Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:50 min Ikona 16.05.2013

Pakiety SEM, czyli czemu pozycjonowanie to za mało?

Korzystając jednocześnie SEO i PPC  znacznie zwiększamy liczbę kliknięć, ale co ważniejsze wzrasta również konwersja, nawet o kilkadziesiąt procent.

Nasuwa się pytanie: ale jak to działa? Jeżeli widoczność reklamy jest podwójna, zwiększa się również prawdopodobieństwo kliknięcia w nią. Jest jednak jeszcze inny  powód- dwa wyniki wyszukiwania prowadzące do tej samej strony internetowej powodują wśród internautów wrażenie, iż to właśnie ten wynik jest dla niego najwłaściwszy, a reklamująca się w ten sposób firma najprawdopodobniej  jest liderem tego rynku. Dzięki takim właśnie działaniom wzbudzamy również większe zaufanie do marki, a to natomiast powoduje, że użytkownicy chętniej dokonują konwersji.

 

Przekonani do synergii tych działań? To zahaczmy teraz o media społecznościowe.  Nie lubię facebooka, to portal dla młodzieży, tam nie ma mojego potencjalnego klienta! Gdzieś już to słyszeliście? To znów niesłuszne myślenie!

Przede wszystkim użytkownicy portali są aktywniejsi w sieci (również zakupowo) niż zwykły internauta, chętnie uczestniczą w konkursach czy biorą aktywny udział w dyskusjach. Prowadzenie firmowego funpag’u  umożliwia  bezpośredni kontakt ze swoimi fanami, co można wykorzystać  do  indywidualnego podejścia do ich problemów. Takie zachowanie bowiem  sprawia, że klienci czują się doceniani. Długofalowe działania prowadzone na portalach społecznościowych budują pozytywny wizerunek firmy. Firma staje się bliższa społeczności, bardziej znajoma, rozpoznawalna. W ten właśnie sposób zdobywamy ich zaufanie, a tym samym powodujemy, że stają się bardziej skłonni skorzystać z naszych produktów czy usług.

 

Chciałabym zwrócić uwagę na jeszcze jedną ważną rzecz, która moim zdaniem jest zbyt często niedoceniana – analiza ruchu na stronie.  Jest to bardzo użyteczne narzędzie do badania skuteczności poszczególnych działań reklamowych w sieci. Po zgromadzeniu odpowiedniej ilości informacji  można określić, które reklamy są najskuteczniejsze, inaczej mówiąc,  z których reklam jest zdobywamy  najbardziej konwertywny ruch na stronie. Dzięki takiej analizie można określić między innymi na jakim obszarze geograficznym klienci najlepiej reagują na reklamę, w jakich godzinach czy dniach tygodnia, jak poruszali się po witrynie, które podstrony najczęściej odwiedzali czy ile spędzali na nich czasu.  Oczywiście dane te należy odpowiednio zinterpretować. Trafne wnioski pozwalają na odpowiednie zmiany i skuteczną optymalizację prowadzonych kampanii reklamowych. Dzięki temu możemy uzyskać odpowiedź czy nasza kampania marketingowa funkcjonuje w sposób, na jakim na zależy oraz na bieżąco dostosowywać ją do oczekiwań naszych klientów.

 

I jeszcze jedno najistotniejsze pytanie: gdzie to wszystko znaleźć? Z tego miejsca zapraszam serdecznie do lektury dotyczącej naszej usługi Pakiety SEM.

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 07.06.2013 Strony internetowe, aplikacje webowe i reklamy – nowy pomysł internetowego giganta ma na celu wsparcie informatyków w tworzeniu tych formatów. Propozycja będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia programistów, ale także odbiorców – użytkowników internetu. Najważniejsze w przypadku nowego narzędzia są oczywiście reklamy, bo to one przynoszą ekipie z Mountain View zyski. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Firmowe blogi – silne zaplecze marketingowe Ikona 01:30 min 05.07.2013 Jeżeli jeszcze nie założyłeś firmowego bloga – ten czas właśnie nadszedł! Wstawianie firmowych wpisów jest działaniem na pograniczu marketingu i PR-u. Z pewnością nie przetrwają blogi o charakterze typowo reklamowym i ... zawierającym nieprawdę. Jak na prywatnej stronie, tak i na blogu firmy powinny znajdować się realne wydarzenia z życia firmy i branży. To jak pamiętnik, tylko wyjęty z szuflady i udostępniony klientom. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 14.05.2013 Jak sprawić żeby dostęp do Facebooka był jeszcze szybszy? Co zrobić by być na bieżąco z postami naszych znajomych? W odpowiedzi na między innymi te potrzeby facebookowiczów specjaliści z Menlo Park przygotowali innowacyjny interfejs na smartfony z systemem operacyjnym Android, który uczyni urządzenia mobilne jeszcze bardziej społecznościowymi. Czym więc jest Facebook Home? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700