Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Firmy w 2014 r. wydadzą ponad 1 mld złotych na SEM!

Opublikowano: 12-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Na rynku obecnie mamy do czynienia z ożywieniem, dlatego też firmy decydują się na silniejsze promowanie swojej działalności za pomocą działań SEM w wyszukiwarkach.
 
W zeszłym roku budżety przeznaczone na pozycjonowanie stron internetowych czy linki sponsorowane nie przekroczyły 1 miliarda złotych. Dokładniej szacowano je na 920 milionów złotych. W tym roku, według prognoz, możliwe jest zbliżenie się, a nawet lekkie przekroczenie magicznej granicy.
 
Taki wzrostowy trend związany być może z coraz silniejszym rynkiem e-commerce. Pokłosiem czego jest konieczność zareklamowania swojej firmy, marki, oferty. Sklepy internetowe natomiast najlepiej jest promować właśnie w sieci, a więc w miejscu sprzedaży Waszych produktów i usług.
 
Sukcesów działań SEM można dopatrywać się także w ich skuteczności, jaka została doceniona przez wielu klientów. Dzięki wykorzystaniu różnych kanałów, pozycjonowania, linków sponsorowanych i innych, możliwe jest dotarcie do wybranego targetu i zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych konsumentów. Jednym z takowych narzędzi jest także remarketing.
 
 
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się