Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Coming Soon - biznesowe "wejście smoka"

Opublikowano: 06-07-2015

„Coming Soon” to głęboki oddech, który jednak trzyma w napięciu. To czytelna informacja wysłana w stronę odbiorców, potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, przygotowująca ich na Twoje dynamiczne wejście. To wspaniała alternatywa dla schematycznego szablonu „strona w budowie”, który nie przynosi żadnej informacji o Twojej działalności. To również czas, który zyskujesz, aby przygotować naprawdę dobrą witrynę i jednocześnie nie tracić ani jednego dnia – dobrze przygotowana strona „Coming Soon” będzie Twoją reklamą.

 

Zapytasz pewnie dlaczego jest to takie ważne i czy nie wystarczy zamieścić informacji „strona w budowie”? Odpowiedź sam odnajdziesz, jeżeli postawisz się w roli odbiorcy. Czy zdarzyło Ci się zapamiętać adres „strony w budowie”? Powrócić na nią w dniu wyznaczonej premiery? Zapamiętać tę datę lub też zapisać ją w kalendarzu? Czy zdarzyło Ci się czekać na taką stronę…?

 

I właśnie dlatego „Coming Soon” okazuje się o wiele lepszym niż tradycyjne rozwiązaniem. Pamiętaj – pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Pojawiając się w świadomości odbiorcy dzięki intrygującej, rozbudzającej ciekawość stronie na pewno zdobędziesz jego sympatię.

 

A teraz spójrzmy na cały szereg korzyści, które wynikają z zastosowania strony „Coming Soon” z perspektywy przedsiębiorcy. Jakie możliwości wprowadza takie rozwiązanie? Oto kilka kluczowych atutów.

 

Źródło: BrandFlow

 

PO PIERWSZE – BUDUJESZ WIZERUNEK MARKI

Decydując się na „Coming Soon” niemal natychmiast zaczynasz budować swój wizerunek w świadomości odbiorców. Zaczynasz istnieć!  Co więcej – robisz to w sposób ciekawy, intrygujący, nieszablonowy. Taka kreatywność bez wątpienia zostanie doceniona. Pamiętaj, że elastyczność stron „Coming Soon” pozwala nie tylko na stworzenie komunikatu o powstającej witrynie, ale również na opowiedzenie ciekawej historii Twojej firmy. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości!

 

PO DRUGIE – DOCIERASZ DO CORAZ SZERSZEGO GRONA  ODBIORCÓW

„Coming Soon” to także wspaniały sposób na budowanie relacji z obecnymi bądź przyszłymi klientami. Możesz dodać szablon pozwalający im na zapisanie się na Twoją listę newsletterową. Umożliwiając subskrypcję strony nim przybierze ona swój ostateczny kształt dajesz swoim konsumentom pewność, że będą oni o wszystkich zmianach  oraz dniu premiery informowani na bieżąco.

 

PO TRZECIE – PROMUJESZ SIĘ NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH – ŁĄCZYSZ KONTA

Nie od dzisiaj wiadomo, jak ogromny potencjał drzemie w mediach społecznościowych. Są one areną wielu kampanii marketingowych. Dlaczego więc i Ty nie miałbyś wykorzystać możliwości, które stwarzają? Na swojej stronie „Coming Soon” możesz zamieścić odnośniki do Twoich kont, dzięki czemu potencjalni klienci będą mieli z Tobą stały kontakt. Pamiętaj jednak, aby odpowiadać na zapytania i sugestie swoich followersów. Szanuj ich zdanie.

 

PO CZWARTE – POJAWIASZ SIĘ PRZEBOJOWO

„Coming Soon” pozwoli Ci stworzyć wyjątkowy efekt wizualny, który przykuje uwagę internautów. Jednak pamiętaj – na tym nie wyczerpują się możliwości tych stron. Możesz przecież w czas oczekiwania na premierę swojej witryny wpleść ciekawy konkurs dla subskrybentów oraz osób odwiedzających stronę.

 

WNIOSKI

Biznes jest dla ludzi kreatywnych, którzy nawet czas marazmu są w stanie przekształcić w okres dynamicznych zmian i aktywnej promocji. Internet, z całym swym bogactwem rozwiązań, proponuje nam wiele ciekawych strategii. Wystarczy jedynie po nie sięgnąć. Jeżeli więc planujesz zmiany na swojej witrynie lub też otwierasz nowy sklep internetowy – nie każ swoim klientom czekać. Już dzisiaj ich zaskocz i zacznij budować pozytywny wizerunek marki, która nie boi się wyzwań.

 

ŹRÓDŁA:

BrandFlow

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się