

Połowa grudnia już za nami, a to oznacza tylko jedno – coraz bliżej święta! To doskonały moment na to, aby sprawdzić jakie reklamy przygotowały na ten wyjątkowy czas znane marki. Wybrałam dla Was trzy, moim zdaniem najlepsze tegoroczne spoty. Jesteście ciekawi jakie? W takim razie koniecznie przeczytajcie ten artykuł i poczujcie chociaż na chwilę klimat tegorocznych świąt!

Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty!
Podejmując decyzje biznesowe, zazwyczaj opieramy się o dane. Niestety, częstym problem jest ich błędna interpretacja. Te błędy mogą wynikać ze zbyt powierzchownego spojrzenia na statystyki, ale też z braku wiedzy na temat tego, co tak naprawdę one oznaczają. Nawet wydawałoby się oczywiste wskaźniki efektywności, mogą przedstawiać jednie część prawdy. W tym artykule chciałbym przedstawić kilka przykładów pułapek, jakie stawia przed nami Google Analytics.

Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule!

Trendy internetowe przychodzą i odchodzą, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się przebić do „mainstreamowej” świadomości. Jeszcze mniej natomiast utrzymuje się na powierzchni, by co jakiś czas powracać w chwale i nieco odmienionej formie. Dablony z TikToka zdają się spełniać pierwszy warunek — o czym świadczą chociażby artykuły na stronach The New York Times czy The Guardian. Czy jednak fikcyjna ekonomia oparta na filmach z kotami zostanie z nami na dłużej oraz czy tkwi w niej jakikolwiek potencjał marketingowy? Przekonajmy się!

Przed nami okres Bożego Narodzenia – zaraz po Black Friday wyjątkowy czas w świecie marketingu cyfrowego. Zanim na dobre zaczniemy nucić „Jingle Bells” przy dekorowaniu pierniczków, rzućmy okiem na to, co w wirtualnej rzeczywistości działo się w listopadzie. Trzeba przyznać, że mimo temperatur za oknem oscylujących wokół zera świat marketingu internetowego rozpalały ciekawe tematy.



W 2022 roku fani piłki nożnej na całym świecie dostali prezent znacznie wcześniej niż 24 grudnia! Mistrzostwa Świata w Katarze z pewnością cieszą prawdziwych pasjonatów, którzy od 20 listopada zaczęli śledzić poczynania graczy na boiskach. Taka impreza sportowa to także ogromne przedsięwzięcie marketingowe. Właśnie dlatego przyjrzymy się wybranym spotom reklamowym stworzonym przez oficjalnych sponsorów tych mistrzostw! Gotowi? W takim razie zaczynamy!

Masz podzielność uwagi, a wszystkie zadania z listy odhaczasz w kilka godzin? Śmiało możesz uznać siebie za wielozadaniowca. Pytanie tylko, czy na pewno czerpiesz z tego satysfakcję. Okazuje się bowiem, że multitasking, szczególnie w swojej mało zorganizowanej odmianie, przestaje być uznawany za zaletę. Tylko co zrobić, jeśli stanowisko wymaga od ciebie robienia kilku rzeczy naraz? Wystarczy dobrze się zorganizować!