Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Skok na wysokie pozycje!

Opublikowano: 02-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Promocja strony www.gierasimczuk.com.pl nastawiona była na zwiększenie widoczności witryny wśród zapytań lokalnych dotyczących branży. O pozytywnym rezultacie pozycjonowania najlepiej świadczą te wartości:

 


Kilka słów o firmie

Architekt wnętrz Natalia Gierasimczuk – profesjonalizm projektowania

Absolwentka architektury wnętrz, pasjonatka minimalnych form i nowoczesnych rozwiązań - architekt Natalia Gierasimczuk zajmuje się projektowaniem przestrzeni prywatnych oraz komercyjnych. Świadczy usługi projektowe dla klientów z Wrocławia, Zielonej Góry i okolic. Aranżuje pomieszczenia mając na uwadze ich funkcjonalność oraz komfort. Biuro projektowe realizuje również usługi dekoratorskie, pomagając w doborze odpowiedniej kolorystyki ścian i wyposażenia wnętrza. Oferuje pomoc podczas zakupów dekoracji, udając się razem z Klientami do sklepów z wyposażeniem i artykułami ozdobnymi. Dla zobrazowania swoich koncepcji przygotowuje komputerowe wizualizacje 3D.


Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

Współpracę z architekt wnętrz Natalią Gierasimczuk rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku od pozycjonowania na określoną listę fraz kluczowych. Klientka jasno określiła cel kooperacji z Sunrise System – zależało jej na zwiększeniu zainteresowania ofertą projektowania wnętrz wśród klientów indywidualnych z Wrocławia, Zielonej Góry oraz okolic. Chciała też zwiększyć liczbę zamówień z Internetu, gdyż zaobserwowała, że to właśnie z tego źródła pochodzi większość zleceń.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

Do działań w zakresie pozycjonowania starannie dobraliśmy słowa kluczowe: z jednej strony – były to wyrażenia powszechnie wyszukiwane i popularne dla branży architektury wnętrz, z drugiej strony – zastosowaliśmy geolokalizację, mając na uwadze chęć promowania usług lokalnie. Następnym krokiem była optymalizacja strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google oraz potrzeb odbiorców. Posłużyły temu fachowe teksty oraz złożone działania w zakresie pozycjonowania, dzięki którym strona stała się przyjazna dla robotów Google (także pod kątem technicznym).

 

Efekt I

Strzał w dziesiątkę!

Efektywność prac Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu była widoczna już po pierwszych trzech miesiącach współpracy. Strona gierasimczuk.com.pl na wszystkie frazy z umowy wyświetlała się w top10 organicznych wyników wyszukiwania, a w kolejnych miesiącach – aż do marca 2017 roku – topowe wyniki utrzymywały się.

 

Wykres przedstawia wzrost pozycji dla przykładowych fraz kluczowych w pierwszym roku współpracy. Źródło: własne


Od kwietnia 2017 roku współpraca oparła się o nową formułę w ramach usługi SEO Cloud.
Zaproponowaliśmy wówczas Klientce odejście od klasycznego sposobu pozycjonowania z określoną listą fraz kluczowych. W zamian zaoferowaliśmy działania w kierunku promocji całego serwisu – z zaangażowaniem bardzo ogólnych dla branży fraz, jak też wyrażeń typu „long tail”. Taka kompilacja działań miała na celu doprowadzić do promowanej strony osoby, wprowadzające do wyszukiwarki bardzo różne zapytania związane z architekturą wnętrz.

Wykres przedstawia wzrost wskaźnika średniej pozycji dla promowanej strony w ostatnich 18 miesiącach współpracy z uwzględnieniem okresu po przejściu na formułę SEO Cloud. Źródło: Google Search Console.


Zarówno pozycjonowanie na określoną listę fraz kluczowych, jak i nowa formuła współpracy w ramach usługi SEO Cloud, przyczyniły się do wyraźnego skoku średniej pozycji. W ciągu zaledwie 18 miesięcy parametr ten podniósł się z 11,07 do 3,99. Oznacza to, że strona wyświetlana jest średnio na 3 lub 4 pozycji, dzięki czemu dociera do niej szersze grono odbiorców. Co więcej, po przejściu na usługę SEO Cloud, która generuje ruch na dużą dodatkową liczbę fraz, tak wysoka pozycja utrzymuje się.


Efekt II

Większy ruch na stronie

Wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania przełożyły się na większą rozpoznawalność witryny w Internecie i podniosły aktywność Internautów na stronie. Obecnie strona ma 551 114 wyświetleń, z czego blisko 10% pochodzi z ruchu wygenerowanego w ostatnich trzech miesiącach, oraz 17 774 kliknięć, z czego blisko 8% stanowi efekt działań z ostatniego kwartału. Oznacza to, że pomimo bardzo dobrych wyników tradycyjnego pozycjonowania z określoną listą fraz kluczowych, osiągnęliśmy jeszcze lepsze efekty przy zastosowaniu nowej formuły SEO Cloud.


Wykres przedstawia stosunek procentowy liczby wyświetleń uzyskany w wyniku pozycjonowania w ramach usługi SEO Cloud względem efektów pozycjonowania z określoną liczbą fraz kluczowych. Źródło: Google Search Console.


Wykres przedstawia stosunek procentowy liczby kliknięć uzyskany w wyniku pozycjonowania w ramach usługi SEO Cloud względem efektów pozycjonowania z określoną liczbą fraz kluczowych. Źródło: Google Search Console




Dobrze zaprojektowana strategia

Zrealizowaliśmy postawione nam na początku współpracy cele. Witryna wyświetla się wysoko na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na zapytania lokalne. Bardzo dobra średnia pozycja przy tak konkurencyjnej branży jak architektura wnętrz, zapewniła większą widoczność. W efekcie przełożyło się to na wzrostu ruchu na stronie. Nasze działania pozytywnie oceniła właścicielka biura projektowego – Natalia Gierasimczuk-Ponichtery:

„Specjaliści Sunrise System dobrze zaprojektowali dla mnie strategię promocji w Internecie. Doceniam to, bo doskonale wiem z doświadczenia jak wiele aspektów trzeba wziąć pod uwagę przy tworzeniu projektów w ogóle. W trakcie współpracy mogłam zawsze liczyć na wsparcie i porady Opiekuna Klienta, a propozycję przejścia na nowy sposób pozycjonowania uważam za pozytywną zmianę. Cieszy mnie, że współpracuję z innowacyjną firmą, ponieważ widzę tego rzeczywiste rezultaty w postaci większego zainteresowania moją stroną, a co za tym idzie – także ofertą”.


Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się