Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Odporna branża: Moda i odzież
Opublikowano: 07-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Zamknięcie, wywołane pandemią, przełożyło się na pewne aspekty naszego codziennego życia – również na kwestię ubioru. Oficjalny „dress code” firmowy nieco się rozluźnił, a wiele osób zainteresowało się także aktywnością fizyczną w domu. Czy ten trend utrzyma się na dłużej? Jak zachowania użytkowników w sieci mogą wykorzystać przedsiębiorcy z branży odzieżowej i modowej?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Hotele i pensjonaty
Opublikowano: 30-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Przez kilkanaście tygodni ruch turystyczny został całkowicie wstrzymany z powodu pandemii. Obecnie sytuacja powoli zaczyna się zmieniać – konsumenci coraz śmielej podróżują po kraju, a także zaczynają planować wyjazdy zagraniczne. To moment na konkretne działania w branży hotelarskiej, a my podpowiadamy 5 działań w marketingu online do wykorzystania przez obiekty noclegowe.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Kosmetyki
Opublikowano: 24-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Izolacja w dobie pandemii sprzyjała nabraniu nowych nawyków w wielu aspektach codziennego życia, również w  kwestiach związanych z dbałością o urodę. W okresie największych restrykcji zainteresowanie tematem kosmetyków spadło, zaś wzrosła popularność wyszukiwań związanych z pielęgnacją urody. Trend powoli się zmienia – jak go może wykorzystać branża beauty? Poznaj 5 sposobów!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
5 popularnych i darmowych narzędzi od Google przydatnych dla przedsiębiorców
Opublikowano: 18-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Google oferuje szereg rozwiązań ułatwiających użytkownikom korzystanie z zasobów internetu. Gigant z Mountain View nie zapomina również o przedsiębiorcach, udostępniając rozwiązania przydatne w biznesie. W tym artykule przyjrzymy się 5 darmowym narzędziom od Google, które mogą być pomocne dla firm, w tym dla małych i średnich przedsiębiorców.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Page Experience - nowy czynnik rankingowy Google?
Opublikowano: 16-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Google oficjalnie ogłosiło zamiar wdrożenia aktualizacji w wyszukiwarce pod nazwą Page Experience Update. Jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu? Kiedy nastąpi wdrożenie i co odgrywa najistotniejszą rolę w tej zmianie? W tym artykule omówimy najistotniejsze elementy Page Experience. Przygotuj się do aktualizacji jeszcze przed jej wdrożeniem.
Autor
Pozycjoner Sunrise
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Odporna branża: Sklepy zoologiczne
Opublikowano: 15-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
W ciągu ostatnich kilku tygodni z powodu pandemii pozostawaliśmy w domach z bliskimi i pupilami. W tym czasie wzrosło zainteresowanie zwierzętami domowymi, a nowe pasje z tym związane przetrwają po wygaśnięciu pandemii. Jak ten trend może wykorzystać branża zoologiczna? Podpowiadamy 5 działań online, jakich mogą się podjąć sklepy z artykułami dla zwierząt.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
5 działań online dla bezpiecznego biznesu w sieci w czasach ”post” pandemii
Opublikowano: 04-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Powoli wracamy do „normalności”, jednak ponad 2-miesięczny czas przymusowej izolacji z pewnością zwiększy ostrożność konsumentów. Część klientów nadal będzie obawiać się korzystania z różnych usług offline. W jaki sposób prowadzić biznes teraz, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa swoim klientom? Mamy 5 pomysłów na skuteczne działania online dla bezpiecznego biznesu.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Odporna branża: Fotowoltaika
Opublikowano: 01-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min
Systemy energooszczędne zyskują coraz więcej zwolenników dzięki m.in. proekologicznemu zastosowaniu. Z powodu pandemii wiele takich inwestycji zostało wstrzymanych, z drugiej strony ten wymagający czas sprawił, że więcej osób szuka rozwiązań, które umożliwią oszczędności. Jak takie zainteresowanie mogą wykorzystać firmy z branży fotowoltaiki?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Wyposażenie wnętrz
Opublikowano: 27-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min
Pandemia zamknęła miliony osób w domach, które stały się przez to miejscem odpoczynku, pracy, nauki oraz rozrywki i rozwijania osobistych  pasji. Przyczyniło się to do wzrostu zainteresowania zmianami w salonach, sypialniach czy kuchniach. Prezentujemy dla firm z ofertą wyposażenia wnętrz 5 działań online, które mogą wesprzeć ich biznes właśnie teraz.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak przenieść swoją firmę do sieci? Postaw na stronę internetową!
Opublikowano: 25-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
W dobie pandemii i dystansu społecznego rozwiązaniem dla biznesu jest nowoczesna strona internetowa. Stanowi wsparcie w procesie pozycjonowania oraz pomaga w budowaniu widoczności firmy w sieci, dzięki której możesz pozyskiwać nowych klientów dla swojej firmy. Ponadto buduje wizerunek eksperta w branży i może ułatwić klientowi podjęcie decyzji – sprawdź, jakie możliwości daje nowoczesna strona www.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Zdrowe odżywianie
Opublikowano: 21-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Więcej czasu w domu i ograniczone możliwości aktywności fizycznej sprawiły, że wiele osób  częściej gotuje dla siebie. Wzrosło też zainteresowanie zdrowym odżywianiem, dobrze wpływającym na kondycję organizmu oraz ograniczającym ryzyko nadmiernego przybierania na wadze. Zebraliśmy ciekawe pomysły działań online, wspierających firmy z branży zdrowego odżywiania.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Artykuły dziecięce i zabawki
Opublikowano: 18-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min
W czasie pandemii – gdy ograniczone zostały kontakty towarzyskie oraz aktywności poza domem – rodzice stoją przed trudnym wyzwaniem. Muszą zapewnić najmłodszym zajęcia na cały dzień, dlatego można zaobserwować wzrost zainteresowania artykułami dziecięcymi oraz zabawkami. Co mogą zrobić firmy z tej branży, aby zyskać? W artykule podpowiadamy 5 ciekawych sposobów.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się