Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Rola SEO Copywritingu w zarządzaniu reputacją w sieci

Opublikowano: 19-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Po ostatnich zmianach algorytmów Google premiuje strony o unikatowej i oryginalnej treści. Ma to dwojakie znaczenie, z jednej strony nasz serwis jest bardziej atrakcyjny dla robotów sieciowych, co nie pozostaje bez znaczenia dla pozycjonowania - pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Z drugiej strony natomiast ciekawe serwisy sprawiają, że użytkownicy pozostają na nich znacznie dłużej.

Należy jednak pamiętać, że internauci coraz częściej, szukając informacji na temat naszej marki czy produktu, nie ograniczają się jedynie do naszej strony. Popularne stało się szukanie informacji na forach, blogach czy Facebooku.

W Internecie gromadzą się dziś ogromne ilości informacji. Na podstawie badań przeprowadzonych przez AOL szacuje się, że internauci w 2011 roku w samych tylko Stanach Zjednoczonych dziennie produkowali 27 milionów różnego rodzaju treści.

Jak zatem sprawić, by potencjalni klienci nie trafiali na informacje przypadkowe a czasem nawet szkodliwe dla naszej marki? Z pomocą przychodzi pozycjonowanie i Search Engine Reputation Management w skrócie SERM.

Dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie kontrolować treści jakie będą docierać do naszego potencjalnego klienta. W praktyce zarządzanie reputacją w sieci polega na wyparciu szkodliwych informacji na temat naszej marki i zastąpienie ich tymi na których nam zależy.

Wyjść informacji naprzeciw
Firma Coca-Cola, wyprzedzając trendy, zastąpiła swoją dotychczasową witrynę, nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Serwis przypomina interaktywny magazyn. Jego zadaniem jest przede wszystkim wywołanie dyskusji. Coca-Cola Journey jest efektem intensywnego rozwijania komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych. Firma planuje uruchomienie również bloga oraz platformy umożliwiającej komunikację w czasie rzeczywistym.

Czy tak właśnie w przyszłości będą wyglądały pozycjonowane strony internetowe i kontakt z klientem?
Autor
Maciej Michalak
Ocena artykułu
4.23 - (13 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się