Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Content is King. In SEO. Really.

Opublikowano: 17-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Już pisaliśmy o tym, że SEO Copywriting to sztuka osiągania kilku celów jednocześnie. Te słowa potwierdzają opinie marketerów, którzy dostrzegają wyjątkową moc content marketingu - marketingu treści. Marketing treści opiera się na pozyskiwaniu potencjalnych klientów za pomocą publikowania artykułów specjalistycznych, treści w social media, wpisów na blogach, newsletterów, spotkaniach offlinowych, itp.


Kluczową korzyścią płynącą z content marketingu jest zwiększenie ruchu na stronie - ale zysków może być więcej:

 

Źródło: Content Marketing Survey Report 2013

Powyższe wyniki badań przeprowadzonych na grupie 265 respondentów pozwalają wnioskować, że content marketing to marketing idealny szczególnie na czasy kryzysu. Nie dość, że pozwala obniżyć koszty reklamy, to wspiera pozycjonowania - poprawia pozycje w wynikach wyszukiwania, zwiększa ruch na stronie firmy, pomaga rozwijać markę, a przede wszystkim: przekłada się na wzrost realnej sprzedaży.

 

Najkorzystniej, gdy specjalistyczna wiedza o branży i umiejętna prezentacja produktów czy usług firmy jest połączona z aktywną obecnością w social media i prawidłowym pozycjonowaniem, czyli widocznością w wyszukiwarkach.  Internauta, który doświadczy rzetelnej informacji i profesjonalnej obsługi - zapamięta markę, wróci do niej i jest duża szansa, że chętnie przyprowadzi swoich znajomych.

 

Źródło: Content Marketing Survey Report, Marketingowiec


Więcej:

SEO Copywriting - sztuka osiągania kilku celów jednocześnie

Rola SEO Copywritingu w zarządzani reputacją w Sieci

Autor
Magdalena Grzelczak
Ocena artykułu
3.80 - (10 głosów)
Komentarze
#1Informatyka2013-06-24 07:54:08
Content zawsze będzie najważniejszy. To przecież on tworzy cały Internet. Ludzie cały czas poszukują jakiś treści, a częsta aktualizacja tylko wzmaga zainteresowanie. Coraz więcej firm przekonuje się do content marketingu, zwłaszcza wobec korzyści które generuje.
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się