Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign

Opublikowano: 08-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Pełne zaangażowanie naszego Zespołu w pozycjonowanie domeny www.turdesign.pl sprawiło, że stała się ona nie tylko lepiej rozpoznawalna, ale zyskała ciekawe, specjalistyczne treści. Poniższe wartości wskazują, że hydrografika wyraźnie zainteresowała użytkowników sieci:

 

  


Kilka słów o firmie

 

TURdesign – specjalista w zakresie hydrografiki

 

Firma TURdesign specjalizuje się w hydrografice, czyli tworzeniu unikalnych wzorów na materiałach różnego typu, także tych o skomplikowanych kształtach. Nowoczesna technika równomiernego pokrywania grafiką pozwala na zmianę wyglądu zwykłego przedmiotu i nadanie mu indywidualnego charakteru. Ogromna liczba wzorów, jakimi dysponuje TURdesign, daje spore możliwości konfiguracji i wybranie niepowtarzalnego rysunku na każdym typie tworzywa, m.in. drewnie, szkle, plastiku czy metalu. Hydrografika pozwala na spersonalizowanie takich przedmiotów, jak rama rowerowa, owiewki i zbiorniki paliwa przy motocyklach, blaty i meble, a nawet sprzęt komputerowy. Oprócz tego firma zajmuje się przyciemnianiem szyb oraz oklejaniem samochodów.

 

Filary współpracy


Jakie były oczekiwania?


Współpraca Sunrise System z firmą TURdesign trwa od sierpnia 2016 roku. Za cel obraliśmy przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie www.turdesign.pl, wypromowanie marki, a także zachęcenie użytkowników do odwiedzenia witryny i zapoznanie się z unikalną ofertą, jaką jest hydrografika. To właśnie na tej usłudze skupiliśmy się najbardziej, chcąc przybliżyć potencjalnym Klientom jej wyjątkowy charakter. Mimo że firma zajmuje się oklejaniem szyb i samochodów, to właśnie hydrografika była usługą, na której wypromowaniu najbardziej nam zależało.


Jakie kroki podjęliśmy?


Do naszych zadań, należało przede wszystkim odpowiednie dobranie fraz. Zdecydowaliśmy się na 6 wyrażeń kluczowych o największym potencjale konwertowania. Dzięki naszemu zaangażowaniu w krótkim czasie możliwe było dostosowanie domeny do algorytmów Google, które oceniają witrynę jako przyjazną dla użytkowników.


Następnie skupiliśmy się na optymalizacji strony Klienta pod kątem wartościowych, unikalnych oraz specjalistycznych tekstów dotyczących hydrografiki. W ten sposób uzupełniliśmy witrynę o dodatkowe, ważne dla użytkowników treści, przybliżające usługę w przystępny i zarazem atrakcyjny sposób. W niedługim czasie osiągnęliśmy pierwsze zadowalające wyniki.

Efekt I


Pożądany wzrost zainteresowania marką


Dzięki dobraniu słów kluczowych i optymalizacji strony pod kątem specjalistycznych treści, osiągnęliśmy wysokie pozycje w rankingu Google. Przyczyniło się to do wyraźnego zwiększenia popularności marki TURdesign. Odnotowaliśmy wzrost wyświetleń o 496,7% (z 1 634 do 9 750) w ciągu 10 miesięcy. Dzięki temu wiemy, że większa liczba użytkowników zapoznała się z unikatową ofertą Klienta, a także mogła dotrzeć do niej w efektywniejszy sposób.

 

 

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń witryny www.turdesign.pl w porównaniu z pierwszym i ostatnim miesiącem współpracy Źródło: Google Search Console

 

 

Ponadto, już po 4 miesiącach od rozpoczęcia współpracy 6 wyrażeń kluczowych pojawiło się w top10 i  stabilnie się na nich utrzymuje. Natomiast 2 frazy kluczowe od 7 miesięcy nie schodzą z 1. miejsca w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Dokładnie przemyślana lista fraz (w połączeniu z optymalizacją domeny oraz wdrożeniem treści) przyniosła dodatkowy efekt: strona www.turdesign.pl zaczęła wyświetlać się na 95 fraz dodatkowych, których umowa pierwotnie nie uwzględniała. Uzyskaliśmy w ten sposób większą widoczność, zapewniając Klientowi rosnące zainteresowanie użytkowników poszukujących usług związanych z profesjonalną hydrografiką.

 

Wykres przedstawia pozycje witryny www.turdesign.pl w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane wyrażenia kluczowe od początku trwania umowy. Źródło własne.

 


Efekt II

 

Imponujący ruch na stronie


Efektywne pozycjonowanie oraz wdrażanie nowych, wartościowych treści sprawiło, że odnotowaliśmy duży ruch na stronie. Dzięki temu witryna www.turdesign.pl zyskała większe zainteresowanie potencjalnych odbiorców, a także stała się lepiej widoczna w naturalnych wynikach wyszukiwania. Liczba kliknięć dla domeny Klienta wzrosła aż o 1 525% w ciągu 8 miesięcy współpracy. Co ciekawe, zainteresowanie marką nie spada, wręcz przeciwnie – średnia wartość CTR wyniosła 6,53%, co potwierdza stałe zaciekawienie domeną wśród użytkowników poszukujących usług związanych z hydrografiką.

 

 

 

Wykres przedstawia liczbę kliknięć i wyświetleń na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy współpracy w oparciu o umowę SEO Smart. Źródło: Google Search Console

 

 

TURdesign znaczy jakość!


Najważniejszy cel został osiągnięty – uzyskaliśmy realny ruch na stronie, wypromowaliśmy markę oraz wyróżniliśmy ją spośród ofert konkurencji. Podjęliśmy działania, które opłaciły się w stu procentach i poszerzyły grono osób zainteresowanych hydrografiką w wykonaniu TURdesign. Świetne wyniki kilkumiesięcznej współpracy potwierdza właściciel firmy, Artur Lichosik:


„Dzięki pozycjonowaniu z Sunrise System zauważyłem większe zainteresowanie moją usługą. Moja marka stała się rozpoznawalna, a TURdesign kojarzy się z hydrografiką najwyższych lotów. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Moja strona jest widoczna i chętnie odwiedzana przez internautów, co bardzo mnie cieszy, ponieważ mogę jeszcze lepiej rozwijać swoją działalność i oferować jeszcze ciekawsze rozwiązania.”

 

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się