Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Po co i jak zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 16-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Dla wielu osób głównym źródłem informacji o poszukiwanych usługach czy produktach jest internet. Dlatego niezwykle ważne jest to, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy w wirtualnym świecie, co przełoży się na to, że użytkownik chętniej skorzysta z Twojej oferty. W naszym artykule dowiesz się, po co i jak zgodnie z wytycznymi zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.2 - Ster na SEO
Opublikowano: 09-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:40 min
Pozycja witryny w wynikach wyszukiwania miała ogromny wpływ na dochody firmy już w 2003 roku. Niestety wielu przedsiębiorców chciało wypracować widoczność stosując różne sztuczki. Chcąc przeciwstawić się takim działaniom, Google wypuszczało aktualizacje algorytmu, mające uniemożliwić działania niezgodne z wytycznymi. W drugiej części serii dotyczącej zapomnianych aktualizacji algorytmu Google opowiemy sobie właśnie o takich update'ach.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Aktualizacje algorytmu Page Layout - Ster na SEO
Opublikowano: 08-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min
Google nieustannie doskonali swoją wyszukiwarkę, ponieważ chce, żeby była ona jak najlepsza dla użytkowników, a otrzymywane wyniki zdywersyfikowane w taki sposób, aby dać satysfakcjonującą odpowiedź szukającym. W tym celu tworzy wytyczne, które mają sprawić, że strony będą spełniały wymagania osób, które z nich korzystają, a także po to, aby wyniki ich wyszukiwania były do nich jak najlepiej dopasowane.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Nieustanna walka o prawa autorów, czyli dlaczego algorytm Google Pirate jest tak ważny - Ster na SEO
Opublikowano: 25-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:15 min

Strażnik praworządności pływający po Morzu Treści – tym mianem, nieco poetycko, można określić Algorytm Google Pirate, który od 2012 roku skutecznie ogranicza widoczność w wyszukiwarce stron z nielegalnym contentem. Jeśli chcesz poznać tajemnice, które skrywa przed nami ten raczej mało znany algorytm, to koniecznie sprawdź ten artykuł. Człowiek na pokład, kotwica na pokład, żagle rozwinąć i cała naprzód!

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:30 min
Osiągnięcie celów biznesowych jest zawsze priorytetem - im szybciej to nastąpi, tym lepiej. Dlatego tak wiele właścicieli firm zastanawia się ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google, a uzyskana odpowiedź kończy się kolejnym pytaniem: dlaczego tak długo? W tym artykule przyjrzymy się różnym czynnikom mającym wpływ na efekty SEO, a także przeszkodom, z jakimi muszą zmierzyć się nowe witryny.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Od pierwszego dnia szkoły, po Synergię - School Edition of Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (sierpień/wrzesień 2019)
Opublikowano: 17-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Niezależnie od wieku, wrzesień zawsze będzie kojarzył się nam ze szkołą. Nic więc dziwnego, że to właśnie w tym miesiącu każda platforma zapełnia się nawiązaniami do edukacji - w naszym przypadku chwilami mocno naciąganymi. Niemniej zdecydowanie zachęcamy do przygotowania się do lekcji o między innymi bakteriologii, open source i nauczaniu maszynowym.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
User intent: podstawowe informacje - Ster na SEO
Opublikowano: 12-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
O czym myślisz, wpisując pytanie w okno wyszukiwarki? Łatwo zgadnąć: aby odpowiedź ukazała się Twoim oczom jak najszybciej. Nie dbasz przy tym, jak precyzyjna będzie fraza oraz czy zawarłeś w niej wszystkie istotne informacje. Czy wiesz, że wyszukiwarka Google doskonale to rozumie? A nawet lepiej - trafnie odczytuje Twoje intencje! I właśnie o nich porozmawiamy dziś nieco w ramach cyklu Ster na SEO.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Back to school - kilka lekcji o marketingu internetowym branż sezonowych
Opublikowano: 09-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Prowadzisz firmę w branży sezonowej i zastanawiasz się kiedy rozpocząć kampanię i jakie kanały marketingowe wybrać, by najlepiej trafić do klienta? Jeśli tak – zapraszamy na nasze zajęcia. Przypomnimy nieco o podstawach, ale nie zabraknie też nowych i inspirujących informacji, które pomogą Ci wybić się na tle konkurencji. Zatem przygotuj zeszyt i długopis i usiądź w pierwszej ławce, a zdobyta wiedza zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wyprawka szkolna, czyli 7 wskazówek jak przygotować sklep internetowy na inwazję rodziców
Opublikowano: 02-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Uczniowie z niedowierzaniem zerkają na kalendarz, rodzice łapią się za głowę - jak to możliwe, że wakacje już minęły? A jednak, czas na powrót do szkoły! To już ostatni dzwonek na skompletowanie wyprawki szkolnej. By uniknąć szału zakupowego, wiele osób stawia na zakupy online. Dlatego podpowiadamy, jak szybko przygotować sklep internetowy na szturm rodziców!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Kolory i liczby w tekstach – jak wpływają na odbiór treści?
Opublikowano: 30-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Znajomość sposobu postrzegania kolorów i liczb przydaje się nie tylko podczas tworzenia przekazów reklamowych. Wiedza na temat ich oddziaływania może przyczyniać się także do lepszego odbioru prezentowanych treści. Warto więc poznać kilka psychologicznych trików, dzięki którym stworzony materiał okaże się bardziej zrozumiały lub korzystny dla odbiorcy.
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma - kto powinien z niej korzystać? - Ster na SEO
Opublikowano: 26-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:10 min
Posiadanie własnej firmowej witryny uważa się dziś za podstawę prowadzenia jakiejkolwiek działalności. Google po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników, udostepniając wyjątkowo prosty kreator stron internetowych. Z jego pomocą swoją obecnośc w sieci mogą zaznaczać firmy, które do tej pory nie posiadały klasycznego adresu www.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.3 - najczęściej popełniane błędy
Opublikowano: 21-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:40 min

Trzecia część cyklu dotyczącego content marketingu podejmuje tematykę najczęściej popełnianych błędów. W trakcie opisywania poszczególnych wpadek, przybliżymy sposoby ich unikania. Omawiane błędy zostaną podzielone na kilka kategorii – dotyczące strategii marketingowych, publikowanych treści, kanałów komunikacji z klientem,  kontaktu z odbiorcami oraz SEO.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się