61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Czy EVP są każdemu potrzebne?
Opublikowano: 28-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Pytanie postawione w tytule artykuły powinno być zaliczane do retorycznych. Jednak tylko od strony teoretycznej, bo w teorii każda firma EVP posiada – czy to świadomie, czy też nie. W praktyce natomiast takie spisane EVP nie wszędzie funkcjonują, a co za tym idzie nie są świadomie i w pełni wykorzystywane przez firmę. A czym są? Kto w firmie ich potrzebuje? Jak można z nich korzystać? Sprawdźcie w artykule.
 
Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rozgrzej swoje serce na święta - przegląd spotów bożonarodzeniowych 2022
Opublikowano: 20-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min

Połowa grudnia już za nami, a to oznacza tylko jedno – coraz bliżej święta! To doskonały moment na to, aby sprawdzić jakie reklamy przygotowały na ten wyjątkowy czas znane marki. Wybrałam dla Was trzy, moim zdaniem najlepsze tegoroczne spoty. Jesteście ciekawi jakie? W takim razie koniecznie przeczytajcie ten artykuł i poczujcie chociaż na chwilę klimat tegorocznych świąt!

Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Trendy w SEO na 2023 rok
Opublikowano: 19-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Zbliżający się rok to kolejny okres zmian w branży SEO. Wraz z postępem technologicznym i kolejnymi nowinkami od Google zapowiada się wiele analitycznych i nieprzespanych nocy. Jak zawsze mamy nadzieję, że będą to zmiany na lepsze. Czego możemy się spodziewać po roku 2023? Jakie będą trendy w branży SEO w 2023 roku? Poniżej lista najgorętszych tematów, które według nas mogą być najistotniejsze dla pozycjonowania w nadchodzącym okresie.
Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
5 błędów przy tworzeniu opisów produktów. Jak sprawić, żeby produkt trafił do koszyka klienta?
Opublikowano: 14-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Uważaj na pułapki! Czyli jak unikać błędów przy interpretowaniu danych w Google Analytics
Opublikowano: 12-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 10:00 min

Podejmując decyzje biznesowe, zazwyczaj opieramy się o dane. Niestety, częstym problem jest ich błędna interpretacja. Te błędy mogą wynikać ze zbyt powierzchownego spojrzenia na statystyki, ale też z braku wiedzy na temat tego, co tak naprawdę one oznaczają. Nawet wydawałoby się oczywiste wskaźniki efektywności, mogą przedstawiać jednie część prawdy. W tym artykule chciałbym przedstawić kilka przykładów pułapek, jakie stawia przed nami Google Analytics.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Multiscreening - dlaczego warto prowadzić kampanie w różnych kanałach?
Opublikowano: 07-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym  lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Dablony — na czym polega nowy fenomen TikToka?
Opublikowano: 05-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Trendy internetowe przychodzą i odchodzą, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się przebić do „mainstreamowej” świadomości. Jeszcze mniej natomiast utrzymuje się na powierzchni, by co jakiś czas powracać w chwale i nieco odmienionej formie. Dablony z TikToka zdają się spełniać pierwszy warunek — o czym świadczą chociażby artykuły na stronach The New York Times czy The Guardian. Czy jednak fikcyjna ekonomia oparta na filmach z kotami zostanie z nami na dłużej oraz czy tkwi w niej jakikolwiek potencjał marketingowy? Przekonajmy się!

Autor
Patryk Chwiałkowski
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co działo się w marketingu cyfrowym w listopadzie 2022?
Opublikowano: 01-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Przed nami okres Bożego Narodzenia – zaraz po Black Friday wyjątkowy czas w świecie marketingu cyfrowego. Zanim na dobre zaczniemy nucić „Jingle Bells” przy dekorowaniu pierniczków, rzućmy okiem na to, co w wirtualnej rzeczywistości działo się w listopadzie. Trzeba przyznać, że mimo temperatur za oknem oscylujących wokół zera świat marketingu internetowego rozpalały ciekawe tematy.

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
E-handel w dobie postpandemii - rozwój e-commerce od 2020 roku i perspektywy na przyszłość
Opublikowano: 28-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min
Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku. 
Autor
Bartłomiej Piętowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cross-selling i Up-selling - jak je stosować, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
Opublikowano: 23-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Zastanawiasz się jak zachęcić Klientów do kupowania, a jednocześnie masz dość nachalnych reklam, które odstraszają użytkowników? W takim razie pomocnymi technikami mogą się okazać Cross- i Up-selling. Odpowiednio zastosowane, mogą przynieść naprawdę duże korzyści. Jeśli zastanawiasz się jak je stosować i co zrobić, aby sprawdziły się w Twoim sklepie, koniecznie przeczytaj ten artykuł!
Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2022 – przegląd spotów reklamowych
Opublikowano: 21-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

W 2022 roku fani piłki nożnej na całym świecie dostali prezent znacznie wcześniej niż 24 grudnia! Mistrzostwa Świata w Katarze z pewnością cieszą prawdziwych pasjonatów, którzy od 20 listopada zaczęli śledzić poczynania graczy na boiskach. Taka impreza sportowa to także ogromne przedsięwzięcie marketingowe. Właśnie dlatego przyjrzymy się wybranym spotom reklamowym stworzonym przez oficjalnych sponsorów tych mistrzostw! Gotowi? W takim razie zaczynamy!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Multitasking: jak dobrze organizować pracę na stanowisku wielozadaniowym?
Opublikowano: 16-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Masz podzielność uwagi, a wszystkie zadania z listy odhaczasz w kilka godzin? Śmiało możesz uznać siebie za wielozadaniowca. Pytanie tylko, czy na pewno czerpiesz z tego satysfakcję. Okazuje się bowiem, że multitasking, szczególnie w swojej mało zorganizowanej odmianie, przestaje być uznawany za zaletę. Tylko co zrobić, jeśli stanowisko wymaga od ciebie robienia kilku rzeczy naraz? Wystarczy dobrze się zorganizować!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się