Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

GSP – czyli personalizowana reklama na Twojej skrzynce mailowej

Opublikowano: 03-03-2015

Podstawą skuteczności każdej kampanii jest precyzyjny dobór grupy docelowej. Im lepiej poznamy naszych potencjalnych klientów – ich płeć, wiek, preferencje, zainteresowania – tym łatwiej będzie nam osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Google wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom opracowało zupełnie nowy system reklamowy, umożliwiający emisję reklam graficznych w skrzynkach pocztowych Gmail.com. Szacunkowy zasięg GSP (Gmail Sponsored Promotion) to ok. 4 900 000. Potencjał jest zatem ogromny, ale co ze skutecznością? Czy w świetle tak powszechnego e-mail marketingu,  jest szansa na zainteresowanie reklamą odbiorców? Otóż, tak. A wszystko dzięki bardzo precyzyjnym metodom kierowania, uwzględniającym m.in.:


- lokalizację i język,
- wiek i płeć użytkownika,
- typ urządzenia,
- zainteresowania,
- tematy,
- słowa kluczowe.

 

Reklamy GSP są bardzo dobrze eksponowane, co znacznie zwiększa szanse na kliknięcia. Można je znaleźć zaraz nad odebranymi wiadomościami. Baner rozwija się po kliknięciu „zajawki”, natomiast kliknięcie w sam baner powoduje  przeniesienie użytkownika bezpośrednio na stronę reklamodawcy.

 

 

Źródło: adwords-pl.blogspot.com

 

W tym systemie wykorzystany jest model rozliczeń CPC, znany dobrze z klasycznych reklam Google AdWords.  Jego dodatkową zaletą jest fakt, że sam baner można utworzyć za pomocą Galerii Reklam, a jego format będzie automatycznie dostosowany do wielkości rozmiaru ekranu, na którym wyświetla się reklama.

 

Źródło: adwords-pl.blogspot.com

 

GSP to ciekawa alternatywa dla reklamodawców, którym zależy na precyzyjnej, spersonalizowanej reklamie, atrakcyjnie prezentującej się na każdym urządzeniu. W połączeniu z ciekawym przekazem, trafiającym wprost w nasze gusta – sukces marketingowy niemalże murowany.

Źródło:
adwords-pl.blogspot.com

 

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się