Ikona 00:00 min Ikona 23.02.2015

Google dla Organizacji Non-profit

Osoby, które niosą pomoc innym, czasami również potrzebują wsparcia w prowadzonych działaniach. Donatorzy, sponsorzy i prezesi organizacji użytku publicznego bezinteresownie pomagają innym, wkładając własne środki finansowe, cenny czas oraz ciężką pracę. Pomocną dłoń wyciąga tym razem Google we współpracy z Fundacją TechSoup. Wsparcie polega na tym, że organizacje non-profit mają bezpłatny dostęp do wielu przydatnych narzędzi, aplikacji oraz usług Google, takich jak:

Google Ad Grants Dzięki temu narzędziu, możliwe jest prowadzenie przez organizacje użytku publicznego bezpłatnych kampanii reklamowych AdWords. Na reklamę w wyszukiwarce Google dana organizacja może przeznaczyć 10 000 dolarów amerykańskich.

Google Apps dla Organizacji Non-profit Usprawnienia w codziennej pracy i zarządzaniu organizacją: Kalendarz, Dysk i Gmail. Darmowy pakiet Google Apss dla firm z pewnością wpłyną na sprawne działania fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji.

Program YouTube dla Organizacji Non-profit Ogłaszanie akcji charytatywnych może odbywać się również za pośrednictwem serwisu YouTube. Nagranie filmu przedstawiającego prawdziwy obraz danego zdarzenia może w większym stopniu wpłynąć na odbiorcę i podejmowane przez niego decyzje o niesieniu pomocy. Program pozwala na efektywne budowanie marki, a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Wielu organizacji nie stać na to, aby reklamować swoją działalność. Dzięki wsparciu stowarzyszeń oraz fundacji, pomaga się także ich podopiecznym – a to jest przecież celem końcowym. Wszystko zostało zorganizowane po to, aby świat mógł dowiedzieć się o licznych akcjach charytatywnych na rzecz potrzebujących.

Jakie organizacje mogą wziąć udział w programie Google dla Organizacji Non-profit? Organizacje Pożytku Publicznego, fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz organizacje religijne. Ponadto, program skierowany jest do organizacji posiadających siedzibę w: Polsce, Australii, Kanadzie, Anglii, Czechach, Francji, Słowacji, Walii, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Nowej Zelandii i na Węgrzech.

Aby zapisać się do programu, należy zapoznać się z warunkami udziału, zgłosić organizację poprzez wypełnienie wniosku oraz „potwierdzić i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn”.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 23.03.2015 Street View tak mocno wpisało się w naszą rzeczywistość, że do znalezienia konkretnego miejsca, do którego zamierzamy się udać, używamy właśnie tego niewielkiego, żółtego ludzika, który czeka na nas w prawym, dolnym rogu Map Google. Wielu z nas nie wyobraża sobie już sprawdzania lokalizacji, planowania wyjazdów, czy też całej trasy bez panoramicznych zdjęć ulic, które robione są przez dobrze wszystkim znane samochody Google. Wybierając się na wycieczkę do Niemiec lub Austrii możemy mieć z tym jednak nie mały problem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 24.03.2015 Pamiętacie nasz zeszłoroczny artykuł o Google Science Fair 2014? Pytania zadawane w zeszłym roku to między innymi: „Jeśli mógłbyś coś zmienić, co by to było?”, „Komu byś pomógł?” „Co mógłbyś zrobić lepiej?” natomiast w tej edycji widnieje tylko jedno pytanie: „Czego dokonasz?”. Ruszyła kolejna edycja globalnego konkursu dającego szansę młodym na polepszenie warunków panujących na świecie – Google Science Fair 2015. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 23.02.2015 W internecie już prawie nic nie jest statyczne. Wszystko jest zmienne, dostosowane do konkretnych preferencji, dopasowane do oczekiwań i wcześniejszych aktywności. Choć wiele technologii pojawiło się stosunkowo niedawno, oswoiliśmy się z nimi zaskakująco szybko. Pragniemy chronić naszą prywatność, ale jednocześnie chcemy by żyło nam się wygodniej, by aplikacje uwzględniały nasze położenie geograficzne, by dostarczane nam treści dopasowane były specjalnie do nas. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700