Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:55 min Ikona 20.04.2012

Jak zawsze – gramy fair play

 

Kolejny rok z rzędu Spółka poddała się wszechstronnemu audytowi w programie gospodarczo-konsumenckim „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Recertyfikacja nie jest w żadnym wypadku czystą formalnością: audytorzy konkursu zweryfikowali działalność firmy w kontekście jej oddziaływania na otoczenie społeczne. Sprawdzono dane finansowe, terminowość zobowiązań wobec instytucji, pracowników, kontrahentów, opinie naszych partnerów o współpracy oraz zaangażowanie Spółki w działalność prospołeczną.

Weryfikacja po raz kolejny przyniosła pozytywne wnioski i Sunrise System podczas Gali 19 kwietnia  otrzymała czwarty certyfikat „Przedsiębiorstwa Fair Play”.

Kapituła wyróżnia tytułem „Przedsiębiorstwa Fair Play” sprawdzone firmy, które na co dzień respektują wartości etyczne i wzorowo wywiązują się ze swoich zobowiązań. W ocenie organizatrów „Przedsiębiorstwo Fair Play” to także godny polecenia pracodawca, którego pracowników wyróżnia zaangażowanie, kreatywność i zadowolenie ze swojego miejsca pracy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:45 min 23.04.2012 Google postanowiło sprawdzić, co ulepić można ze starych, acz sprawdzonych i błyskotliwych pomysłów, po połączeniu ich z najnowszymi technologiami udostępnianymi w ramach dotychczasowych usług giganta z Mountain View. Nowe reklamy takich marek jak Coca-Cola, Volvo, Alka-Seltzer czy Avis odświeżają dawne, znane na całym świecie kreacje reklamowe, nie są jednak tylko „powtórką z rozrywki". Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:35 min 24.04.2012 Nowy interfejs, śledzenie ruchu z serwisów społecznościowych, a przede wszystkim statystyki odwiedzin prezentowane w czasie rzeczywistym potwierdzają po raz kolejny, że Google Analytics odgrywa dziś fundamentalną rolę w ocenie ilości i jakości wejść użytkowników na stronę www. Google Analytics jest więc skutecznym barometrem wszystkich działań reklamowych podjętych w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 17.04.2012 Czy zastanawiałeś się kiedyś, ilu jest tak naprawdę użytkowników internetu w Europie? W którym państwie jest ich najwięcej i jaką część tego rynku zajmuje Polska? Czy nasi rodacy są aktywni w sieci?  Jak wypadamy na tle innych państw? Na te pytania odpowiada regularnie przeprowadzany raport comScore. Właśnie opublikowano wyniki za luty. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700