Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Case study ze współpracy z firmą Zwinne Miasto, czyli aż 300% więcej wyświetleń dzięki SEO Cloud
Opublikowano: 14-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min

Pozycjonowanie to proces długotrwały, w szczególności w przypadku niszowych branż - jednak nie oznacza to, że doskonałych wyników nie można osiągnąć w bardzo krótkim czasie. Udowadnia to SEO Cloud, dzięki któremu już w ciągu kilku miesięcy udało nam się znacząco poprawić liczbę nie tylko wyświetleń, ale także klików w stronę internetową naszego Klienta.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 14-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.78 - (18 głosów)
Pozycjonowanie na PLUS! Case Study ze współpracy z firmą Aquos
Opublikowano: 10-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:10 min
Praca nad stroną internetową firmy Aquos była i wciąż jest dla nas ogromną przyjemnością. Wspólne działania zaowocowały wzrostem liczby wyświetleń oraz kliknięć, a tym samym dużo większym zainteresowaniem użytkowników sieci - w szczególności miłośników zwierząt domowych, na których najbardziej zależało naszemu Klientowi. Rezultaty są więcej niż znakomite!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak pisać dla internautów, by czytało im się szybko, lekko i łatwo
Opublikowano: 02-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Skanowanie wzrokiem to coraz częstszy sposób „czytania” tekstów w Internecie - i trudno się dziwić, w sieci panuje pośpiech, a sam widok długiego tekstu zniechęca do lektury. Istnieją metody na przyciągnięcie czytelnika do treści. Wystarczy sprawne formatowanie i wzbogacanie tekstu o interesujące materiały, by użytkownik został na naszej stronie dłużej, niż wymaga to przescrollowanie artykułu.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
500% więcej wyświetleń w sezonie! Case Study ze współpracy z firmą OSA
Opublikowano: 20-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
To właśnie SEO Cloud zapewnia właściwą promocję strony internetowej we współczesnej wyszukiwarce Google! Model jest odporny nie tylko na aktualizacje algorytmów, ale również zmienne zachowania użytkowników, czyli potencjalnych Klientów. Z tym stwierdzeniem może zgodzić się z nami firma OSA, której strona obecnie cieszy się znacznie większym ruchem przez cały rok - a w szczególności w sezonie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Teksty specjalistyczne - jak pisać je sprawnie, nie bedąc ekspertem?
Opublikowano: 20-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Przychodzi czasem taki moment w życiu copywritera, kiedy musi on porzucić pisanie rzeczy lekkich i przyjemnych, a usiąść do tekstu, który bardziej niż zachęcać do zakupu czy skorzystania z usług, udzielać będzie fachowych informacji na wybrany temat. Nie brzmi to wcale łatwo, a w praktyce okazuje się często jeszcze trudniejsze, tym bardziej, że po drodze bardzo łatwo jest wpaść w pułapkę.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.71 - (7 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2018)
Opublikowano: 14-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Po raz ostatni w tym pełnym wrażeń roku przygotowaliśmy dla Was ranking najciekawszych Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także najpopularniejszych zapytań wprost z Google Trends. Od tańca Mestre Bimba, przez zwiększenie produktywności w pracy, po skoki narciarskie! Nie zapomnieliśmy także o zjawiskowym deszczu meteorów oraz nagłym pojawieniu się elektrycznych hulajnóg w polskich miastach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Marketing internetowy w turystyce
Opublikowano: 12-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Internet to potężna broń w walce o turystę. Według badań wykonanych w 2012 roku aż 64% osób planujących wakacyjnych wyjazd robiło to przy użyciu portali społecznościowych. Jeśli jesteś właścicielem pensjonatu lub hotelu, zadbaj o kilka aspektów swojego wizerunku w Internecie. Podpowiemy Ci jak prowadzić dialog, który pomaga prężnie działać w mediach społecznościowych.

Autor
Dominika Pawelec
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czym jest FOMO i jak się przed nim bronić?
Opublikowano: 11-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Każdego dnia jesteśmy zasypywani ogromną ilością informacji. Słyszymy je w radiu, telewizji, w pracy, od znajomych, albo czytamy w internecie. Na pierwszy rzut oka, wydaje się to zupełnie normalne, bo przecież ludzi od zawsze otaczały informacje. Jednak nie było ich tak wiele jak teraz, a już na pewno nie wpływały one tak mocno na nasze życie. Czy w takim razie powinniśmy bać się że zasypią nas informacje? Jaki wpływ może to mieć na nasze życie? Sprawdźcie sami!
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Co to jest bounce rate i jak sobie z nim radzić?
Opublikowano: 10-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Współczynnik odrzuceń Twojej witryny jest alarmująco wysoki i nie masz pomysłu, co z tym zrobić? Wiemy, co może odstraszać Twoich użytkowników – problem tkwi zwykle w optymalizacji strony lub w nieprzejrzystych treściach, jakie się na niej znajdują. Nie załamuj rąk i sprawdź, jak poprawić wrażenie, jakie wywierasz na swoich potencjalnych klientach.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Większa widoczność dzięki elastycznemu podejściu - Case Study ze współpracy z firmą JULIZ
Opublikowano: 05-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Współpraca z firmą JULIZ jasno pokazuje, że nawet gdy spełnimy pierwotne oczekiwania Klienta nadal zależy nam na zapewnieniu jeszcze lepszych wyników! Aby to osiągnąć zdecydowaliśmy się zmienić formę promocji: z tradycyjnego pozycjonowania na kampanię linków sponsorowanych. Tak elastyczny sposób myślenia i działania pozwolił nam wypracować niesamowity efekt, co udowadnia nasz studium przypadku.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 04-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 60:50 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się