Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Kobiety vs mężczyźni

Opublikowano: 05-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Firma Rapleaf przeprowadziła badanie podsumowujące strukturę grupy użytkowników najpopularniejszych serwisów społecznościowych pod kątem płci i wieku oraz liczby internetowych znajomych. W badaniu uwzględniono ok. 49,3 mln internautów należących m.in. do Myspace, Facebook, Bebo, Hi5, Flixter.

We wspomnianym zestawieniu „wydało się”, że to kobiety znacznie liczniej uczestniczą w serwisach społecznościowych. Podsumowując wszystkie wyniki w przeprowadzonym badaniu, można wywnioskować, że kobiet powyżej 14. roku życia uczestniczących w serwisach społecznościowych jest 24 821 901. Przy tym mężczyzn jest o 4 262 375 mniej - ok. 20 559 526.

Dla przykładu jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych Facebook.com w swojej bazie zawiera w grupie wiekowej 18-24 aż 1 685 029 kobiet oraz 977 753 mężczyzn.

Ponadto kobiety 18-24 lat są bardziej aktywne niż mężczyźni w tej samej grupie wiekowej. Dopiero w starszych grupach wiekowych zaczynają dominować mężczyźni:

kobiety i mężczyźni w internecie
Badania wskazują również, że największy odsetek obydwu płci posiada od 1-25 znajomych. Traktując wyniki troszkę z przymrużeniem oka, możemy powiedzieć, że kobiety zdeklasowały mężczyzn właśnie w tej dziedzinie aktywności :)

Źródło:readwriteweb.com

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
#1gronix2008-08-05 13:32:30
Zrozumiałe, że kobiety w wieku 18-24 lat są bardziej aktywne w sieci (serwisy społecznościowe) - po prostu zegar im tyka i szukają faceta, z którym mogłyby mieć dziecko. Dziś niejeden związek powstał dzięki istnieniu jakiegoś portalu. Kiedyś poznawano się po mszy niedzielnej albo na targu a dziś w sieci, gdzie można wybrać sobie najlepszy "produkt" i go "zjeść".
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się