Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Korzystanie z AdWords Express i AdWords

Opublikowano: 03-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

W listopadzie 2012 roku Google rozszerzyło system Adwords o dodatkową usługę – Google Adwords Express. Jakie są zasadnicze różnice? Aby to zobrazować posłużę się informacją bezpośrednio od Google.
 
AdWords Express daje nam możliwości dotarcia do klientów w określonym promieniu od siedziby naszej firmy. To doskonałe narzędzie dla niewielkich firm lokalnych, np. piekarni, restauracji czy hoteli.
Utworzenie takiej kampanii zasadniczo jest proste i zajmuje tylko chwilę. Wystarczy zredagować treść, określić budżet, wybrać kategorię i powiązać z konkretnymi słowami kluczowymi.


Reklama będzie wyświetlać się tylko dla osób szukających w Google lub w Mapach Google konkretnych produktów czy usług. Wyróżnia się charakterystycznym niebieskim dymkiem, często dodanym adresem, oraz numerem telefonu. Przypominając, że płacimy tylko za kliknięcia.


Jak to wygląda w praktyce? Najlepiej widać to na zestawieniu poniżej:

Źródło: Google


Aby zapoznać się z usługą, zachęcam do zapoznania się z poniższym materiałem:

 



Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
2.93 - (14 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się