Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Searcher Task Accomplishment - wymagające dziecko User Experience
Opublikowano: 13-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:05 min

Search Task Accomplishment narobił wokół siebie sporo szumu jeszcze w 2017 roku, a w 2018 nadal nie stracił na znaczeniu. Nadając nowe oblicze User Experience, STA zmusza nas do przewidywania wszystkich, nawet tych najmniejszych i najbardziej ukrytych potrzeb użytkowników. Naszym podstawowym zadaniem jest po prostu je spełnić. Jeżeli my tego nie zrobimy, zrobi to konkurencja...

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Pozycjonowanie branży medycznej. Jak pisać teksty?
Opublikowano: 09-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min
Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r. Nr 112 poz. 654) nakłada na branżę medyczną zakaz reklamy. Nie oznacza to jednak, że właściciele gabinetów lekarskich nie mają szans na to, by wyróżnić się wśród konkurencji. Wręcz przeciwnie – możliwości jest wiele. Trzeba to jednak robić zgodnie z obowiązującym prawem. Dziś podpowiadamy, jak skutecznie promować działalność medyczną w internecie.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zostań Stephenem Kingiem copywritingu!
Opublikowano: 08-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Tego nazwiska trudno nie kojarzyć. Najbardziej płodny twórca horrorów oraz powieści obyczajowych, którego książki zostały sprzedane łącznie w ponad 350 MILIONACH egzemplarzy, wie jak porywać tłumy i na dodatek doskonale się przy tym bawić. Stephen King chętnie dzieli się też swoimi spostrzeżeniami na temat pisania. Czemu więc nie skorzystać z jego rad w pracy Copywritera?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars
Opublikowano: 07-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Współpracą z firmą Polocars udowodniliśmy, że kompleksowe działania przynoszą najciekawsze rezultaty. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowaliśmy aż 180% wzrost wyświetleń domeny, co jest dowodem na znacznie większe zainteresowanie ofertą naszego Klienta obejmującą wynajem samochodów na terenie Poznania. Jakie kroki podjęliśmy? Wszystkiego dowiedzie się w prezentowanym case study.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.27 - (11 głosów)
Tworzenie treści na strony internetowe w 2018 roku
Opublikowano: 02-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Każdy kolejny rok niesie ze sobą zmiany i nowe zadania, jakie czekają na osoby zajmujące się promocją stron internetowych. Branża SEO nieustannie się zmienia, algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej precyzyjne, a użytkownicy - dużo bardziej wymagający. Dlatego w 2018 roku strategia działań SEO powinna skupiać się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na tworzeniu użytecznych treści.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Wygraj z blokadą pisarską!
Opublikowano: 27-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Każdego dopada w końcu rutyna i to niezależnie od branży, w której się obraca. Tak już niestety jest, że gdy robimy coś codziennie, nagle zaczyna nam brakować sposobów, by wciąż wymyślać coś świeżego i dobrego. Jak tego uniknąć? Jak przełamać blokadę – szczególnie tę pisarską? Jak mieć zawsze głowę pełną pomysłów? Zapraszamy na mini sesję coachingową dla copywriterów, z której wszystkiego się dowiesz!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Jak user intent wpływa na content marketing?
Opublikowano: 23-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Odpowiedź na potrzeby użytkowników stała się dla wyszukiwarki Google priorytetem. Jako odbiorcy jesteśmy zadowoleni, że gigant pochyla się nad naszymi pytaniami. Jako nadawcy treści musimy mocno nagimnastykować się, by nasza strona zyskała w oczach Google wartość. Jak tak naprawdę wpływa user intent na strony internetowe? Co ma wspólnego z content marketingiem? I czy potrzebny jest pozycjonowaniu?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
7 sprawdzonych sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych online
Opublikowano: 16-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 13:35 min
Specjaliści ds. marketingu powtarzają niemalże jak mantrę, że aby zwiększyć sprzedaż online, należy generować leady. I mają oni rację! Bez podjęcia w tym kierunku żadnych działań nie można liczyć na spektakularne efekty. Wykorzystanie jednak kilku sprawdzonych metod na pozyskiwanie leadów sprzedażowych może szybko poprawić sytuację Twojej firmy na rynku!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czy dobry content może wpłynąć na nasz mózg?
Opublikowano: 16-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min
Nie od dziś naukowcy zajmują się badaniem źródeł poszczególnych reakcji człowieka na różne bodźce. W przypadku szczególnie atrakcyjnych sytuacji neurony w mózgu skupiają się na danej czynności sprawiając, że świadomość człowieka nie dostrzega innych bodźców, takich jak chociażby odgłosy otoczenia. Czy jednak te ustalenia mogą mieć jakiś wpływ na sposób tworzenia ciekawego contentu na stronę?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (styczeń/luty 2018)
Opublikowano: 15-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Druga połowa stycznia oraz pierwsza lutego wiązała się z licznymi emocjami - przeżywaliśmy akcję ratunkową na górze Nanga Parbat, cieszyliśmy się wspólnie spędzonymi chwilami z dziadkami, a także kibicowaliśmy (i dalej kibicujemy!) Polakom biorącym udział w Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Pjongczang. Widać to w rankingu Doodli, trendów oraz artykułów na The Keyword.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
6 błędów, które zniszczą twoją reputację w social media
Opublikowano: 13-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Social media są jak broń obosieczna – mogą odwrócić się zarówno przeciwko obserwatorom, jak i przeciwko właścicielom profili. Dobrze użyte mogą przynieść wiele korzyści. Komunikacja wymaga jednak pewnej strategii, bo nieraz wystarczy jeden wizerunkowy błąd, aby totalnie pogrążyć reputację firmy. A w internecie nic nie ginie! Czego zatem należy wystrzegać się w mediach społecznościowych?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
5 korzyści, jakie osiągniesz dzięki narzędziu Trendy Google
Opublikowano: 08-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W 2017 roku Polaków najbardziej interesowało to, jak suszyć grzyby. Wiemy to dzięki narzędziu Trendy Google, które udostępnia informacje m.in. na temat rodzaju i liczby tego typu zapytań. Rocznie pada ich ponad bilion! Taka baza danych nie mogła zostać niewykorzystana – na tej podstawie narzędzie tworzy trendy panujące aktualnie w sieci. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę do własnych celów?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się