Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Facebook, sprzedawcy i rodzice

Opublikowano: 24-09-2015

Jak podaje CNBC (sieć telewizji dostarczających aktualnych wiadomości ekonomicznych), to ojcowie w wieku 25-40 lat są coraz częściej osobami decyzyjnymi w kwestii zakupów, a co więcej - szczególnie lubującymi się w gadżetach elektronicznych oraz akcesoriach i sprzęcie sportowym.Tym samym, stali się oni łakomym kąskiem dla amerykańskich sprzedawców. Za pomocą narzędzi do kategoryzowania, stworzonych przez Facebooka,  mogą oni z łatwością skierować do tej grupy swój program marketingowy.


Target kampanii można z łatwością określić, wybierając odpowiednie opcje. Na początku należy zaznaczyć płeć,  a następnie wybrać grupę demograficzną, czyli wszystkich rodziców.
 

Źródło obrazka: SearchEngineLand

 

 

Co ciekawe, kolejnym krokiem jest zaznaczenie grupy odbiorców reklamy, posortowanych ze względu na wiek potomstwa.

Źródło obrazka: SearchEngineLand
 

W ten sposób, na przykład elektroniczny  komunikator z kamerą, z możliwością podglądu przez urządzenie multimedialne, wyświetli się świeżo upieczonemu rodzicowi małego niemowlęcia, a oferta biletów rodzinnych na mecz trafi do ojca kilku- lub kilkunastoletnich dzieci.

Źródło obrazka SearchEngineLand
 
Zauważalny jest fakt, że w przeciwieństwie do matek, które pod względem kategoryzacji nie stanowią dla Facebooka już żadnej tajemnicy, ojcowie często swoich wyborów dokonują nieszablonowo i stanowią pewną enigmę. Jakkolwiek, przy zaawansowanych technologiach, jakimi ten portal społeczności owy  dysponuje, z pewnością i tutaj pojawią się liczne podpowiedzi i klucze sprawdzające się idealnie w docieraniu do potencjalnego klienta.


Źródła: SearchEngineLand

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się