Sama zmiana programów certyfikacji wzięła się z chęci uporządkowania współpracy na linii: Google – agencje sem oraz z potrzeby podniesienia jakości prowadzonych kampanii przez polskie firmy powołujące się na bliską współpracę (certyfikację) z Google.
Dla nas liczy się przede wszystkim jakość – jasno stwierdza Google w swoich wytycznych dla firm chcących dołączyć do Google Partners.
Przy okazji warto wyjaśnić, że szerokie pojęcie „ wysokiej jakości” należy rozumieć tutaj jako stosowanie najlepszych praktyk Google, testowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań, które daje system AdWords, systematyczną optymalizację kampanii oraz wysoką retencję kont klientów agencji.
Obok jakości – o przyznaniu Certyfikaty GP – decydują: zatrudnienie przynajmniej jednego Certyfikowanego Specjalisty Google AdWords (w Sunrise System mamy ich obecnie ośmiu) oraz przekroczenie progu 10 000 dolarów wydatków na kontach w ciągu ostatnich 90 dni.
Niniejszym chcemy ogłosić, że firma Sunrise System w ostatnich dniach dołączyła do grona Partnerów Google.
Logo Partnera Google oznacza, że uważamy Twoją firmę za godną zaufania – stwierdza w swoich oficjalnych materiałach Google.
Istotną zmianą względem poprzedniego programu certyfikacji jest również możliwość utraty obecnego Certyfikatu. W razie obniżki jakości prowadzonych kampanii i/lub niespełnienia dwóch innych warunków – Google będzie odbierać Certyfikat GP.