Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - Ster na SEO
Opublikowano: 04-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 67:10 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.33 - (9 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.1 - Ster na SEO
Opublikowano: 03-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Na przestrzeni lat wyszukiwarka Google przechodziła wiele zmian, których celem było, przede wszystkim, umożliwienie jej wyświetlania wyników jak najlepiej odpowiadających na zapytania użytkowników. Historia aktualizacji jest ciekawym tematem,  ponieważ pozwala zrozumieć kierunek zachodzących zmian. Cykl artykułów rozpoczniemy omawiając pierwsze update’y, które otrzymały swoje nazwy.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak promować się lokalnie? Case study ze współpracy z firmą Elefante
Opublikowano: 31-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min
Promocja lokalna marki jest coraz chętniej wybierana jako element ogólnej strategii marketingowej firmy. Najczęściej decydują się na to przedsiębiorstwa, świadczące usługi przede wszystkim na określonym obszarze. Z tego case study dowiecie się jak przebiegała nasza współpraca z marką Elefante oraz w jaki sposób osiągnęliśmy świetne efekty w lokalnym pozycjonowaniu tej firmy.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ile trwa indeksowanie w Google - Ster na SEO
Opublikowano: 28-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:55 min
Z poprzednich artykułów Steru na SEO  wiecie już, że zanim strona internetowa wyświetli się w wynikach wyszukiwania, musi zostać zaindeksowana przez roboty wyszukiwarki. Wiecie też, jak ogólnie ten proces działa. To, co często trapi właścicieli stron internetowych to czas. Dlaczego jedne strony pojawiają się w wynikach szybciej, a inne wolniej? Czy możemy wpłynąć na czas indeksowania?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.80 - (10 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (kwiecień/maj 2019)
Opublikowano: 15-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Podczas deszczowej pogody najlepszą rozrywką jest czytanie! Dlatego zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów z bloga The Keyword oraz trendów z ostatnich 30 dni. Dowiecie się więcej o Dniu św. Jerzego oraz o Parku Narodowym w Chile, a także stworzycie własny spersonalizowany wierszo-portret! Możecie również sprawdzić, który temat całkowicie pochłonął polskich internautów w ciągu ostatnich tygodni.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
86% więcej wyświetleń strony SeeNERGY - zyskaj nowych klientów dzięki SEO Cloud!
Opublikowano: 15-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Działania marketingowe w sektorze premium wymagają wyjątkowo przemyślanej strategii. Tutaj nie pomoże nachalna reklama, konsumenta dóbr luksusowych nie przyciągniemy też promocjami. Doskonałym rozwiązaniem dla marek ekskluzywnych jest zwiększenie widoczności w Google - a pomoże w tym profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej z Sunrise System!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Przez ponad 5 lat w top 10! Case Study ze współpracy z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka
Opublikowano: 09-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Najlepiej omawiać mechanizm pozycjonowania na dobrych przykładach. Współpraca z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka przyniosła naprawdę dobre efekty, które utrzymaliśmy przez kilka lat! O tym jak osiągnęliśmy świetne rezultaty i jakie rozwiązania zastosowaliśmy dowiecie się z naszego studium przypadku. Przeczytajcie co możecie osiągnąć dzięki wspólnemu działaniu z nami!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wytyczne dotyczące opinii na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 08-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Po skorzystaniu z usług danej firmy dobrze jest wystawić jej opinię na Mapach Google. Dzięki niej inni użytkownicy będą wiedzieli, czy dane przedsiębiorstwo rzetelnie wykonuje swoją pracę i czy warto skorzystać z ich oferty. Aby jednak dana opinia była pomocna, powinna być zgodna z wytycznymi Google. W tym artykule dowiecie się, jak je pisać, a także czego unikać przy ich tworzeniu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Farmy serwerów Google - wszystko, co musisz wiedzieć - Ster na SEO
Opublikowano: 06-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min
Google indeksuje wszystkie strony, na jakie trafią jego roboty - ale gdzie trzyma dane, ktore z nich zebrał? Odpowiedź brzmi: na farmach danych rozlokowanych na całym świecie! Czy wiesz jednak, jak są zabezpieczane te miejsca, ile osób w nich pracuje lub ile energii czerpie jeden taki obiekt? W dzisiejszym Sterze na SEO odpowiedź na wszystkie te pytania!
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Inne wyszukiwarki - jak wygląda świat poza Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 30-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 26:15 min

Udział Google w światowym rynku wyszukiwarek według dużej liczby badań wynosi nawet ponad 90%. Czy jest jakaś alternatywa dla usług tego monopolisty? Ile mamy innych wyszukiwarek i czym się wyróżniają? Jakie trendy przeważają w Polsce, a jakie na świecie? Czy Google w przyszłości jeszcze bardziej przejmie ten rynek? Te i wiele innych informacji znajdziesz w tym artykule.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak tworzyć storytelling i robić to skutecznie, jak Batman ?
Opublikowano: 29-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Każdego dnia tysiące firm na całym świecie nieustannie ze sobą rywalizuje. Szczególnie widoczne jest to w przypadku marek, które działają w tej samej branży. Doskonałym przykładem jest Samsung i iPhone, Pepsi i Coca Cola, McDonald’s i KFC, a także Nike i Adidas. Wszystkie z nich są powszechnie znanymi branżowymi gigantami i nieustannie rywalizują ze sobą o popularność niczym Batman i Spiderman, często budując swój wizerunek przy pomocy storytellingu.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Opinie na Mapach Google - podstawowe informacje - Ster na SEO
Opublikowano: 25-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:25 min
Z pewnością każdy kojarzy charakterystyczną ramkę z prawej strony wyników wyszukiwania, ukazującą wizytówkę na Mapach Google. Można dzięki nim poznać najważniejsze informacje o firmie, a także zapoznać się z opiniami użytkowników na jej temat. Jeśli chcesz dowiedzieć się, czym są opinie ma Mapach Google i jakie jest ich znaczenie, zapraszamy do przeczytania naszego poradnika!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się