Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Kolejne zmiany w Google

Opublikowano: 11-07-2014

Użytkownicy Google+ przyzwyczaili się już do tego, że ich aktywność widoczna jest najlepiej w tzw. „Kręgach”. Obecnie, dzięki nowej zakładce „Odbiorcy”, możliwe jest jeszcze dokładniejsze doprecyzowanie, kto może przyglądać się naszemu profilowi. Funkcja ta pozwala doprecyzować grupę docelową, która będzie mogła zapoznać się z naszym profilem. Dostępne są różne opcje, od dokładnego ustawienia wieku, po ustawienia niestandardowe.

 

 

 

Aktualizacja ta pozwala zablokować dostęp do naszych treści osobom niepełnoletnim, co wydaje się szczególnie wskazane dla marek związanych z wyrobami tytoniowymi oraz alkoholowymi. Wybierając opcje dla treści związanych z alkoholem możemy również doprecyzować ustawienia, tak by pasowały do konkretnego kraju. Po dokonaniu konfiguracji musimy zaakceptować regulamin dotyczący nakładanych przez nas ograniczeń i potwierdzić, że zaznaczyliśmy opcje zgodne z obowiązującymi w naszym kraju przepisami prawa.

 

 

 

Źródło: Social Press

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się