61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Jesteś ekspertem w swojej branży? Pokaż się na LinkedIn!
Opublikowano: 23-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Budowanie marki osobistej przez ekspertów w firmie pozytywnie wpływa na budowanie świadomości całego brandu w biznesie, ale nie tylko. Personal branding działa z korzyścią również dla samych ekspertów, otwierając przed nimi możliwości rozwoju. LinkedIn jest jednym z powszechnie wykorzystywanych przez specjalistów narzędzi do kreowania marki osobistej. Po lekturze artykuł będziesz wiedzieć dlaczego.

Autor
Michał
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak zwiększyć widoczność małej firmy w sieci? Postaw na pozycjonowanie lokalne!
Opublikowano: 16-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Coraz chętniej wspieramy małe, lokalne biznesy, jednak firmy te często “nie dają się znaleźć” w sieci. Dlaczego? Częściowo przez niedocenienie siły internetu, częściowo przez niewłaściwą strategię promocji. W tym artykule podpowiemy Ci, jak być bliżej Klienta i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w Google dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Dzień z życia pozycjonera – kim jest specjalista SEO?
Opublikowano: 14-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Pozycjonowanie to złożony proces, w którym specjalista SEO musi działać w wielu obszarach – od analizy danych, poprzez optymalizację, a kończąc na monitorowaniu wdrożonych zmian. Codzienna praca pozycjonera nie ma nic wspólnego z nudą i monotonią, pozwala natomiast zgłębić bardzo ciekawy świat marketingu cyfrowego. Co robi specjalista SEO na co dzień? Jak nim zostać? Zajrzyj do tego artykułu!

Autor
Bartek
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Jakie cechy powinien posiadać specjalista SEO?
Opublikowano: 07-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Interesujesz się pozycjonowaniem? Myślisz o pracy dla agencji interaktywnej? A może od jakiegoś czasu działasz w marketingu internetowym i chcesz być najlepszy w swoim fachu? Sprawdź, jakie cechy powinien posiadać każdy specjalista SEO. Nie tylko zaspokoimy Twoją ciekawość, ale podpowiemy też, jakimi ścieżkami podążać, aby odnaleźć się w się tak ciekawej branży jak nasza!

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Co działo się w marketingu cyfrowym w lutym 2022?
Opublikowano: 28-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Mijający właśnie miesiąc pod kątem marketingu internetowego stanowił dla wielu biznesów dalszą rozgrzewkę do planów na 2022 rok. Wiele mówiło się o tym, jakie prognozowane pod koniec 2021 roku trendy będą się wybijały w nadchodzącym roku. Wideo marketing, dialogizacja, komunikacja z klientem z wykorzystaniem nowoczesnego contentu i nowoczesnych form oraz rosnące znaczenie mediów społecznościowych wydają się tym, co może mieć wpływ na strategie marketingu.
Autor
Karolina
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Czym jest analityka konwersji i kto jej potrzebuje?
Opublikowano: 23-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:10 min

Wzrost konwersji to pożądana sytuacja w świecie marketingu internetowego, ponieważ niesie ze sobą korzyści w postaci np. większej liczby sprzedanych artykułów bądź usług, czy większej liczby wypełnionych formularzy kontaktowych. W jaki jednak sposób można konwersję optymalizować i oceniać? Czy w ogóle takie działania są potrzebne -  a jeśli tak, to komu? Potężną dawkę wiedzy na temat analityki konwersji znajdziecie w tym artykule.

Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Case study ze współpracy z marką Noffo
Opublikowano: 21-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Stały monitoring oraz dynamiczne reagowanie na zmiany przyczyniły się do sukcesu prowadzonych kampanii reklamowych w środowisku Google dla naszego Klienta – marki oferującej produkty wyposażenia wnętrz.  Dzięki gruntownej analizie danych oraz wieloletniej praktyce w obszarze kampanii reklamowych nasi Certyfikowani Specjaliści Google Ads przygotowali najbardziej optymalną strategię reklamową – a jej kulisy przedstawiają w tym case study.

Autor
Magdalena
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Rozbudowujesz bloga firmowego? Uważaj na kanibalizację fraz!
Opublikowano: 17-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Środowisko internetowe doskonale nadaje się do publikowania treści, których każdego dnia powstają tysiące, jeśli nie miliony. Przy tak dużej konkurencyjności może kusić powielenie pewnych działań dla osiągnięcia konkretnych efektów. Kanibalizacja słów kluczowych nie jest jednak dobrym pomysłem, gdy myślisz o rozbudowie serwisu w korzystny dla niego sposób. Jakie zagrożenie niesie to zjawisko? Czy można go uniknąć?

Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Do zakochania jeden krok – subiektywnie najlepsze reklamy z motywem miłości na pierwszym planie
Opublikowano: 14-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min
Pisanie o miłości nigdy nie jest łatwe, nawet jeśli chodzi o tą na ekranie. To jedno z tych pojęć, które każdy z nas interpretuje na swój sposób. Miłość stanowi ważną część życia, a kiedy przysłowiowe motyle zagoszczą w brzuchu wraz z uczuciem, wcale nie tak łatwo je wypędzić. Luty to miesiąc, który kojarzy się na dwa sposoby – jednym z Walentynkami, a drugim z Tłustym Czwartkiem. Co więcej, te dwie rzeczy doskonale się ze sobą łączą i nazywają miłością do jedzenia. Pozwólcie jednak, że dzisiaj skupię się na uczuciach i reklamie.
Autor
Kinga
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Jak nie wypalić się w drodze do celu?
Opublikowano: 09-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 11:40 min

Niepokojąca sytuacja w związku z przedłużającą się pandemią, ograniczone kontakty towarzyskie, praca w trybie „home office” to elementy, które mają wpływ na nasze życie prywatne, ale też zawodowe. W ostatnim czasie głośno mówiło się o wypaleniu zawodowym. Czym jest? Jak się objawia? Jak do niego nie dopuścić? Temat przybliża Justyna, współpracujący z nami Corporate Trainer, Career & Business Coach.

Autor
Justyna
Ocena artykułu
4.59 - (27 głosów)
Jesteśmy Partnerem Premium i zamierzamy to wykorzystać!
Opublikowano: 07-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:20 min

Co może ucieszyć bardziej niż zastrzyk finansowy na reklamę własnego biznesu? Dodatkowe fundusze na reklamę od agencji wyróżnionej statusem Google Partner Premium! Sunrise System dzięki udziałowi w programie partnerskim Google może zaproponować dodatkowe finanse na kampanie reklamowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – koniecznie przeczytaj ten artykuł i skontaktuj się z nami!

Autor
Magdalena
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Content graficzny — przyszłość (i teraźniejszość) marketingu internetowego
Opublikowano: 04-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Przyjęło się mówić, że o gustach się nie dyskutuje. Jednak można podyskutować o tym, co te „gusta" pobudza. Content graficzny z pewnością do takich bodźców należy. Nie ma co ukrywać - to właśnie na niego zwracamy uwagę w gąszczu tekstowych informacji. Czym właściwie jest content graficzny? Jakie korzyści daje stronie internetowej? Czy wpływa na pozycjonowanie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!

Autor
Patryk
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się