Ikona 00:00 min Ikona 22.05.2014

CEE Google Agency Day 2014 już za nami!

Po Warszawie czas na Budapeszt. Tegoroczne spotkanie Google dla Agencji odbyło się w Google Ground – magicznym miejscu w samym sercu węgierskiej stolicy. Dlaczego właśnie tam?  Oto odpowiedź samego Google:

 

„Bo jest to ekscytująca, szybko rozwijająca się dzielnica. Bo jest żywiołowo i ludzie są interesujący. Bo jest tu zimne piwo i lubimy duży ogród. Bo jest tu różnorodnie, unikalnie i tętni życiem. Bo dobrze się tu czujemy.”

 

I faktycznie, miejsce było wyjątkowo klimatyczne i sprzyjało zarówno pochłanianiu wiedzy, jak i zawieraniu nowych znajomości.

 

 

 

Na konferencję zostały zaproszone tylko i wyłącznie zaufane agencje, które musiały spełnić szereg restrykcyjnych wymogów postawionych przez Google, aby móc korzystać ze statusu Partnera.

 

Mowa powitalna została wygłoszona przez Szabolcs’a Szelei oraz Edinę Heal z węgierskiego oddziału firmy Google. Później przyszedł czas na pierwszą prelekcję Ludka Motyčki, dotyczącą „cyfrowej” przyszłości, roli informacji w naszym życiu, udogodnień zapewnianych przez nowoczesne technologie oraz możliwości, jakie stwarzają.

 

 

Prawdziwą „perełką” pierwszej części konferencji była prezentacja niezwykle charyzmatycznego Marcusa Orlovskiego, który mówiąc o biznesie,  skutecznie rozbawiał publiczność licznymi dygresjami i zaskakującymi slajdami.

 

 

Z tych względów niełatwa rola przypadła Zsoltowi Feherowi – kolejnemu prelegentowi – którego wystąpienie dotyczyło cech idealnego pracownika oraz rozwoju osobistego.  The last but not least – ostatnie przemówienie wygłoszone zostało przez przedstawiciela Google Polska – Marcina Karnowskiego – i było swego rodzaju podsumowaniem dotychczasowego funkcjonowania programu Google Partners.

 

 

Pierwszą, ogólną,  część konferencji zamykał panel dyskusyjny, w którym uczestniczyli: Goetz Trillhaas, Tim Ringel, David Spinar oraz Jacek Chruściany. Niestety ze względu na pojawiające się problemy z dostępem do Internetu, nie wszyscy uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań poprzez specjalną aplikację.

 

Po przerwie na lunch, program konferencji był już realizowany w ramach dwóch różnych bloków tematycznych: „Go broad – grow scope” oraz „Go deep – grow expertize”,  gdzie specjaliści z całej Europy Środkowo – Wschodniej dzielili się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i dobrymi radami.  Spośród wszystkich prelegentów można było znaleźć reprezentantów Google Polska – Marcina Karnowskiego, Piotrka Rudnickiego i Piotrka Kowalskiego.

 

 

Po zakończeniu wystąpień przyszedł czas na mniej oficjalną część konferencji, mianowicie międzynarodową integrację oraz wymianę doświadczeń. Mieliśmy możliwość skosztowania tradycyjnych węgierskich specjałów, w tym ratatouille:). Choć byliśmy przekonani o francuskim pochodzeniu tej potrawy, była one rekomendowana jako węgierski przysmak. Abstrahując od nazewnictwa i pochodzenia – faktycznie była smaczna.

 

Następnego, już ostatniego dnia, wzięliśmy udział w rejsie po Dunaju. Zachwycające krajobrazy oraz rozbrzmiewający na statku walc wiedeński, tworzyły niezwykły klimat.

 

 

Podsumowując, konferencja rozwijająca, miasto piękne, ludzie bardzo serdeczni. Szkoda, że to już koniec. Do zobaczenia za rok!:)

 

źródło: Sunrise System, fot: Sunrise System

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 09.06.2014 Już 12 czerwca rozpoczyna się wielkie święto wszystkich fanów piłki nożnej, ale również reklamodawców - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Ogromny biznes skupi się przez ten miesiąc na Brazylii, rytmach samby i zielono-żółtej kolorystyce. Od dłuższego czasu jesteśmy przygotowywani na apogeum brazylijskiej gorączki, ponieważ w Internecie pojawiają się ciekawe kampanie reklamowe dużych i małych marek. Każdy chce wyrwać dla siebie chociaż najmniejszy kawałek tortu w kształcie futbolówki. Wybraliśmy więc dla Was kilka reklam i kampanii w sieci, na które warto zwrócić uwagę. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 24.06.2014 Radość, smutek, nerwy, euforia - takie emocje zapewne towarzyszą niejednemu z nas podczas oglądania piłkarskich rozgrywek 2014 FIFA World Cup, które odbywają się w Brazylii. A jak mistrzostwa świata "przeżywa" Google? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę wyrażenie "mundial" i przekonać się samemu! Przedstawiamy Mundial 2014 okiem wyszukiwarki Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 16.05.2014 Na początku kwietnia Yandex opublikował statystyki dotyczące rozwoju rosyjskiego Internetu w 2013 roku. Wzrost, do czego się już zdążyliśmy przyzwyczaić, był imponujący. Ten ogromny, stale rosnący rynek jest bardzo wymagający, ale stanowi jednocześnie wielką szansę na rozpędzenie swojego biznesu i ekspansję swojej marki na wschód. Przedstawiamy statystyki obrazujące marketingową potęgę „runetu". Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700