Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Wygraj z blokadą pisarską!
Opublikowano: 27-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Każdego dopada w końcu rutyna i to niezależnie od branży, w której się obraca. Tak już niestety jest, że gdy robimy coś codziennie, nagle zaczyna nam brakować sposobów, by wciąż wymyślać coś świeżego i dobrego. Jak tego uniknąć? Jak przełamać blokadę – szczególnie tę pisarską? Jak mieć zawsze głowę pełną pomysłów? Zapraszamy na mini sesję coachingową dla copywriterów, z której wszystkiego się dowiesz!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Jak user intent wpływa na content marketing?
Opublikowano: 23-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Odpowiedź na potrzeby użytkowników stała się dla wyszukiwarki Google priorytetem. Jako odbiorcy jesteśmy zadowoleni, że gigant pochyla się nad naszymi pytaniami. Jako nadawcy treści musimy mocno nagimnastykować się, by nasza strona zyskała w oczach Google wartość. Jak tak naprawdę wpływa user intent na strony internetowe? Co ma wspólnego z content marketingiem? I czy potrzebny jest pozycjonowaniu?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
7 sprawdzonych sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych online
Opublikowano: 16-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 13:35 min
Specjaliści ds. marketingu powtarzają niemalże jak mantrę, że aby zwiększyć sprzedaż online, należy generować leady. I mają oni rację! Bez podjęcia w tym kierunku żadnych działań nie można liczyć na spektakularne efekty. Wykorzystanie jednak kilku sprawdzonych metod na pozyskiwanie leadów sprzedażowych może szybko poprawić sytuację Twojej firmy na rynku!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czy dobry content może wpłynąć na nasz mózg?
Opublikowano: 16-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min
Nie od dziś naukowcy zajmują się badaniem źródeł poszczególnych reakcji człowieka na różne bodźce. W przypadku szczególnie atrakcyjnych sytuacji neurony w mózgu skupiają się na danej czynności sprawiając, że świadomość człowieka nie dostrzega innych bodźców, takich jak chociażby odgłosy otoczenia. Czy jednak te ustalenia mogą mieć jakiś wpływ na sposób tworzenia ciekawego contentu na stronę?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (styczeń/luty 2018)
Opublikowano: 15-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Druga połowa stycznia oraz pierwsza lutego wiązała się z licznymi emocjami - przeżywaliśmy akcję ratunkową na górze Nanga Parbat, cieszyliśmy się wspólnie spędzonymi chwilami z dziadkami, a także kibicowaliśmy (i dalej kibicujemy!) Polakom biorącym udział w Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Pjongczang. Widać to w rankingu Doodli, trendów oraz artykułów na The Keyword.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
6 błędów, które zniszczą twoją reputację w social media
Opublikowano: 13-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Social media są jak broń obosieczna – mogą odwrócić się zarówno przeciwko obserwatorom, jak i przeciwko właścicielom profili. Dobrze użyte mogą przynieść wiele korzyści. Komunikacja wymaga jednak pewnej strategii, bo nieraz wystarczy jeden wizerunkowy błąd, aby totalnie pogrążyć reputację firmy. A w internecie nic nie ginie! Czego zatem należy wystrzegać się w mediach społecznościowych?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
5 korzyści, jakie osiągniesz dzięki narzędziu Trendy Google
Opublikowano: 08-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W 2017 roku Polaków najbardziej interesowało to, jak suszyć grzyby. Wiemy to dzięki narzędziu Trendy Google, które udostępnia informacje m.in. na temat rodzaju i liczby tego typu zapytań. Rocznie pada ich ponad bilion! Taka baza danych nie mogła zostać niewykorzystana – na tej podstawie narzędzie tworzy trendy panujące aktualnie w sieci. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę do własnych celów?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Słowa, których każdy Copywriter powinien unikać w tekstach
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Możemy się z nimi spotkać dosłownie wszędzie - na stronach internetowych, w czasopismach, a także broszurach ofertowych. Zapychacze, czyli zbędne sformułowania w tekstach, które nie posiadają żadnej wartości informacyjnej, a czasem wręcz wprowadzają jeszcze większy zamęt w naszej głowie. O jakie zwroty chodzi? Jakich słów lepiej unikać, szczególności w tekstach sprzedażowych?

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (9 głosów)
Strony AMP - z korzyścią dla użytkownika i webmastera
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Bez wątpienia gigantowi z Mountain View zależy na użytkownikach Internetu mobilnego. Świadczy o tym zarówno praca nad indeksem mobile first, jak również projekt AMP, któremu przewodniczy. W związku z tym, że już wkrótce, tj. od lutego 2018r. Google będzie krytycznym okiem patrzeć na zawartość stron AMP, zachęcamy do bliższego zapoznania się z projektem – jego założeniami oraz wytycznymi dla tego standardu.
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kilka propozycji przedstawiania i dystrybucji treści
Opublikowano: 30-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Tworząc dowolną stronę internetową, należy zadbać o wysokiej jakości treści, udostępniane na poszczególnych podstronach. Jednak oprócz samych tekstów, równie ważna jest forma, w jakiej je publikujesz. Przedstawiamy 5 sposobów dystrybucji treści, umożliwiających stworzenie ciekawego contentu, który może jednocześnie przyczynić się do uzyskania wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Nowy Rok, nowy copywriting
Opublikowano: 22-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

W nowy rok weszłam z nową energią. Nie oznacza to, że pozbyłam się starych problemów. Przyznaję, czasem wymyślenie angażującego uwagę tematu nie należy do najłatwiejszych. Po kilku latach pracy w zawodzie wiem jak łatwo wpaść w rutynę, a z drugiej strony mam też sprawdzone sposoby jak wyłączyć ABS (absolutny brak sugestii) i wystartować z tematem. Wiecie jak? Chyba mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.
Opublikowano: 18-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (14 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się