Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Algorytm Panda a TOP 10 w wynikach organicznych Google

Opublikowano: 07-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Kolejna iteracja algorytmu wyszukiwarki Google o nazwie Panda ma na celu zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania stron o najwyższej jakości. Treści oceniane są obecnie pod względem wartości, jaką niosą dla użytkowników wyszukiwarki. Zamieszczony tekst na stronie nie tylko musi być unikalny, ale także ciekawy i użyteczny aby pozycjonowanie przynosiło pożądany efekt.
 
Dla firm prowadzących działania e-commerce konieczne jest wprowadzenie treści odróżniających się od stron konkurencji. Taką możliwość daje m.in. komentowanie, recenzowanie produktów przez Klientów. Dzięki temu będą one miały większą szansę, by znaleźć się w TOP 10.

Poniższa tabela pokazuje, jakie typy stron pojawiają sie w wynikach wyszukiwania - na jej podstaiwe wyraźnie widać, że warto umożliwić użytkownikom komentowanie / recenzowanie, bo takie treści stanowią prawie jedną czwartą wyników:
 
  Źródło: Marketing News
 
Oprócz wzbogacenia zawartości strony o wyżej wskazane elementy, pozycję strony może poprawić  także zwiększenie proporcji między tekstem, który zamieszczony jest na stronie a zapisanym w niej kodzie.

Oczywiście, w pozycjonowaniu należy również wystrzegać się duplikowania treści, zarówno wewnątrz serwisu, jak i na innych stronach. Tworzenie unikalnych tekstów odbywać się może za pomocą firmowego bloga. Porady, wskazówki odnośnie produktów czy usług realizowanych przez firmę pozytywnie wpłyną na ranking strony i poszerzą zawartość unikalnej treści na stronie.
 
Źródło: Marketing News
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się