prostu odnaleźć się w miejskiej dżungli? To bez wątpienia jeden z najbardziej docenianych i przydatnych „wynalazków” Google. A ma być jeszcze lepiej – dzięki Street View ready wrzucanie własnych zdjęć na platformę będzie jeszcze prostsze!

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Bezpieczniej z Google Chrome
Opublikowano: 12-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Według danych StatCounter w kwietniu przeglądarka Google Chrome zanotowała kolejny wzrost popularności wśród internautów. To obecnie najczęściej używana przeglądarka na świecie i w Polsce. Globalnie używa jej blisko 54 procent internautów, u nas z kolei już niemal 70 procent. Nic więc dziwnego, że Google Chrome wciąż się udoskonala i przywiązuje dużą wagę do poziomu bezpieczeństwa użytkowników oraz ich danych. Sprawdźmy, dlaczego warto korzystać z Google Chrome.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
2 domeny i 2 sposoby pozycjonowania, czyli case study ze współpracy z SafeFleet sp. z o.o.
Opublikowano: 11-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:11 min

Współpraca z firmą SafeFleet sp. z o.o. opierała się na pozycjonowaniu dwóch domen z różną ofertą, skierowanych do różnych grup docelowych. Właśnie dlatego zaproponowaliśmy dwa sposoby promocji witryn. Czym kierowaliśmy się przy doborze usług? Jak przebiegała współpraca? Jak osiągnęliśmy cel biznesowy Klienta? Opowiadamy w Case Study!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.91 - (11 głosów)
Telewizor daj mi, luby! Czyli o najnowszych trendach w korzystaniu z YouTube
Opublikowano: 10-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Ci, którzy wieszczyli śmierć telewizji kosztem bujnego rozkwitu Internetu, mogą się srogo rozczarować. Statystyki dotyczące użytkowników YouTube’a (wykonane przez witrynę Brandcast) wskazują na nowe tendencje dotyczące oglądania filmów z pomocą tego popularnego portalu. Zamiast przesiadywać przed komputerem, wolimy wykorzystać inne, niemal spisane na straty medium.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak stworzyć stronę „O nas”, która nie będzie nudna?
Opublikowano: 09-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Strona internetowa każdej firmy pełni funkcję jej swoistej wizytówki oraz w znacznym stopniu stanowi wsparcie prowadzonych przez nią działań marketingowych, również związanych z pozycjonowaniem. Właśnie dlatego tak ważne jest poświęcenie jej wystarczającej ilości uwagi – bardzo często na jej podstawie firma jest oceniana przez Klientów. W kontekście strony internetowej jako całości istotna okazuje się zakładka „O nas”, którą wbrew pozorom czyta wielu internautów. Dzisiaj podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Google Moja Firma – dodaj link do menu swojej restauracji!
Opublikowano: 08-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Czy wyszukiwanie lokali gastronomicznych na Mapach Google może być jeszcze bardziej praktyczne? Tak! Gigant z Mountain View udostępnił w panelu usługi Google Moja Firma nową opcję – atrybut menu. Właściciele restauracji, pizzerii, czy innych lokali oferujących jedzenie na dowóz mogą teraz uzupełnić swoje wizytówki o link prowadzący bezpośrednio do menu! Jak prezentuje się on w wizytówkach i jak go dodać?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Branża sezonowa, efekty cały rok - studium współpracy z firmą ALJOT
Opublikowano: 05-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

We współpracy z firmą Aljot zależało nam na zagwarantowaniu przede wszystkim jak najlepszych rezultatów w sezonie. Jednocześnie podjęliśmy działania, dzięki którym wzrosła liczba wyświetleń i kliknięć strony również poza nim. Jaką strategię przyjęliśmy w pozycjonowaniu tej marki? Co sprawdza się w marketingu sezonowym? Zdradzamy kulisy pracy w naszym studium przypadku.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Kursorem po mapie z nowym Google Earth
Opublikowano: 05-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Nowa odsłona Google Earth udostępnia szereg korzyści sprawiając, że użytkownicy mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy. Warto skorzystać nie tylko z opcji 3D, czyli podziwiania budynków pod każdym możliwym kątem, ale i Odkrywcy - zbioru przewodników po najciekawszych miejscach na całym świecie. Ponadto każde z nich jest opatrzony krótkim opisem, pochodzącym ze sprawdzonych źródeł.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Rozwój lokalnych firm, a wygląd ich stron internetowych
Opublikowano: 04-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Prowadzisz lokalny biznes, ale nie wiesz jak dotrzeć do potencjalnych Klientów? A może trafiają oni na Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu nie zostają na niej dłużej? Jeżeli chcesz stać się lokalnym autorytetem w Twojej branży, mieć wpływ na rozwój prowadzonej firmy oraz sprawić, że Klienci z chęcią będą odwiedzali Twoją stronę internetową, to koniecznie sprawdź na jakie rzeczy powinieneś zwrócić szczególną uwagę.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Fake newsy – koniec fałszywych informacji w Google?
Opublikowano: 27-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Fałszywe, nieprawdziwe informacje w Google (np. w autouzupełnianiu) były w ostatnim czasie małą plagą. W Stanach Zjednoczonych, wg niektórych obserwatorów, mogły nawet zmienić wynik ostatnich wyborów prezydenckich. Wyszukiwarka nie pozostała jednak bierna i przygotowała swoją odpowiedź: projekt o kryptonimie "Sowa", który ma zwalczać "fake newsy" w wynikach wyszukiwania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Growth Hacking – kontrowersyjne strategie marketingowe
Opublikowano: 25-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Marketing internetowy jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się sposobem na pozyskanie nowych klientów. Ze względu na szerokie możliwości, ciągle powstają nowe techniki, mające zwiększyć obroty firmy przy jak najmniejszych kosztach. Jest ich tak wiele, że szybko zyskały wspólną nazwę – Growth Hacking. Czy jednak tego typu działania są na tyle skuteczne, aby wyprzeć tradycyjne sposoby?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się