Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Najwyższy próg skuteczności w Zimowym Konkursie Google dla Agencji

Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Zanim o tegorocznym konkursie, przypomnę, że w 2010 roku zwyciężyliśmy w pierwszej edycji Internetowej Rewolucji a w 2012 w Wielkim Konkursie Google dla Agencji.


Zimowy Konkurs Google trwał od końca grudnia 2012 do 15 marca 2013 roku. Samą rywalizację między agencjami SEM zastąpiono tym razem trzema progami efektywności.


Sunrise System osiągnęła trzeci - najwyższy - próg skuteczności. W trakcie trwania Konkursu poprowadziliśmy ponad sto kampanii z odpowiednio wysokim poziomem wydatków na koncie.


Zimowy Konkurs Google 2013 to z jednej strony przyczynek do zdrowej rywalizacji w obsłudze dużej liczby dużych kampanii, z drugiej - dodatkowa motywacja do rozwoju portfela Klientów firmy. To także okazja do poszerzenia współpracy z przedsiębiorstwami, które, mimo że są z nami od dłuższego czasu, nie korzystały wcześniej z kampanii rozliczanych w modelu PPC.

 

Za skorzystanie z naszej wiedzy i doświadczenia – serdecznie dziękujemy.

 

Więcej:

Sunrise System zwycięża w Wielkim Konkursie Google 2012

Sunrise System najważniejszym partnerem Google w Polsce!

 

 

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.20 - (20 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się