Ikona 05:05 min Ikona

Zlecenie pozycjonowania na promocję strony www.gierasimczuk.com.pl nastawiona była na zwiększenie widoczności witryny wśród zapytań lokalnych dotyczących branży. O pozytywnym rezultacie najlepiej świadczą te wartości:

 

 

Kilka słów o firmie

 

Architekt wnętrz Natalia Gierasimczuk – profesjonalizm projektowania

 

Absolwentka architektury wnętrz, pasjonatka minimalnych form i nowoczesnych rozwiązań – architekt Natalia Gierasimczuk zajmuje się projektowaniem przestrzeni prywatnych oraz komercyjnych. Świadczy usługi projektowe dla klientów z Wrocławia, Zielonej Góry i okolic. Aranżuje pomieszczenia mając na uwadze ich funkcjonalność oraz komfort. Biuro projektowe realizuje również usługi dekoratorskie, pomagając w doborze odpowiedniej kolorystyki ścian i wyposażenia wnętrza. Oferuje pomoc podczas zakupów dekoracji, udając się razem z Klientami do sklepów z wyposażeniem i artykułami ozdobnymi. Dla zobrazowania swoich koncepcji przygotowuje komputerowe wizualizacje 3D.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

 

Współpracę z architekt wnętrz Natalią Gierasimczuk rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku od pozycjonowania na określoną listę fraz kluczowych. Klientka jasno określiła cel kooperacji z Sunrise System – zależało jej na zwiększeniu zainteresowania ofertą projektowania wnętrz wśród klientów indywidualnych z Wrocławia, Zielonej Góry oraz okolic. Chciała też zwiększyć liczbę zamówień z Internetu, gdyż zaobserwowała, że to właśnie z tego źródła pochodzi większość zleceń.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Do działań w zakresie pozycjonowania starannie dobraliśmy słowa kluczowe: z jednej strony – były to wyrażenia powszechnie wyszukiwane i popularne dla branży architektury wnętrz, z drugiej strony – zastosowaliśmy geolokalizację, mając na uwadze chęć promowania usług lokalnie. Następnym krokiem była optymalizacja strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google oraz potrzeb odbiorców. Posłużyły temu fachowe teksty oraz złożone działania w zakresie pozycjonowania, dzięki którym strona stała się przyjazna dla robotów Google (także pod kątem technicznym).

 

Efekt I

 

Strzał w dziesiątkę!

 

Efektywność prac Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu była widoczna już po pierwszych trzech miesiącach współpracy. Strona gierasimczuk.com.pl na wszystkie frazy z umowy wyświetlała się w top10 organicznych wyników wyszukiwania, a w kolejnych miesiącach – aż do marca 2017 roku – topowe wyniki utrzymywały się.

Wykres przedstawia wzrost pozycji dla przykładowych fraz kluczowych w pierwszym roku współpracy. Źródło: własne

 

Od kwietnia 2017 roku współpraca oparła się o nową formułę w ramach usługi SEO Cloud. Zaproponowaliśmy wówczas Klientce odejście od klasycznego sposobu pozycjonowania z określoną listą fraz kluczowych. W zamian zaoferowaliśmy działania w kierunku promocji całego serwisu – z zaangażowaniem bardzo ogólnych dla branży fraz, jak też wyrażeń typu „long tail”. Taka kompilacja działań miała na celu doprowadzić do promowanej strony osoby, wprowadzające do wyszukiwarki bardzo różne zapytania związane z architekturą wnętrz.

 

Wykres przedstawia wzrost wskaźnika średniej pozycji dla promowanej strony w ostatnich 18 miesiącach współpracy z uwzględnieniem okresu po przejściu na formułę SEO Cloud. Źródło: Google Search Console.

