Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Sunrise System członkiem IAB

Opublikowano: 24-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Można chwalić się sukcesem, a nie mieć ku temu podstaw. Tymczasem sukces i marka to wartości wymierne i możliwe do oceny – nie tylko na podstawie wskaźników finansowych.

Od miesiąca o tym, że firma Sunrise System stanęła w szeregu tygrysów polskiego rynku usług internetowych świadczy członkostwo w Interactive Advertising Bureau Polska oraz w Search Engine Marketing Professional Organization. Warto zauważyć, że do IAB jednocześnie z nami przyjęto innego potentata, popularny serwis społecznościowy Naszaklasa.pl. Po raz kolejny jesteśmy w gronie najaktywniejszych graczy w przestrzeni Internetu.

Logo IABIAB jest stowarzyszeniem zrzeszającym portale, wortale, sieci i agencje interaktywne. Jego celem jest edukacja rynku odnośnie zalet, strategii e-biznesu, a także monitorowanie aktualnej kondycji e-marketingu i potencjału naszego rynku pod tym względem. Siłą rzeczy IAB kreuje pewne standardy i stawia wysoką poprzeczkę wszystkim, którym zależy na ekspansji w Internecie. Wśród marek, które mogą się poszczycić przynależnością do IAB, są już między innymi onet.pl, wp.pl, Interia.pl, Agora, iTVP.

Logo SEMPOSEMPO natomiast to organizacja skupiająca specjalistów reklamy w wyszukiwarkach i jednocześnie liderów w tej branży. Organizacja powstała, by monitorować rynek reklamy w wyszukiwarkach, analizować, oceniać i raportować, a jednocześnie zwiększać świadomość roli marketingu internetowego w prowadzeniu działalnosci biznesowej. W tej chwili SEMPO skupia ponad 350 firm oraz konsultantów z ponad 20 krajów. Sunrise System jest jednym z nielicznych polskich członków organizacji. Dołączyliśmy do prestiżowego grona członków IAB i SEMPO, co pozwala nam bez fałszywej skromności powiedzieć: strony naszych Klientów są w najlepszych rękach. Czy to oznacza, że spoczniemy na laurach? Wręcz przeciwnie, od siebie wymagamy najwięcej.

Autor
Paweł Rybak
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się