Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

NIE dla numerów telefonów w reklamach AdWords

Opublikowano: 28-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Sama zmiana związana jest z chęcią ujednolicenia przekazu reklam, gdzie często – szczególnie w przypadku reklam z pozycji Top 1-3 – wyświetlano dwa i więcej numerów. Jeden w treści reklamy, drugi w rozszerzeniu adresów a trzeci w rozszerzeniu połączeń. Często były to trzy zupełnie inne numery. Potencjalny klient mógł zatem czuć się nieco skołowany natłokiem „namiarów” na kontakt z wyszukiwaną firmą.

 

 

 

Obecna zmiana ma przede wszystkim ujednolicić ścieżkę kontaktu. Jest to istotne także z punktu widzenia wyszukiwań mobilnych, kiedy to użytkownik będzie widział jeden numer, i z tym numer będzie się łączył po kilknięciu w „kliknij, aby połączyć”.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się