Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Przyszłość marketingu online – co jeszcze powinieneś wiedzieć
Opublikowano: 21-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chcąc zdobyć sukces na polu marketingowym nie można zostawać w tyle, zawsze trzeba mieć wzrok skierowany w przyszłość. Znając potrzeby klientów i korzystając z wcześniejszych statystyk należy dobierać takie metody promocji swojej marki lub produktu, które będą jak najatrakcyjniejsze dla doświadczenia użytkownika. W tym celu warto korzystać z innowacyjnych narzędzi. Google pokazuje, jakie trendy będą stanowić przyszłość reklamy.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
YouTube Gaming - oglądanie jak grają inni a działania marketingowe
Opublikowano: 20-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

YouTube to platforma oferująca filmy dla każdego - niezależnie od zainteresowań, istnieje bardzo duża szansa, że ktoś już przygotował serię wideo na ten temat. Dotyczy to również gier komputerowych, a dokładnie: oglądania jak ktoś w nie gra. Dzięki ciągle rosnącej popularności tego rodzaju wideo, coraz częściej przeprowadzane są w nich działania marketingowe, opłacane przez największe marki świata.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marketing wideo – jak zwiększyć popularność filmów?
Opublikowano: 14-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Internauci uwielbiają oglądać filmy. Porady i tutoriale w formie wideo są bardziej przystępne w odbiorze, zapamiętywalne i nieangażujące. Nic więc dziwnego, że w epoce mediów społecznościowych content wideo nie tylko warto, lecz po prostu trzeba mieć, by odnieść marketingowy sukces. Jednak co zrobić, aby zwiększyć szansę na wyświetlenie filmu w wynikach wyszukiwania?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
„Lepsza widoczność w Internecie" – studium współpracy z RegeneMed
Opublikowano: 09-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Gdy zgłosili się do nas eksperci z niszowej branży – firma RegeneMed, nie mieliśmy wątpliwości, że pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem w promocji tej marki w Internecie. Dzięki przemyślanej i dobrze dopasowanej strategii osiągnęliśmy cele biznesowe. Jak podeszliśmy do promowania wąskiej specjalizacji? Co pozwoliło osiągnąć tak dobre rezultaty? Uchylamy rąbka tajemnicy w Case Study.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign
Opublikowano: 08-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Oczekiwania naszego Klienta były bardzo klarowne: wypromowanie marki oraz pozyskanie większej liczby osób zainteresowanych hydrografiką – czyli specjalistycznym ozdabianiem pojazdów i innych przedmiotów. Dla naszego Zespołu ważne było to, by w ciekawy i zarazem konkurencyjny sposób zaprezentować usługę, a tym samym zwiększyć ruch na stronie. Na czym skupiliśmy się przy tak specyficznym profilu działalności Klienta? Czy osiągnęliśmy cel?  Śpieszymy z odpowiedzią!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Street View ma już 10 lat, jednak nie zamierza zwalniać tempa!
Opublikowano: 07-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Już nie raczkujące, a całkiem nieźle poruszające się po Internecie dziecko Google Maps i Google Earth ma już 10 lat. Pomysł na Street View dotyczył początkowo tylko pięciu amerykańskich miast. Z czasem zaczął się rozrastać, by ogarnąć swoim zasięgiem całą kulę ziemską. Samo narzędzie okazało się szczególnie przydatne nie tylko dla ciekawych świata, ale także firm.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 06-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 52:30 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Sunrise Dzieciom 2017 - Piracka eskapada :-)
Opublikowano: 05-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

W jeden dzień dookoła świata - to był cel wyprawy naszego wesołego autobusu w minioną sobotę. Centrum Hewelianum dostarczyło nam i dzieciom wrażeń z całego globu, a naocznie i dogłębnie zwiedziliśmy gdańską Starówkę i plażę przy molo w Brzeźnie. Tylko starszyźnie zdawało się, że woda jeszcze zimna. Dziękujemy wolontariuszom - Pracownikom Sunrise System - za dzielne zbieranie kalorii, które Zarząd zamienił na gotówkę - i Zarządowi za szczodrość 10-ty rok z rzędu. Było warto!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Nastaw się na zmiany, czyli co jest teraz na topie w SEO?
Opublikowano: 02-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Google robi wszystko, co w jego mocy, by jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania użytkowników. Właśnie dlatego non stop wprowadza do swoich algorytmów tysiące zmian oraz kładzie nacisk na coraz to inne czynniki. Dzisiaj na przykład ważne staje się to, by witryna była zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych oraz posiadała w widocznym miejscu dane kontaktowe firmy. Czego jeszcze warto dopilnować, tworząc swoją witrynę internetową?

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Sztuczna inteligencja w naszym codziennym życiu
Opublikowano: 31-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Podczas ostatniej konferencji Google I/O 2017 poświęconej w dużej mierze sztucznej inteligencji, gigant z Mountain View zaprezentował swoje nowe projekty, a także dokonania związane z uczeniem maszynowym. Jednym z nich jest aplikacja Google Lens, przy pomocy której zwykli użytkownicy smartfonów będą mogli skorzystać z odrobiny potencjału jaki kryje w sobie sztuczna inteligencja.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czy jesteś lepszy niż konkurencja? 3 rzeczy, które musisz sprawdzić porównując strony
Opublikowano: 23-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Wciąż bezskutecznie próbujesz poprawić ranking Twojej strony internetowej? Wiesz, że spełniasz wytyczne dla webmasterów, jednak uzyskanie pozycji w Top10 na wybrane słowa kluczowe pozostaje poza Twoim zasięgiem i nie możesz znaleźć przyczyny? Koniecznie sprawdź, czy Twoja witryna jest lepsza od serwisów konkurencji! Być może Twój serwis może być jeszcze lepszy!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Większa rozpoznawalność w zasięgu ręki! Case Study ze współpracy z firmą EDAM
Opublikowano: 22-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Specyfika firmy EDAM prowadzącej parking przy lotnisku w Pyrzowicach była dla nas sporym wyzwaniem. Zgodnie z ustaleniami skupiliśmy się na zwiększeniu widoczności w sieci, przy wykorzystaniu potencjału, jaki tkwi w proponowanej przez nas usłudze SEO Cloud. Czy osiągnęliśmy cel? W jaki sposób nasze działania przyczyniły się do rozwoju firmy? Czy Klient był zadowolony z efektów?

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się