Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google dla Organizacji Non-profit

Opublikowano: 23-02-2015

Osoby, które niosą pomoc innym, czasami również potrzebują wsparcia w prowadzonych działaniach. Donatorzy, sponsorzy i prezesi organizacji użytku publicznego bezinteresownie pomagają innym, wkładając własne środki finansowe, cenny czas oraz ciężką pracę. Pomocną dłoń wyciąga tym razem Google we współpracy z Fundacją TechSoup. Wsparcie polega na tym, że organizacje non-profit mają bezpłatny dostęp do wielu przydatnych narzędzi, aplikacji oraz usług Google, takich jak:

Google Ad Grants
Dzięki temu narzędziu, możliwe jest prowadzenie przez organizacje użytku publicznego bezpłatnych kampanii reklamowych AdWords. Na reklamę w wyszukiwarce Google dana organizacja może przeznaczyć 10 000 dolarów amerykańskich.

Google Apps dla Organizacji Non-profit
Usprawnienia w codziennej pracy i zarządzaniu organizacją: Kalendarz, Dysk i Gmail. Darmowy pakiet Google Apss dla firm z pewnością wpłyną na sprawne działania fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji.

Program YouTube dla Organizacji Non-profit
Ogłaszanie akcji charytatywnych może odbywać się również za pośrednictwem serwisu YouTube. Nagranie filmu przedstawiającego prawdziwy obraz danego zdarzenia może w większym stopniu wpłynąć na odbiorcę i podejmowane przez niego decyzje o niesieniu pomocy. Program pozwala na efektywne budowanie marki, a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Wielu organizacji nie stać na to, aby reklamować swoją działalność. Dzięki wsparciu stowarzyszeń oraz fundacji, pomaga się także ich podopiecznym – a to jest przecież celem końcowym. Wszystko zostało zorganizowane po to, aby świat mógł dowiedzieć się o licznych akcjach charytatywnych na rzecz potrzebujących.

Jakie organizacje mogą wziąć udział w programie Google dla Organizacji Non-profit?
Organizacje Pożytku Publicznego, fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz organizacje religijne. Ponadto, program skierowany jest do organizacji posiadających siedzibę w: Polsce, Australii, Kanadzie, Anglii, Czechach, Francji, Słowacji, Walii, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Nowej Zelandii i na Węgrzech.

Aby zapisać się do programu, należy zapoznać się z warunkami udziału, zgłosić organizację poprzez wypełnienie wniosku oraz „potwierdzić i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn”.

 

A na koniec „We are the World” - dla inspiracji, chwili refleksji i, może, motywacji do działania?

 

 

 

 

"It's true we'll make a better day, just you and me"

 

 

Źródła: Blog Google Polska, Google dla Organizacji Non-profit

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się