Ikona 04:35 min Ikona 05.05.2020

Panująca sytuacja, związana z pandemią rozprzestrzeniającego się wirusa SARS-CoV-2 i próbami jego powstrzymania, doprowadziła do tzw. lockdownu w wielu krajach na całym świecie. W Polsce również mamy do czynienia ze stanem zamrożenia, który może prowadzić do wyhamowania wielu biznesów opartych przede wszystkim na funkcjonowaniu punktów stacjonarnych. Jednak nie musi tak być. W sytuacji izolacji również można prowadzić biznes – uruchamiając sklep online nadal możesz aktywnie działać!

 

Zastanawiasz się czy sklep online to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

  • …, bo prowadzisz restaurację? Nie musisz w obecnej sytuacji rezygnować z oferowania swoich usług gastronomicznych. Możesz sprzedawać nadal, tylko w inny sposób – właśnie przez sklep internetowy! Wprowadź zamiast produktów ulubione dania swoich Klientów i korzystaj ze sprzedaży na dowóz bez pośredników!
  • …, bo masz zakład fryzjerski? Możesz proponować swoim klientom przynajmniej częściowo usługi związane ze swoją działalnością, np. sprzedawać gotowe zestawy do farbowania włosów, przygotowane indywidualnie pod potrzeby klienta i udostępnić tutorial wideo z pokazaną krok po kroku instrukcją samodzielnego farbowania.
  • …, bo prowadzisz zakład piercingu i tatuażu – usług nie możesz realizować, ale sklep online pozwoli Ci sprzedawać m.in. kolczyki, środki do ochrony tatuaży. Możesz wstawić jako produkt do sklepu internetowego wideokonsultacje, aby omówić szczegóły przyszłej realizacji.

 

Tak! Chcę uruchomić sklep online.

Decyzja o uruchomieniu własnego sklepu internetowego, to może być dla Ciebie okno na nowe możliwości monetyzowania swojego biznesu w świecie online.  To sposób, pozwalający czerpać realne korzyści z obecności firmy w wirtualnej rzeczywistości przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa wobec swoich pracowników oraz klientów. W sytuacji utrzymującej się jeszcze izolacji oraz społecznego dystansu, gdzie realizacja licznych usług jest bezpośrednio niemożliwa, sklep internetowy umożliwia prowadzenie działalności przy założeniu przeprojektowania swojej oferty.  Pamiętaj usługa też jest produktem i towarem, który możesz umieścić w swoim sklepie online – musi być tylko przygotowana z myślą o obecnej sytuacji, np. zamiast stylizacji paznokci zaproponuj swojej klientce produkty do samodzielnego wykonania konkretnego manicure i podczas wideorozmowy wyjaśnij, jak wykonać stylizację.

 

Jak uruchomić sklep online? 

 

Proponujemy wsparcie we wkroczeniu w e-commerce. Podpowiadamy rozwiązanie, które w krótkim czasie pozwoli Ci prowadzić sprzedaż internetową usług i/lub produktów – a wiemy jak duże znaczenie ma teraz czas. Pomożemy Ci stworzyć w sieci miejsce, do którego będziesz mógł odsyłać swoich dotychczasowych klientów i przez które będziesz mógł pozyskiwać nowych odbiorców. Uruchamiając sklep online warto wziąć pod uwagę:

 

  • odpowiednią nazwę – warto, aby nawiązywała do nazwy działalności, którą prowadzisz bądź wskazywała na rodzaj oferty, z jaką klient spotka się w Twoim sklepie internetowym. Konieczne jest także sprawdzenie dostępności nazwy domeny. Chętnie pomożemy przy jej doborze.
  • bezpieczeństwo zakupów – klient powinien czuć się bezpiecznie w Twoim sklepie online. Certyfikaty SSL zapewniają poufność transmisji danych przesyłanych przez internet, a strony, które go posiadają można rozpoznać po charakterystycznej ikonie kłódki na pasku stanu przeglądarki. Możemy wesprzeć Cię w doborze odpowiedniego dla Twojego sklepu certyfikatu
  • wygląd i zawartość sklepu – umieszczenie podstawowych informacji o rodzaju oferty oraz o firmie i jej danych teleadresowych ma istotne znaczenie dla klientów, którzy sprawdzając podstawowe dane, będą chcieli ocenić wiarygodność Twojej firmy. Wskażemy, jak uzupełnić te informacje, a ponadto dodamy kilka pierwszych produktów i wyjaśnimy w jaki sposób to zrobić, żebyś w przyszłości mógł działać w pełni samodzielnie.
  • formę kontaktu – to bardzo ważny element komunikacji z klientem. Poprzez wiadomość mailową będziesz mógł przyjmować zamówienia oraz przekazywać informacje o stanie realizacji zlecenia. Teraz to szczególnie ważne, a my możemy pomóc Ci założyć skrzynkę mailową specjalnie dla sklepu online.
  • integrację z biznesem – jeśli posiadasz już stronę internetową, to podepniemy pod nią uruchomiony sklep online, dzięki czemu osoby zainteresowane ofertą Twojej firmy będą mogły przejść do zakupu produktów i/lub usług.

Uruchomienie sklepu internetowego dla wielu przedsiębiorców, głównie usługodawców, może być szansą na zachowanie ciągłości w prowadzeniu działalności gospodarczej. W czasie obecnych zawirowań ekonomicznych sklep online może generować przychód. Warto mieć też na uwadze, że to inwestycja w przyszłość – po wygaśnięciu pandemii będzie obok stacjonarnego salonu czy restauracji kolejnym kanałem sprzedaży. Ponadto, może odpowiadać obecnie na potrzeby Twoich klientów, umożliwiając im dokonanie bezpiecznych zakupów oraz zapoznanie się dokładnie z ofertą o dowolnej porze dnia i nocy. Pamiętaj także, aby zadbać o pozycjonowanie sklepu internetowego w celu generowania większej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:20 min 04.02.2021 Wyjaśniamy i podpowiadamy jak ułatwić sobie pracę podczas pozycjonowania i prac optymalizacyjnych prowadzonych dla sklepu internetowego (np. osCommerce). W jaki sposób ułatwić i zautomatyzować tworzenie tytułów i opisów? Jaką formę powinny mieć te meta tagi? Czy w ogóle warto się nimi przejmować? Serdecznie zapraszamy do lektury. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Słowa sprzedają. Jak napisać mocny opis produktu? Ikona 06:25 min 15.12.2021 Nigdy nie lekceważ wartości dobrego tekstu! Pokutuje niekiedy przekonanie, że dobry towar w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce to wszystko, czego potrzeba, aby osiągać zadowalające wyniki sprzedaży. Bagatelizowanie atrakcyjnego opisu produktu jest jednak poważnym błędem, a w najlepszym wypadku niewykorzystanym potencjałem – szczególnie w okresie świątecznym, gdy  większość sprzedawców wytacza najcięższe marketingowe działa. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:15 min 11.07.2019 W przypadku promocji sklepów internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania istnieje wiele "pułapek", o których koniecznie trzeba pamiętać. W kolejnym z serii artykułów o optymalizacji witryn opartych na silniku osCommerce, wyjaśniamy jak wdrożyć na takich stronach przyjazne linki. A o tym, że warto takie linki wdrażać pisaliśmy już we wcześniejszym artykule. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700