Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Sunrise System Partnerem Premium firmy Google

Opublikowano: 30-06-2016

Po trzech latach od uruchomienia globalnego projektu wsparcia agencji realizujących kampanie AdWords dla firm Google zdecydowało o unifikacji dwóch programów: Google Partners oraz Autoryzowany Partner MSP AdWords. Od 27 czerwca 2016 roku wszystkie agencje współpracujące z Google zostały objęte jednym programem: Google Partners.

 

Google wprowadziło w nowym programie Google Partners również podział firm na dwie kategorie:

a) Google Partner

b) Google Partner Premier (w polskiej wersji: Google Partner Premium)

 

Nasza firma, jako jedna z wiodących, należy do kategorii Google Partner Premier.

Spośród prawie 400 polskich Partnerów Google firm ze statusem Premium jest kilkanaście*. Znalezienie się w tej kategorii Partnerów firmy Google to kolejne (po naszym udziale w Programie Autoryzowany Partner MSP AdWords) potwierdzenie wyróżnionej pozycji wśród agencji SEM.

 

 

Kryterium uzyskania statusu Google Partner Premium jest m.in. duża liczba obsługiwanych w obszarze AdWords Klientów oraz bardzo wysoki poziom wydatków na kontach. Oczywiście dla nas ważne są zastosowane kryteria jakościowe: Google Partner Premium może zostać agencja stosująca zalecane i skuteczne praktyk na kontach AdWords.

 

Warto również zwrócić uwagę, że przy okazji zmiany w programie Google wprowadziło specjalizacje dla agencji realizujących kampanie AdWords. Obecnie dostępnych jest 5 specjalizacji:

- reklama w wyszukiwarce
- reklama na urządzeniach mobilnych
- reklama w sieci reklamowej
- reklama w Zakupach Google
- reklama video.


Google wprowadziło ścisłe specjalizacje, aby zasugerować reklamodawcom, które firm mają największe doświadczenie w realizacji danego typu kampanii. Specjalizacje są przyznawane w oparciu o poniższe kryteria: 


• Co najmniej jedna osoba zatrudniona w firmie z Programu Google Partners musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords.
• Agencja musi dysponować specjalistyczną wiedzą z danego obszaru specjalizacji.
• Łączne wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynieść co najmniej 10 000 USD (lub równowartość w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni.


Nasza firma na starcie Programu otrzymała trzy z pięciu specjalizacji:

 

- reklama w wyszukiwarce
- reklama na urządzeniach mobilnych
- reklama w sieci reklamowej.


Obecnie jesteśmy również bardzo blisko uzyskania kolejnej specjalizacji z reklamy w Zakupach Google.

 

Specjalizacje danej agencji SEM zostały również wbudowane w logo programu Google Partner Premier:

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy poszukujące wyspecjalizowanego wsparcia w kampaniach AdWords.

 

Więcej: Google Partners

 

*stan na 30.06.2016

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.73 - (11 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się