Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

From Russia with tweet

Opublikowano: 03-03-2014

Twitter - 140 znaków i zdjęcie. Tylko tyle i aż tyle, żeby uchwycić emocje związane z bieżącymi wydarzeniami. To pole do popisu dla tych najbardziej kreatywnych marketerów, potrafiących wzbudzić zainteresowanie i zaangażować obserwatorów konkretnych kanałów. Soczi 2014 było idealną okazją do tego, aby podzielić się z fanami ciekawymi informacjami, radością ze zdobytych medali czy zabawnymi momentami, których na Igrzyskach nie brakowało.


Portal Mashable wybrał najciekawsze olimpijskie tweety udostępnione przez duże międzynarodowe marki, sportowców, kanały sportowe, jak również profile, które powstały specjalnie z okazji Igrzysk.

ESPN - 230 sportowców, 1 naród. Zdjęcie reprezentacji Stanów Zjednoczonych maszerującej po stadionie olimpijskim w trakcie otwarcia Igrzysk w Soczi.

 

 

VISA - Młody hokeista patrzący z nadzieją na występy swoich idoli.

 

 

Maria Sharapova - gwiazda tenisa z olimpijską pochodnią nie wierzy w to, że wzięła udział w wyjątkowej sztafecie.

 

 

VISA - Gratulacje za zdobycie pierwszego złotego medalu dla reprezentanta USA.

 

 

SportsCenter - Zdjęcie pierwszego złotego medalisty Igrzysk - snowboardzisty Sage Kotsenburga.

 

 

Sochi Problems - Błąd piątego koła :)

 

 

Best Sport Pictures - Historyczne zdjęcie ze słynnego meczu hokejowego USA z ZSRR podczas Igrzysk w Lake Placid, tzw. cudu na lodzie.

 

 

Już od dłuższego czasu możemy zaobserwować perfekcyjną synergię sportu i mediów społecznościowych, ponieważ nic tak nie łączy kibiców jak wspólne celebrowanie sukcesów i przeżywanie porażek. Co ważne - wykorzystanie najważniejszych wydarzeń ze świata sportu następuje w sposób coraz bardziej kreatywny, co tylko potwierdza rangę tego kanału komunikacyjnego w budowaniu relacji marek i celebrytów ze swoimi odbiorcami. Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne ważne eventy. Pierwszy już za kilka miesięcy - Mundial w Brazylii.

 

 

Źródło:

mashable.com

 

 

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się