Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Myśląc szerzej, patrząc w przyszłość – Google Art, Copy& Code i Think Insights

Opublikowano: 26-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Google pragnie przenieść wirtualną rzeczywistość do urządzeń, sprzętów i gadżetów, których używamy na co dzień. Co z tego wyniknie? Chyba nie ma osoby, która nie byłaby tego ciekawa.


Art, Copy & Code – Google eksperymentuje

Pierwszym krokiem na przeniesienie wirtualnego świata wprost do naszego życia jest projekt Art, Copy & Code. Ma to być seria eksperymentów, w trakcie których Google będzie współpracowało z największymi markami na świecie. Wiemy już, że będą to m.in.: Volkswagen, Adidas, czy Burbery. Połączenie możliwości takich gigantów może przynieść prawdziwą rewolucję. Pierwszym przykładem są gadające buty Adidasa, które dzięki specjalnej budowie i dołączonym komponentom mogą łączyć się poprzez bluetooth z Internetem i nawigacją satelitarną. Co zyskujemy? Motywującego trenera na naszych stopach, który przez cały bieg będzie informował nas o bieżącej lokalizacji, ciekawych obiektach w pobliżu, jak również odtwarzał reklamy lokali i sklepów, które właśnie mijamy. No chyba, że zdejmiemy buty…

 

 


Volkswagen Smileage jest kolejną propozycją od Google. To aplikacja, dzięki której możemy połączyć swój samochód z siecią społecznościową i na bieżąco przekazywać do niej informacje na temat tego gdzie aktualnie się znajdujemy, dokąd zmierzamy i co ciekawego widzieliśmy. Zdjęcia, filmiki, odznaczenia. To wszystko i wiele więcej będzie czekać już wkrótce na kierowców znudzonych długimi trasami.

 

 


Hybrydowe połączenie przez Google nowoczesnych technologii, gadżetów, Internetu i marketingu to strzał w dziesiątkę. Widząc rozmach i kreatywność z jaką zapowiadane są nadchodzące projekty, trudno jest nie oprzeć się wrażeniu, że Google postanowiło zrobić krok w kierunku przyszłości, którą znamy z filmów Roberta Zemeckisa.


Think Insights – coś dla myślących nieszablonowo

Ciekawe dane, analizy, zestawienia, marketingowe case’y i przykłady wykorzystania nowoczesnych technologii. To wszystko w jednym miejscu. Think Insights jest narzędziem Google, które niejako wiąże się z kreatywnym kierunkiem wyznaczonym przez Art, Copy & Code. Ma to być źródło wiedzy i inspiracji dla agencji interaktywnych, marketingowych, jak również dla pasjonatów wierzących, że przyszłość jest właśnie dziś. Wywiady, artykuły, filmy, zdjęcia. Wszystko to pod patronatem Google, co może wystarczyć za rekomendację. Think Insights ma być przykładem na to, że niezależnie od branży, czy regionu, w którym prowadzimy swoją działalność, współczesne rozwiązania technologiczne dają nam niemal nieograniczone możliwości promocji, reklamy, interakcji i rozwoju. Idea jest piękna, dlatego też każdy szanujący się marketer powinien na bieżąco śledzić informacje zamieszczane na Think Insights.

 

 


Google zawłaszcza dziś coraz większe obszary naszego życia codziennego. W wielu dziedzinach stał się monopolistą, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy, czy nauki. Kolejne projekty giganta z Mountain View sprawiają, że już wkrótce ten monopol może być widoczny jeszcze bardziej. Nie tylko w telefonach, ale również w samochodach, odzieży, czy na obuwiu. Chyba nikt nie jest dziś w stanie dotrzymać kroku Google. Jednak nie powinniśmy mówić o tym ze smutkiem, czy strachem. Przenikanie wirtualnej rzeczywistości do świata realnego jeszcze nigdy nie było tak fascynujące.

 

Źródła:

www.blog.google
nowymarketing.pl
socialmediatoday.com

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.09 - (11 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się