 

Zarówno pozycjonowanie na określoną listę fraz kluczowych, jak i nowa formuła współpracy w ramach usługi SEO Cloud, przyczyniły się do wyraźnego skoku średniej pozycji. W ciągu zaledwie 18 miesięcy parametr ten podniósł się z 11,07 do 3,99. Oznacza to, że strona wyświetlana jest średnio na 3 lub 4 pozycji, dzięki czemu dociera do niej szersze grono odbiorców. Co więcej, po przejściu na usługę SEO Cloud, która generuje ruch na dużą dodatkową liczbę fraz, tak wysoka pozycja utrzymuje się.

 

Efekt II

 

Większy ruch na stronie

 

Wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania przełożyły się na większą rozpoznawalność witryny w Internecie i podniosły aktywność Internautów na stronie. Obecnie strona ma 551 114 wyświetleń, z czego blisko 10% pochodzi z ruchu wygenerowanego w ostatnich trzech miesiącach, oraz 17 774 kliknięć, z czego blisko 8% stanowi efekt działań z ostatniego kwartału. Oznacza to, że pomimo bardzo dobrych wyników tradycyjnego pozycjonowania z określoną listą fraz kluczowych, osiągnęliśmy jeszcze lepsze efekty przy zastosowaniu nowej formuły SEO Cloud.

Wykres przedstawia stosunek procentowy liczby wyświetleń uzyskany w wyniku pozycjonowania w ramach usługi SEO Cloud względem efektów pozycjonowania z określoną liczbą fraz kluczowych. Źródło: Google Search Console.

Wykres przedstawia stosunek procentowy liczby kliknięć uzyskany w wyniku pozycjonowania w ramach usługi SEO Cloud względem efektów pozycjonowania z określoną liczbą fraz kluczowych. Źródło: Google Search Console

 

 

Dobrze zaprojektowana strategia

 

Pozycjonowanie lokalne pozwoliło zrealizować postawione nam na początku współpracy cele. Witryna wyświetla się wysoko na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na zapytania lokalne. Bardzo dobra średnia pozycja przy tak konkurencyjnej branży jak architektura wnętrz, zapewniła większą widoczność. W efekcie przełożyło się to na wzrostu ruchu na stronie. Nasze działania pozytywnie oceniła właścicielka biura projektowego – Natalia Gierasimczuk-Ponichtery:

„Specjaliści Sunrise System dobrze zaprojektowali dla mnie strategię promocji w Internecie. Doceniam to, bo doskonale wiem z doświadczenia jak wiele aspektów trzeba wziąć pod uwagę przy tworzeniu projektów w ogóle. W trakcie współpracy mogłam zawsze liczyć na wsparcie i porady Opiekuna Klienta, a propozycję przejścia na nowy sposób pozycjonowania uważam za pozytywną zmianę. Cieszy mnie, że współpracuję z innowacyjną firmą, ponieważ widzę tego rzeczywiste rezultaty w postaci większego zainteresowania moją stroną, a co za tym idzie – także ofertą”.

 

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
100% skuteczności! Case Study ze współpracy z firmą ELDAN Ikona 05:00 min Współpraca z firmą ELDAN była dla nas ciekawym wyzwaniem. Producent odzieży medycznej miał bardzo sprecyzowane wymagania dotyczące widoczności w wyszukiwarce Google. Na dodatek okazało się, że branża Klienta ma charakter sezonowy. To stanowiło dla nas wyzwanie, które chętnie podjęliśmy. Jakie efekty uzyskaliśmy? Czy możliwe jest osiągnięcie 100% skuteczności w pozycjonowaniu? Czytaj więcej
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c. Ikona 03:55 min Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji. Czytaj więcej
„Lepsza widoczność w Internecie” – studium współpracy z RegeneMed Ikona 03:50 min Gdy zgłosili się do nas eksperci z niszowej branży – firma RegeneMed, nie mieliśmy wątpliwości, że pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem w promocji tej marki w Internecie. Dzięki przemyślanej i dobrze dopasowanej strategii osiągnęliśmy cele biznesowe. Jak podeszliśmy do promowania wąskiej specjalizacji? Co pozwoliło osiągnąć tak dobre rezultaty? Uchylamy rąbka tajemnicy w Case Study. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700