![]() | ![]() |
Kilka słów o firmie
Swimming For Life to ciekawa pozycja na warszawskiej mapie miejsc związanych ze zdrowym stylem życia. Szkoła oferuje zajęcia z zakresu nauki pływania dla osób dorosłych, w tym: indywidualną naukę pływania od podstaw, doskonalenie technik pływackich, a także treningi oraz przygotowania do triathlonu i maratonów pływackich na otwartych wodach. Wizją firmy jest przekazywanie wiedzy i umiejętności wszystkim swoim Klientom – bez względu na wiek, sprawność fizyczną, doświadczenie pływackie czy motywacje i cele.
Filary współpracy
Jakie były oczekiwania klienta?
Ze szkołą pływania Swimming For Life współpracujemy od grudnia 2019 roku. Głównym celem podjęcia działań SEO miało być pozyskiwanie Klientów, czyli osób dorosłych zamieszkałych w Warszawie i okolicach, zainteresowanych pływaniem oraz kursami z zakresu pływania. Oprócz tego, Klientowi zależało na osiągnięciu widoczności na 1 stronie wyników wyszukiwania Google.
Jakie kroki podjęliśmy?
Uwzględniając cele Klienta podjęliśmy decyzję o wdrożeniu strategii SEO Cloud, która miała nam pozwolić na maksymalne wykorzystanie potencjału strony swimmingforlife.pl, a tym samym na maksymalne zwiększenie jej widoczności wśród internautów będących potencjalnymi Klientami szkoły. Udało się to osiągnąć dzięki optymalizacji nagłówków i treści, przez które serwis stał się atrakcyjny nie tylko dla jego użytkowników, ale także dla robotów Google.
Dodatkowo - mając na uwadze, że Klientowi zależy na dotarciu do osób zamieszkałych w Warszawie i okolicach – położyliśmy nacisk na stworzenie i zoptymalizowanie wizytówki jego szkoły w Google Moja Firma. Według statystyk bowiem, aż 78% użytkowników poszukujących lokalnych usług - takich jak nauka pływania - korzysta właśnie z Map Google!
Efekt I
Prawie 2500 odwiedzin potencjalnych Klientów miesięcznie!
Praca na stronie zaowocowała przełożeniem na realne efekty – dzięki zaawansowanej optymalizacji technicznej oraz cyklicznemu linkowaniu serwisu, jego wyświetlenia wzrosły o 285% w stosunku do pierwszego miesiąca współpracy. Aktualnie Google Search Console notuje ok. 28000 wyświetleń strony w miesiącu!
Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r.
Źródło: Google Search Console
Wzrost wyświetleń strony oraz zoptymalizowanie poziomu CTR do ok. 8,50%, przyczyniły się do zwiększenia miesięcznej liczby odwiedzin serwisu przez internautów zainteresowanych pływaniem oraz kursami z zakresu pływania o prawie 1615% w stosunku do pierwszego miesiąca współpracy!
Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r.
Źródło: Google Search Console
Efekt II
Średnia pozycja w Top10 dla 632 fraz!
Rozbudowa strony swimmingforlife.pl o dodatkowe zakładki szybko przyniosła efekt w postaci wzrostu liczby indeksowanych w Google wyrażeń kluczowych! Dzięki odpowiedniemu nasyceniu pojawiających się na nich treści frazami, Klient odnotował nie tylko efekt ilościowy, ale również jakościowy – średnia pozycja wszystkich wyrażeń kluczowych, na które serwis jest widoczny wzrosła bowiem z 3-4 podstrony wyników wyszukiwania, na 1-2!
Wykres prezentuje wzrost liczby widocznych wyrażeń kluczowych od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r.
Źródło: Google Search Console
Wykres prezentuje wzrost średniej pozycji widocznych fraz od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r.
Źródło: Google Search Console
Mateusz Jurewicz, Właściciel