Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 01:20 min Ikona 04.04.2013

Nowości w Facebook Ads Manager

Bez względu na to, czy firma sama prowadzi swoją kampanię na Facebooku, czy zatrudnia do tego celu specjalistów do spraw reklamy z agencji, nowe rozwiązania niewątpliwie okażą się skuteczne. Podniesienie efektywności kampanii to podstawowy cel twórców Facebooka, który zamierzają go osiągnąć różnymi metodami. Dzięki niemu właściciele firm będą mogli kontrolować budżet kampanii i otrzymywać zwrot za inwestycje włożone w nią.

Sam pomysł na kampanię oraz wybór odpowiedniego, chwytliwego hasła to dopiero połowa sukcesu. Niezwykle istotne jest także ustalenie właściwej grupy, do której ma być ona skierowana a także sprawy związane z budżetem – ustalenie stawek oraz częstotliwość pojawiania się reklamy. Facebook bierze pod uwagę te wymagania i tworzy rozwiązania dostosowane do nich.

 

Koncentracja na celu to podstawowa nowość, z której wynikają wszystkie wprowadzone zmiany. W zależności od tego, czy reklamodawcy zależy na zyskaniu nowych lajków, zdobyciu nowych użytkowników aplikacji, wypromowaniu wpisu, czy zachęceniu fana do wzięcia udziału w organizowanym wydarzeniu, Facebook tworzy odpowiednie zestawienia. Specjalne narzędzie dokonuje przeliczeń wyników oraz pokazuje zwrot inwestycji.

Dzięki tej nowości reklamodawca uzyskuje bardziej przejrzyste informacje na temat tego, czy cele udało się zrealizować. Ułatwieniu ulega także obliczanie zwrotu z inwestycji. Panel reklamowy pokazuje efekty kampanii, jeśli na przykład reklamodawca korzystając z niej kieruje odwiedzających na swoją stronę internetową i używa przy tym śledzenia konwersji. Każda reklama umożliwia także pokazanie kosztu w przeliczeniu na konwersję celu. Nowe udogodnienia obejmują także możliwość obliczenia całkowitej wartości konwersji reklamy.

Zmiany w Facebook Ads Manager okażą się korzystne szczególnie dla właścicieli małych firm, w których sprecyzowanie konkretnego celu jest koniecznością. To także doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy po raz pierwszy tworzą swoje kampanie i szukają najłatwiejszych oraz najbardziej efektywnych metod pozwalających na osiągnięcie sukcesu.

 

Źródło: Antyweb

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:45 min 12.04.2013 Globalna wioska opleciona globalną siecią wymaga od firm promujących się w Internecie przygotowania kilku wersji językowych swojej strony dla użytkowników z różnych regionów. 10 kwietnia dwie największe wyszukiwarki internetowe w Rosji ujednoliciły sposób przygotowania takich witryn z atrybutami rel=”alternate” hreflang=”x”. Jak ich używać dla prawidłowej indeksacji? Przedstawiamy szczegóły. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:30 min 17.04.2013 Google cały czas pracuje i udoskonala swojego tłumacza. Całkiem niedawno wprowadził do niego bardzo ciekawą funkcję. Google translate jest programem bardzo popularnym na całym świecie, stąd lider wśród wyszukiwarek nie spoczywa na laurach i cały czas ulepsza tą usługę.  Cel jest jeden: Coraz trafniejsze tłumaczenia. Jaka? SŁOWNIK, dzięki któremu możemy zapisywać wybrane słowa, czy zwroty wraz z ich tłumaczeniem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 04.04.2013 Marzenia się spełniają, ale trzeba im pomóc, a zanim do tego dojdzie – warto wzbudzić w sobie emocje, które pomogą i napędzą nas w ich realizacji. Od jakiegoś czasu skutecznie pomagają w tym Mapy Google. Ostatnio dzięki nim, w ramach usługi Street View możliwe jest odwiedzenie m. in. najwyższych szczytów świata, a także miejsc, które w świecie uważane są za zapomniane, zakazane, praktycznie niedostępne. Prawdziwa pasja może narodzić się na ekranie komputera, a taka podróż wiele nie kosztuje. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700