Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

This. Koniec z bałaganem na portalach społecznościowych?

Opublikowano: 20-02-2015

This. już na starcie zyskał duży kredyt zaufania, bowiem obrał sobie jasny cel – stać się pewnego rodzaju oazą spokoju dla użytkowników i miejscem, w którym nie będzie bałaganu. Wychodzi tym samym naprzeciw potrzebom tych użytkowników, którzy dość mają czytania prywatnych zwierzeń znajomych czy oglądania ich zdjęć z wakacji. This. to również miejsce, w którym nie ma być spamu w postaci kilkudziesięciu wpisów jednej osoby czy też masowego udostępniania ulubionych piosenek w ciągu jednego dnia. Jeżeli więc należysz do grupy nadaktywnych użytkowników portali, którzy dzielą się wszystkim i lubią klikać przycisk „Udostępnij” albo często komentują wpisy znajomych – This. nie jest dla Ciebie.

 

This. Jak to działa?

Aby ułatwić użytkownikom dostęp do interesujących ich informacji, które w dobie Facebooka i Twittera giną w gąszczu spamu, twórcy This. wprowadzili żelazną zasadę – jeden post na dzień. Nie ma też możliwości udostępniania, komentowania, wysyłania prywatnych wiadomości czy dyskutowania, a jedyną formą interakcji z innymi użytkownikami i odpowiedzią na ich wpis jest opcja „Thanks”. Na tę chwilę podziękować sobie może jedynie kilka tysięcy osób, wśród których znajdują się przede wszystkim Amerykanie i Brytyjczycy, głównie dziennikarze i biznesmeni, jednak krąg osób, które usłyszały o nowym pomyśle, jest coraz większy. Zainteresowanych dołączeniem do społeczności rozczaruje z pewnością fakt, że nie można założyć tam konta w dowolnym momencie, a jedynie po otrzymaniu zaproszenia od obecnego na portalu użytkownika. Póki co zasilenie społeczności jest więc bardzo trudne, chyba że do grona Waszych znajomych należy ktoś z amerykańsko-brytyjskiej śmietanki towarzyskiej.

 

Prognozy na przyszłość

Tajemniczość i minimalistyczny do granic możliwości wygląd tego portalu sprawia, że mówi i czyta się o nim coraz więcej. Zasady jego funkcjonowania zachęcają tych, którzy zawiedli się na najpopularniejszych serwisach, ze względu na panujący tam szum informacyjny. Można więc założyć, że moda na This. dotrze również do naszego kraju, ale kiedy to się stanie i czy będziemy mieli szansę stać jego elitarnymi użytkownikami – na to pytanie odpowiedzieć jest bardzo trudno.

 

Źródła:

Social Press

MPolska24

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się