Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Marketing internetowy w turystyce

Opublikowano: 12-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min



1. Interakcje

Wykorzystaj zaangażowanie osób, które miło spędzają czas. Kiedy są na udanych wakacjach, zwiększa się prawdopodobieństwo, że będą chcieli o tym powiedzieć swoim znajomym. Być może oznaczą się w poście na Facebooku albo napiszą kilka miłych słów na temat pobytu w recenzji. Wykorzystaj tę okazję do nawiązania relacji. Odpowiedz, podziękuj, wstaw emotikon. Pamiętaj, że zobaczy to nie tylko osoba zainteresowana, ale także wszyscy jej znajomi. Szkoda byłoby stracić taką szansę do pokazania potencjalnemu klientowi, jakie fajne miejsce tworzysz!

2. Nie za dużo tej technologii?

Jeśli nie jesteś osobą biegłą w obsłudze rozmaitych stron czy aplikacji, nie skupiaj się na tworzeniu profili we wszystkich możliwych serwisach. Lepsza jest jedna, dobrze wypozycjonowana strona internetowa niż wiele kont na serwisach, które są słabiej obsługiwane lub (co gorsza) stały się internetowym cmentarzyskiem. Do najpopularniejszych serwisów należy Facebook, na drugim miejscu jest Instagram, a na trzecim Twitter.


3. Dzieje się

Jeśli nie chcesz inwestować w reklamę na Facebooku wykorzystaj te narzędzia, którymi już dysponujesz. Jeżeli Twój hotel organizuje np. wyjście na nordic walking czy wycieczkę, załóż wydarzenie. Pokaż, że dzięki Twojemu biznesowi można ciekawie spędzić wolny czas. Znani z dalekich podróży blogerzy polecają tę formę jako jedną z możliwość osiągnięcia dużych zasięgów wśród osób, które jeszcze nie znają Twojej firmy.